AVON nutraeffect gel krema za masnu kožu

By Beauty junkie - 1.12.15

Družimo se ponovo. I još jednom vam želim dobrodošlicu na moj blog.

Danas vem pišem o proizvodu za negu masne kože, kompanije AVON.

Kako sam već napomenula u jednom od prethodnih postova, u poslednje vreme, valjda sa dolaskom praznika i praznične atmosfere, kupujem dosta kozmetile i probam svašta, a avon katalozi broj 16 i 17 su me oduševili. Mislim da bih polovinu potrebnih i nepotrebnih stvari naručila. I jesam posegla za ovim katalozima čak 3 puta i častila sebe, a u narednom periodu sigurno će biti još prikaza proizvoda koje sam kupila.
Njihov broj nije prevelik za neki "haul" post, ali za mene lično dovoljan.

Posle prvih utisaka koje sam pisala o AVON puderu (klik), pišem vam i o jednoj kremici za lice, koja je verujem dosta recenzirana i koju su mnogi hvalila.

Pa zašto bih sada ja pisala onjoj?
Kao neko ko vodi dugotrajnu borbu sa masnom kožom, mogu reći da imam neku ustaljenu rutinu u nezi masne i problematične kože, ali sam želela i da probam nešto novo i drugačje.

Kožu lica u poslednje dve godine negujem prirodnim preparatima, koji se mogu kupiti u nekim manjim prodavnicama, koje su specijalizovane za to, a najčešće sam koristila Manna proizvode, kojih nažalost više nema na našem tržištu. 

Potraga za novim proizvodima je u toku, pa sam rešila da pored prirodne kozmetike dam šansu i komercijalnoj kozmetici. AVON je nakako bio jedan od izbora zbog svoje dostupnosti i velikog asortimana proizvoda podeljenih po starosnim grupama i tipu kože, što je vrlo korisno ako ste laik ili početnik na ovom polju.

AVON mutraeffect gel krema namenjena je svima, bez obzira na godine, a evo šta proizvođač kaže o samom proizvodu:

Pogodan za kombinovanu i masnu kožu - masna T zona i uvećane pore.
Za sve starosne dobi.
  • umanjuje suvišan sjaj
  • nežno hidrira i matira kožu
  • trenutno rashlađuje i osvežava kožu
Lagana gel-krema formulisana da pomogne u normalizaciji izgleda kože, za savršeno uravnotežen ten, koristi se tokom dana ili noći. Sadrži matirajući prah za jačanje i obnavljanje ćelija kože.Može se koristiti u svim vremenskim uslovima, tokom toplim ili hladnih perioda koji mogu narušiti ravnotežu kože.
Antialergijski, dermatološki i klinički testirano. Pogodno za osetljivu kožu. Bez parabena i veštačkih boja.


Pakovanje kreme je vrlo lepo i jednostavno.
U kartonskoj kutiji belo-zelenog dizajna (koja je zavijena u celofan) nalazi se staklena teglica sa 50 ml proizvoda, što predstavlja standard u pakovanju preparativne kozmetike. Na samoj kutiji je opis proizvoda, sadržaj i podaci koji su meni lično bitni - da je krema namenjena i osteljivoj koži, da nema parabena i boja, kao i da je hipoalergentska.

U katalogu 16 cena kreme je bila 669din, a postojala je i akcija kupovine dve kreme za 749din (da li treba da napomenem da ja to nisam skontala, dok nije stigla u moje ruke).

Kada otvorite kutiju unutar nje je papirno uputstvo, što daje jednu ozbiljnost samom proizvodu i govori o želji kompanje da se proizvod predstavi kao dobro promišljen, dobro osmišljen i kvalitetan.


sastav proizvoda


Staklena bočica ima plastičnu kapicu koja čuva proizvod od izlivanja u poklopac, što omogućava lakši transport, i sigurnost.


Kreme ove kolekcije bazirane su na kombinaciji čia semena i mineralnih sastojaka. Cilj ove gel-kreme je matiranje kože i smanjenje pora.

Krema je vrlo prijatne gelaste strukture, koja nije teška, već vodenasta. Miris joj je prijatan, mogu reći da većina krema za masnu kožu miriši slično, a to je miris krastavca. Struktura omogućava osećaj hlađenja na licu, a ujedno i brzo upijanje.




Krema može da se nanosi i ujutru i uveče, i kao podloga za šminku. Upravo je ovo bio način na koji sam je koristila.

Nakon dve nedelje korišćenja, evo i mojih utisaka:
  • lagana tekstura koja se lako upija pogoduje masnoj koži
  • krema je na bazi gela što tkđ. prija masnoj koži, ne otežava je i ne guši
  • nakon korišćenja ove kreme na koži se stvara tanak film, koji je sličan onom koji na koži stvara podloga za šminku, pa se ovaj proizvod može koristiti na isti način
  • na masnoj koži matirajući efekat je blag, ne potpun
  • lice ima ujednačen i prirodan izgled
  • gel tekstura hladi kožu i budi je
  • može da se koristi i ujutru i uveče
  • koža ja po upotrebi ove kreme lepo hidrirana 
  • ako imate po koji suvi deo kože, ova krema će ga nahraniiti i zagladiti, tako da se ne ističe na koži
  • bitno! Ne koristiti je na tankoj koži predela oko očiju, jer može da pecka i izazove osećaj neprijatnosti
Ukupan utisak u vezi sa ovom kremom je 9/10.

Verujem da sastav nije vrhunski, ali mislim da više  i ne možete očekivati od komercijalnog prozova. 
Krema radi osnovnu funkciju, kojoj je namenjena. Blago matira kožu, hidrirajući je ujedno, ne sužava pore, ali je odlična podloga za šminku.
Verujem da nakon dužeg korišćenja ova krema može da popravi stanje lica, i ujednači ten, jer prijatnost na koži koju mi pruža već par nedelja obaćava.
Rado je koristim i mislim da je savršena za masnu kožu za hladne dane, ali i leti.
Ujutru budi svojom hladnoćom i osvežava kožu, a uveče i nakon umivanja daje potrebnu vlažnost koži i upija su u sekund.

Ova krema nije čudotvorna, ali je prvi korak koji treba da imate u nezi masne kože.
Zato je mogu preporučiti svima koji imaju kombinovanu i masnu kožu.

Ako vam se svideo post, pišite mi. Recite mi koji su vaši favoriti za negu masne kože i šta vi preporučujete meni. 

U potrazi sam i za dobrom kremom za predeo oko očiju, pa ako imate iskustva, podelite ih.

Do novog posta i novog čitanja...
Ćao!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!







  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. Bas sam planirala da kupim ovu kremu, citala sam dosta o ovoj liniji iz Avona. Sada definitivno kupujem :) Odlican post!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija, ovu kremu sam naručila već 4 puta, koristim je za dan i jako mi se sviđa.

    ОдговориИзбриши
  3. ja imam isto masnu kožu,ali i malo akni pa koristim evelinovu pure control i pokazala mi se odličnom uklonimasnoću ali ne isuši je,također je koristim i prije šminkanja kao podlogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam videla tu kremicu. Hvala za predlog, moram pogledati da li je ima kod mene u mestu.

      Избриши
  4. Bolje dati vise para nego stavljati svasta. Avon,Garnier i ostale drogerijske marke su krcate hemije i da valjaju ne bi bile jeftine.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. Ali nekada treba probati neke jeftinije stvari, mogu biti u rangu onih skupljih, a ja sam imala iskustva i sa onim jako skupim koje na mojoj kozi nisu imale nikakav efekat. Hvala za komentar.

      Избриши
  5. Ova krema verovatno ima silikona dosta cim zagladi,mada deluje zanimljivo a i nije skupa u kataligu. N
    Nivea cellular oko očiju je odlična krema. Lagana i nije masna. Kosta oko 1500 din.ali vredi. Njihova krema za lice iz ove cellular kolekcije je vrhunska ali treba pratiti snizenja. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si za silikone, jer ova krema ima dimeticone silikon koji se javlja i u samponima i puderima i efekat mu je zaglađivanje. Hvala za preporuku, probacu obavezno.

      Избриши
  6. Nisam probala ovu kremu mada sam je videla u katalogu. Ne slazem se sa komentarom malo gore, i doticna ne bi trebalo da osudjuje tako lako, svako ima pravo da koristi sta zeli i u okviru svojih mogucnosti. Ja sam se npr. razocarala sa Eucerin Aquaporin Active Light kremom koja nije bila nimalo jeftina a izazvala mi je potkozne bubuljice i svakakve promene na licu,a u pitanju je medicinski brend i obecava razne benefite za nasu kozu. Neslaganje se moze iskazati na mnogo kulturniji nacin, nadam se da slazes sa mnom Dunja. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kristina na komentaru. I ja sam imala razna iskustva sa skupim i jeftinim kremama. Desavalo se da dermatolozi ne veruju da skupa krema nije delovala na mojoj kozi. Jedno vreme sam za negu lica davala preko 6000 din, sto nije malo, a opet ova kremica je fina i zato sam zelela da je pomenem. Komentari su na blogovima uvek razni, i kada pisete nesto morate biti spremni na kritike. Smatram da smo svi razliciti pa su nam takvi i komentari.
      Za podrsku i to sto pratis blog puno hvala.

      Избриши
  7. Svrha bligova je zabava i da se poneko iskustvo razmeni. Do sad ni na jednom blogu nisam primetila da neki sasvim normalan komentar isnivac bloga i neki pojedinci shvate licno,a upravo se u tome krije uspeh blogerki koje su *isplivale *na vrh. CIST PROFESIONALIZAM I NISTA DRUGO.

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post dobri i utisci. Slicna ovoj je Oriflame oxygen boost.

    ОдговориИзбриши