Allin šampon protiv opadanja kose - moji utisci

By Beauty junkie - 30.3.19

Od meseca decembra koristim Allin sampon protiv opadanja kose, jer sam imala problema tokom jeseni, kada mi je kosa opadala dosta i činilo mi se da to nije ono klasično opadanje u jesen, jer sam mogla da pokupim punu šaku kose. Ipak, nije bilo ni opadanja kose u pečatima ili nečega što bi me uzbudilo i zbog čega bih išla kod lekara.
Svaka dramatična promena na temenu glave, koja izaziva opadanje kose u pečatima ili pramenovim znači odlazak kod lekara i savet stručnjaka je najbolja opcija. 

Moje opadanje kose nije bilo baš toliko, i već mi se jednom, pre 4-5 godina desilo slično, tako da sam znala za čim treba da posegnem i da ponovo probam Allin sampon, koji mi je i prethodni put pomogao. Mislim da je ovo bas bio prvi proizvod o kom sam pisala u blogu. 
Ovaj šampon morate da koristite minimum 3 meseca da biste videli rezultate. Iako će kosa manje opadati već posle drugog pranja značajniju razliku ćete primetiti tek nakon drugog meseca upotrebe.
Ovo nije vaš standardni šampon za kosu. Iako peni i ima u sastavu sulfate šampon je mešavina bilja koje je stajalo u vodi, pa je i on gustine vode. Baš zato ne možete da sipate šampon u ruku i nanesete na kosu, jer će vam proći kroz prste. Morate direktno iz boce sipati proizvod na kosu. U prvo vreme to je čudno, ali vremeno se naviknete i uđete u praksu. Jedan bočica šampona traje oko 3 nedelje ako 2 puta nedeljno perete kosu i ako pri svakom pranju stavljate šampon 2 puta.


Ja sam tako radila i 3 mesec i načela sam četvrtu bočicu. Planiram minimum još 3 meseca da koristim šampon da vidim da li će imati efekat na rast kose. 
Šampon možete naći u DM i Lilly drogerijama po ceni od 439din za 200ml. 
Zbog toga što je jako tečan potrošićete ovaj šampon mnogo brže nego druge, ali iskreno vredi, jer ovaj šampon zaista sprečava opadanje kose ako ga koristite po uputstvu koje je naznačeno u bočici.

Znam da nekim ovaj šampon neće odgovarati zbog sulfata, ali meni to ne smeta. Više bih se brinula da ima silikone u sastavu. Jedna od bitnih stvari kod upotrebe ovog šampona jeste da ćete nakon njegove upotrebe uvek morati da koristite neki balzam za kosu ili masku, jer nedostatak silikona u njemu čini da dlaka ne bude klizava i kosa je dosta suva na dodir po upotrebi i mnogo zamršenija nego što to bude sa šamponima koji imaju silikone. Jako je bitno da šampon koristite kako je naznačeno na bočici i pri pranju kose ostavite ga da deluje bar 2 minuta. Takodje ja se trudi da šampon dobro umasiram u teme kose kako bi došlo do prokrvljenosti i delovanja proizvoda. 

sastav šampona
Kolika je tačno razlika u opadanju kose najbolje vam mogu predstaviti ako kažem da mi je kosa u novembru opadala tolko da bih nakon pranja sakupila punu šaku kose. Sada par meseci kasnije za mnom ostane kose samo veličine 3 lešnika. Što je baš minimalno i kada vidite to shvatate da ovaj šampon radi.

Nakon 3 meseca upotrebe nisam primetila da mi je kosa mnogo porasla, ali iskreno ja to nekada kod sebe ne primetim sve dok mi frizer ne kaže tako. Ono što vidim jeste da imam mnogo nove kose koja raste i koju je ponekad teško obuzdati, ali sve te antene mi ne smetaju, sve dok znam da kosa raste. 


Iskreno bih preporučila svima koji traže proizvod protiv opadanja kose da probaju Allin šampon. Ono što vam možda može biti odbojno u početku jeste miris, jer osnova ovog šampona je beli luk, ali to se nikako ne oseti na kosi. Pored šampona možete probati i losion koji se nanosi na teme i nosi tokom večeri i spavanja. Ja ga nikada nisma probala, jer ne mogu da perem kosu ujutru i prečesto.
Verujem da bi muškarcima ovaj proizvod baš odgovarao, jer znam da se dosta njih bori sa problemom opadanja kose. 

Nastaviću sa upotrebom šampona i nakon 6 meseci verovatno ću doraditi ovaj tekst da vam kažem kakvi su rezultati i da li kosa raste brže ili više.
Toliko u ovom postu. Pišite mi obavezno koje proizvode protiv opadanja kose vi koristite ili ste koristili. 
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja. 

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Nisam probala ovaj sampon. Imala sam problem sa peruti ali sa opadanjem kose ne. Vidjala sam u Lilly drogerijama ali nisam cula iskreno misljenje o njemu. Super tekst ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar. Ja ovaj sampon koristim samo kako bih smanjila opadanje kose, a protiv peruti sam se borila Eucerin samponima i oni su mi bas pomogli, ali su duplo skuplji od allin sampona.

      Избриши
  2. Moja kosa pre godinu dana uzasno opadala. Bilo kad se cesljala ili samo dodirnula kosu meni vec opadala , bilo gde Da Sam se okretala u kuci svugde mi se videla kosa. Uzasno je bilo kroz 5meseci . Pre opadanja sam imala jaku gustu kosu. Posle nekod vremena srela se sa ovim prirodnim samponom i kupola je. Nisam se pokajala i samo mogu svima da preporicujem . Ni ne mogu da primetim da mi opada minimalno koliko treba , toliko mi se oporavila kosa. Meni inace sampon traje oko 3meseca. Posto ja normalno sipam u ruku , samo sto vise puta al isto 2x zaredom perem I 2x nedeljno . Obozavam ovaj sampon I koristim ga godinu dana sad vec . Preporucujem svima ko ima slicne probleme kao sto sam ja imala sa kosom.

    ОдговориИзбриши
  3. Preporucujem svima sampon crveni. Meni kroz 5meseci uzasno opadala kosa vec skoro imala traume zbog toga. Bilo kad je pipala uvek mi mnogo kose ostalo u ruci. Bila uplasena jer pre imala jako lepu gustu kosu,i a kada opadala imala samo 19godina . Kad sam se srela sa ovim samponom u radnji kupila je. U pvom mesecu jos mi opadala kosa al posle mi prestala a sad vec ni ne mogu da primetim da mi normalno malo opada toliko mi se oporavila. Nisam mogla da verujem da jeftin skroz prirodan sampon koliko moze da pomogne. Meni inace sampon traje oko 3 meseca . Posto ja u ruku normalno sipam al pre promuckam malo i 3 puta po jedan sipam u ruku i tako ga masiram u kosu , 2 puta je operem . Nisam napisala da isto 2puta nedeljno perem .Ja inace pre pranja nekoliko sati isprskam korenje kose sa Pantenol 5% sprejom . Mnogo pomaze i taj sprej a on mi traje 2 nedelje. Ljudi , preporucujem svima sampon i necete se pokajati.

    ОдговориИзбриши