Jeftini šamponi za kosu - Green Pharmacy šampon arganovo ulje i nar

By Beauty junkie - 9.12.15

Ćao drugari.

U narednom periodu uradiću seriju postova o jeftinim preparatima za negu kose. Pisaću vam samo o onim proizvodima koji su većini dostupni i koji su u cenovnom rangu od 200 do 400 dinara.
Nadam se da ću uspeti bar 5 ovakvih postova da napišem i objavljujem ih jednom nedeljno, tj. da objavljujem dva posta nedeljno, različite teme, od kojih će jedan uvek biti iz ove oblasti.

Danas vam predstavljam prvi u nizu jeftinih šampona, koji koristim kratko, ali mi je privukao svoju pažnju cenom, sastavom, a posebno teksturom, koja je drugačija od ostalih šampona koje sam koristila.

U pitanju je Green Pharmacy šampon sa arganovim uljem i narom.

sve slike su nastale pod veštačkim svetlom, pa je uočljiv odsjaj samih sijalica
Ovo je šampon čija cena u mojoj lokalnoj parfimeriji iznosi 215 dinara, za 350ml proizvoda.
Sem cene, pažnju mi je privukao ambalažom, koja na vrhu bočice im letak sa osnovim informacijama (koji nećete videti na slikama, jer ga nisam sačuvala), a pričvršćen je za samu bočicu šampona, tj. njen čep, običnom gumicom, tako da je ambalaža slična onim u supermarketima za ajvar i druge domaće proizvode.

Šampon je namenjen suvoj kosi. Ne sadrži parabene, veštačke boje, ni sulfate SLS i SLES što vam je naznačeno na samom pakovanju.



Sastav proizvoda se nalazi na poleđini i izgleda ovako:


Evo spiska sastojaka i ovde:
aqua, sodium myreth sulfate, cocomidopropyl betaine, laury glucoside, cocamide DEA, sodium chloride, PEG-12 dimeticone, panthenol, polyquaternium-10, punica granatum extract, argania spinosa kernel oil, citric acid, parfum, propylen glicol, sodium benzoate, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, benzil salicylate

Šampon sadrži silikon PEG-12 dimeticone, koji je rastvoriv u vodi, i jedan sulfat koji pospešuje pranje i omogućava šamponu da peni.

Šampon pred vama je vrlo guste strukture, slične tečnijem gelu. Na slikama se ovo ne vidi, ali je pri istiskanju primetna gušća struktura.

Zbog manjka sulfata ovaj šampon ne peni kada ga prvi put nanesete na kosu.
Na moju srednju dužinu kose ja ga nanosim čak 3 puta. Sigurno je da i moja prethodna iskustva sa šamponima, koji su uvek imali sulfate i penili, doprinosi ovom jednom dodatnom nanošenju šampona, jer tek tada se stvori bogata pena na koju sam navikla.

Pri prvom nanošenju, pena ne postoji. Drugo šamponiranje omogućava da veći deo kose operem, a pri trećem nanošenju, fokusiram se samo na krajeve kose, iako znam da je to suviše, i možda nepotrebno. Tada se dobija i najveća pena, koja je drugačija od pene standardnih šampona: gušća i mekša je, gotovo kremasta, podseća na mlečnu penu, koju imate na kafi.


Šampon ima miris koji podseća na nešto prirodno, ne na arganovo ulje ili nar, već miris čist i jednostavan, koji se ne zadržava na kosi i ne smeta.

Na kraju da sumiram utiske i predstavim ono što smatram dobrim u ovom šamponu:

  • izuzetno jeftin proizvod koji sadrži mali broj štetnih sastojaka (ukupno 4)
  • šampon ne sadrži SLS i SLES
  • prijatan, nenametljiv miris
  • struktura koja je drugačija od ostalih
  • opere kosu, a da je ne zagladi kao većina drogerijskih šampona
  • ne  otežava kosu i ne masti je
  • sardži penu koja je kremasta i drugačija od standardne pene
Planiram da nastavim sa korišćenjem ovog šampona i vidim da li postoji kakava razlika u kvalitetu kose, opadanju i sl. kada se duže koristi šampon bez sulfata.

Imate li iskustva sa ovakvim šamponima? Pišite mi.
Odgovaram na svaki komentar, i volim kada mi pišete, pa to činite slobodno.
Zanimaju me vaša iskustva i preporuke.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Gde ima da se kupi? Ko ga proizvodi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da ima i u DM-u, ali verovatnije je da ćeč ga naći u manjim parfimerijama. Mislim da ga proizvodi Poljska, a ne znam ko uvozi, jer mi se deklaracijja skinula.

      Избриши