Jesenji tonovi na noktima - meni omiljeni!!!

By Beauty junkie - 3.12.15

Još jedan susret na mom blogu.
Dobro došli.

Pred vama je post o meni omiljenim lakovima za nokte, onim koje možete svuda naći i kupiti za malo novca.

Lakovi nisu moj prioritet. Nekada me baš smara mackanje i sređivanje noktiju. Tada moj manikir podrazumeva samo  pa ih samo EVELINE 8 u 1 lak za nokte, o kom ne moram reći ništa, poznato je koliko je dobar i hvaljen.

Ali, ove jeseni lakove baš često koristim, i trudim se da uvek imam drugačiji manikir.
Nekada sam mnogo volela šljokice, pogotovo na noktima, a sa odrastanjem i izgrađivanje ukusa to se promenilo.

Ova jesen ponovo je unela šljokice u moj život, bar lakovima za nokte. Taj mali ritual lakiranja i sređivanja, uz dašak sjaja, počeo je sa AVON kolekcijom lakova "Stardust", koji su mi od tada omiljeni, i nije ni čudo što će se naći i u ovom postu.
Žao mi je što ih više nema u katalogu, u prvobitnom obliku, i što nema istih boja. Od tadašnje kolekcije jedan lak je moj apsolutni favorit, ali videćete sve u slikama ispod.

Pa da počnemo.






Na slikama su:
GR rich colir 106 ( tamno ljubičasta)
GR rich  color 19 (tirkizno plava)
GR Wow nail color 66
AVON magic matte violetta
AVON stardust crystalized pink
Essence colour & go 176 headphones on!
Essence colour & go 103 space queen

Pored ovih lakova u boji na slici ćete videti i Eveline 3u1 lak za nokte, koji treba da produži trajanje laka, da sjaj noktima i učini ih jačim.
U mom slučaju ovaj lak sve to daje na drugi način, ne lakirajući ga preko osnovnog laka.
A evo i kako!

Ovaj lak će produžiti trajanje svakog laka na noktima ako malu količinu pomešate sa lakom koji želite da nanesete. Bukvalno sipate u lak koji želite da lakirate malu količinu EVELINE laka.

Ujedno ovo je način da razredite lak, ako se malo zgusne, jer se to dešava svima, ne samo meni, zar ne!!!

Kada ovaj Eveline lak pomešate sa drugim lakom, osnovni lak neće izgubiti svojstva, pogotovo ako ima mat završnicu.
Takođe ovaj lak odlično produžava trajanje laka, pa na mojim noktima izdrži i 3-4 dana, nekad i 7, što je uspeh, jer drogerijski lakovi za nokte mogu nekad da budu čudnog sastava i iskrzaju se za jedan dan, pogotovo ako dosta kuckate i radite za kompjuterom, ili ne daj Bože ako pišete po tabli kao ja i korstite kredu i sunđer. :)

Od lakova koje sam ovde pomenula omiljeni mi je AVON lak iz kolekcije Stardust.
Drugo mesto dele dve kombinacije GR lakova sa Essence lakovima. Tamnoljubicasti GR lak iz kolekcije Rich Color i mini GR lak se odlicno kombinuju sa dva šljokičasta laka za nokte iz Essence.
O ovome sam već pisala u postu "Omiljeno za jesen" (klik).

Toliko u ovom brzinskom postu.
Nadam se da vam se sviđa i da ćete sa mnom podeliti svoje favorite.

Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja...
HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Odlični su mi Avon lakovi i njihova stardust kolekcija,koristila sam od Evelina 8u1 lak i bio mi je super nokti skroz ojačali,ne listaju se i kad sam došla na kraj s bočicom jednostavno prestao djelovat i počeli mi se listat nokti i pucat pa sam napravila pauzu ne stavljam ga više i sad se vratili u normalu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam bas sada ri kraju boice. Videću da li će kod mene elovati. Hvala za komentar i što pratiš blog.

      Избриши
  2. Volim šljokičaste lakove, do sad sam koristila Essence ultra strong nail hardener, a sad sam se vratila Evelineu i Essence šljokama. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima i AVON neke lepe šljokice, pa mogu biti vredne probanja. Ja svakako planiram da kupim neki. Hvala za komentar.

      Избриши
  3. Ovaj avon matte lak mi je prekrasan. Prava jesenska nijansa.

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam sve lakove stvarno su odlični,osim Essence colour & go space green 103,koji mi se skinuo posle pola dana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sa jeftinim lakovima uvek je lutrija kako ce se pokazati. Sreca kada ih ne preplatim nije mi zao i ako ne rade posao. Hvala za komentar.

      Избриши