Potrošeni proizvodi teći put!!!

By Beauty junkie - 21.12.15

Još jednom pišem o onome što će nakon ovog posta završiti u kanti za smeće.

Čudno je kad ste bloger, pa sakupljate nešto što drugi ljudi bez razmišljanja bace u kantu. Za mene su ti potrošeni proizvodi prilika za novi post, a ponekad i iznenađenje kada vidim šta sam i zašto potrošila.

I evo šta sam potrošila u poslednja dva - tri meseca:


Na prvom mestu tu je higijena, i ja i moji Fa proizvodi. Znate koliko volim njihove dezodoranse, pogotovo Pink passion, koji je na slici, ali uvek  probam i nešto novo. Tako na ovoj slici vidite i Fa mystic moments i C-thru golden tuch. 
Moram reći da mi C-thru nije legao mirisom i da sam ga jedva potrošila, dok ću sigurno opet uzeti ovaj tamnoljubičasti Fa dezodorans.
Ove dezodoranse kupujemuvek na sniženju, tada su oko 200din, i uvek imam jedan kao rezervni.

Fa roza gel za tuširanje možete često kupiti u setu sa dezodoransom, tako da je ovaj na taj način dospeo do mene. Nemam omiljeni gel za tuširanje, samo znam da ne volim mnogo mlečne gelove, i time se vodim pri kupivini. Uvek ćete videti da sam potrošila neki drugi, a moguće je da će se baš ovaj češće koristiti, jer kao što rekoh kupujem ga u setu sa mojim omiljenim dezodoransom.


Sledi slika sa proizvodima u kesicama.

U pitanju su dva pakovanja maramica za bebe. Kupujem ih kada putujem da bih njima skidala šminku. Navika iz vreme igranja folklora, kada je bilo bitno spakovati se u što manje kilograma, pa smo često sve bočice sa sredstvima za skidanje šminke menjale za ovakve proizvode.  
Iako postoje maramice namenjene skidanju šminke, njihovo pakovanje je uvek malo, ima mali broj maramica, do 20 kom, pa se brzo potroše.
Od dva pakovanja na slici mogu reći da Pampers ne radi dobro posao i da su Ultra Compact maramice mnogo bolje. Dve maramice su dovoljne da skinete kompletnu šminku bez tragova i ostataka. Kada sam u žurbi ili ležem kasno, ovo je način da na brzinu obavim skidanje šminke. Znam da ovo neki ne odobravaju, ali ja to ne radim svakodnevno, već samo povremeno, u ostalim slučajevima koristim micelarnu vodu i sapun.

Dm- tečni sapun za ruke obožavam, i uvek ih koristim. Mirišu savršeno, lepo pene i ovo pakovanje je vrlo jeftino, praktično i dosta dugo traje. Na slici je sapun od papaje, koji mi je uz miris manga omiljen.

Nivea peel off maska za lice, za mešoviti kožu je bila ok. Pakovanje je za dve upotrebe, i poslužilo je, ali nije učinilo nikakvu razliku na koži. 
Sigurno ću je nekada opet kupiti, ali verujem da ima boljlih maski u kesicama za masnu kožu, pa mi ih slobodno preporučite!


Na ovoj slici su:

Estar cosmetics regenerativna noćna krema - proizvod koji sam baš volela, ali mi je njihov serum ipak veći favorit. O oba proizvoda možete čitati  na blogu klik i klik. Sve moje pohvale naći ćete u ovim postovima.

Dahlia skidač laka - kupljen zbog roza boje, a tek kasnije sam pročitala pun naziv. Zaista je nežniji za nokte i treba više proizvoda da se neki lakovi skinu. Miris je ruže, koji mi nije bio lep. Ne verujem da ću opet uzeti aceton u ovoj varijanti, već standardni plavi ili narandžasti, koji mi mnogo više odgovaraju.

Propanthen krema za lice sa zaštitnim faktorom i labelo - teško se odvajam od ove kremice, posebno od balzama za usne koji je na vrhu tube. Ovo je proizvod koji odlično hidrira usta, štiti ih od sunca i koji je potreban uvek, ne samo leti.


Poslednja slika prikazuje potrošenu dekorativnu kozmetiku. Čini se kao da je tema maskare i puderi.

Na slici su:
AURA Cover me, nijansa 104 - moj omiljeni puder. Za masnu kožu on je odličan. Nije komedogen i ima veliku moć prekrivanja. Imam ga u još jednoj nijansi, koja je takođe pri kraju i kupiću ga opet. Ako imate masnu kožu, a niste ovo probali obavezno idite do drogerija i probajte ga. Gust je i ima jak miris, ali je savršen ako imate bubuljice i problematičnu kožu.

Bourjois flower perfection tečni puder - Proizvod koji se nažalost više ne prodaje, a odličan je za masnu i problematičnu kožu. Divne je teksture, odlično prekriva i ima prijtan miris i dugotrajan je. Ne znam koji novi puder istog brenda bi mu parirao, ali planiram da probam air matt, jer meni, masnokošcu, uvek treba potpuno matiranje. :)

AURA look of passion maskara - za male pare, oko 300din zaista odlična i kvalitetna maskara, koju ću sigurno ponovo kupiti. Aura definitivno ima proizvode vredne pažnje, kojima se rado vraćam.

NYX voluptuous maskara - neće se naći ponovo u mom neseseru. Iako volim NYX proizvode i uživam u njima, ovo je jedini njihov proizvod koji nije ispunio očekivanja. Maskara je suva i više siva nego crna. Brzo sam je potrošila, tj. brzo se osušila i uvek sam morala da je nanosim sa još jednom maskarom da bih postigla željeni efekat.

MAYBELLINE colossal go extreme maskara - po meni  još jedan promašaj. MAYBELLINE pravi odlične maskare, ali ova nije ispunila očekivanja. Iako treba da bude jako crna, ova maskara se ni počemu ne razlikuje od standardne maskare u žutoj tubi. Već sam kupila novu MAYBELLINE maskaru, jer ih volim, ali ovoj se neću vratiti.

Još dve stvari su na slici.

ARDECO baza za senku - mislim da je o ovom proizvodu dovoljno reći da sam već kupila novu. Ovo  je odlična baza koja je čudne teksture sa blagim sjajem, ali drži senku besprekorno ceo dan, više od 12 sati. Potrebno ju je redovno koristiti, jer zna da se osuši.
Videla sam da postoji i nova verzija baze sa natpisom 3u1, cena joj je veća od ove baze, ali mislim da ću je svakako probati.
Ako je neko od vas već probao tu novu bazu, neka mi piše utiske.

Last but not the least je MAYBELLINE fit me korektor. Nijansa koju sam ja uzela ja 15, i dosta je svetla, ali mi baš odgovara. Nisam sigurna da li se kod nas može još naći ovaj korektor, ali ako ga ugledate ne žalite novac. Po meni je bolji od hvaljenog MAYBELLINE instant anti-age korekotra. Ovo je kremast korektor koji je odličan ako vam je predeo oko očiju malo suvlji. Ne uvlači se u sitne linije i dugotrajan je. Kupujem ga opet ako ga uhvatim kod nas.

I došli smo do kraja...
Toliko u ovom brzinskom postu.
Nadam se da vam se sviđa.

Uskoro nam slede i dva posta o novim stvarčicama i o novogodišnjim potrebama, željama, "look"-ovima, odeći itd.

Pišite mi šta želite da čitate, da li ste neke od ovih proizvoda probali, da li mi nešto preporučujete...
Radujem se vašim komentarima!

Do novog posta...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Meni je ova Maybelline maskara medju omiljenim uopste, od mojih slabasnih trepavica napravi cudo :) Koristim je iskljucivo uvece. Ali mi zato ova Aurina nije odgovarala, sve smo mi zene razlicite :). Artdeco bazu uveliko trosim, divna je baza. Preporucila bih ti Eveline gel za umivanje mesovite i masne koze, zelena tuba, koristim ga vec par meseci i vrlo je fin ( hidrira, osvezava, cisti ). Pun naziv je Mattifying Facial Wash Gel. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. Sve smo min razlicite i razlicite stvari nam odgovaraju. Hvala za preporuku, probacu taj gel sigurno.

      Избриши
  2. Bourjois 123 je za masnu kozu i dobro prekriva bas problemaicnu,pegavu ili flekavu kozu. AIR MAT ne prekriva i pogodan je za normalnu i suvu kozu koja je cista bez nesavrsenosti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Bas mi je trebao savet o Bourjois puderima, jer se nisam usuđivala da nešto kupim bez preporuke. Nije baš da bih uzela puder od 2000 din, a da ga ne koristim i da mojoj koži ne odgovara.

      Избриши