Savršeno crvena za praznike...

By Beauty junkie - 24.12.15

Kako se bliže praznici, i svi se nekako raduju slavljima koja slede, meni je na pameti crvena boja, koja podseća na Deda Mraza, Božić i veselje.

Shodno tom trendu ovaj post biće posvećen crvenoj boji, i kako je možemo nositi i koristiti tokom novogodišnjih praznika.
Predstaviću vam šta to crveno ja posedujem i kako bi to nova godina izgledala kroz crvene naočare.

Pa da počnemo...
Na okupu sve crvene stvarčice izgledaju ovako.


Počećemo modnim komadima i detaljlima. 

Na slici se nalaze dve haljine. 
Jedna končana, pamučna, koja je na slici savijena, i podseća na majicu. Haljina je dužine ispod kolena i vrlo pripijena uz telo. Odlično se slaže sa crno-zlatnom ogrlicom koju sam joj dodala i predstavlja jedan od mojih favorita za novogodišnju noć. Haljina ide sa crnim i tegetplavim salonkama, ali i sa kaišem ili pojasom kojim možete da naglasite struk i istaknete obline, ako ih imate. Ja ih baš i nemama. 
Haljina tkđ. ima 3/4 rukave i uži otvor oko vrata.
Ova haljina je jedna od onih koja sa malo otkrivenog postižu mnogo. Vrlo je laskava za većinu figura i obara sa nogu upravo svojom koralno crvenom bojom.

Druga haljina  je uzana haljina od veštačkog materijala, zanimljivog kroja. Haljina je otvorena i ima dva seta bretela - jedan set širokih bretela koje drže haljinu na mestu i drugi set, koji ide od sredine linije dekoltea ka širokim bretelama. Haljina je ravnog sečena na grudima i u sruku. Materijal je deblji, duplo štepan, i po sebi ima štep koji stvara iluziju ukrštenog tkanja. Dužina haljine je do kolena.

Uffff... Svašta napričah. Ma, slike će reći bolje od mene.






Ako crvena nije boja koju ćete obući za novogodišnju noć, crveni karmin ili lak su način da ostavite utisak i budete primećeni.

U jesen i zimu karmini su moćna stvar, jer su boje koje nosimo divne, zagasite i intenzivne ujedno. Dozvoljeno je nositi koralno crvenu, ali i tamno crvenu, tj. bordo. Ovo su moji crveni karmini. Neću dužiti o svakom, samo ću ih predstaviti redom od onog koji mi se najviše sviđa.

Svi na okupu...
Dva omiljena karmina. Ne znam kom bih dala prednost.
Aura tečni mat karmin, nijansa 605 chackmatte
GR mat karmin u olovci, nijansa 07
 

GR mat karmin, nijansa 19
AVON karmin u olovci, prošlogodišnja kolekcija, nijansa red vixen
Još jedna opcija da unesete dašak novogodišnje i božićne atmosfere u svoj izgled je upotreba crvenog laka za nokte.
I  kada je ovaj deo kozmetike u pitanju, jesenje i zimsko vreme dozvoljava upotrebu različitih nijansi crvene.
Možete nositi neprolaznu pravu crvenu, ili jarko crvenu narandžastog podtona, ali i tamno crvenu, koja će vući na braon ili čak crnu boju. Na vama je da se igrate i probate.
Moja preporuka je da preko crvenog laka nosite neki lak pun šljokica, srebrnih ili zlatnih i da na taj način unesete dašak glamuru u ovaj neprolazni dragulj ženske kozmetike.

Evo i mojih lakova na okupu i pojedinačno.


Essence colour & go, 114 fame fatal
AVON stardust, radiant rose
GR Wow , nijansa 66, GR standardni lak, nijansa 317

nijanse Malena lakova za nokte
Ovde nema favorita, svi su mi podjednako dragi i obožavam da ih nosim.
Neko će pomisliti da ih je mnogo, i da su slični, i verovatno su u pravu, ali nisam ih sve ja kupila, već sam ih i dobila pa su neki slični u boji, ali često različite strukture, dugotrajnosti itd.
Koji god da vi izaberete za novogodišnju noć ili neki od predstojećih praznika trudite se da samo bude lepo i ravnomerno namazan, bez krzavih vrhva.
Za mene lično to je uvek neprivlačno.

Možda je u ovom postu previše slika, ali ovo sunce koje sija tokom dana mami me da ga koristim i uslikam što više stvari koje ću i u narednim postovima podeliti sa vama.

Još malo je ostalo do kraja.
Ovaj post je prilika da vam pokažem jedan crveni favorit za negu kose.
Bojom se savršeno uklapa u temu, a cenom i kvalitetom nadmašuje sve.
U pitanju je maska za kosu, KALLOS cherry, koja dolazi u pakovanju od 1000 ml, a cena joj je samo 320 din.
Mnogi su već pisali o ovim maskama, koje nam dolaze iz Mađarske i koje su zaista odlične. Maska ima zaista miris višnje, srednju gustinu i vrlo lepo zagladi kosu. Odnos cene i kvaliteta ovog proizvoda je odličan i ova maska je moja topla preporuka.


Za kraj posta ostavila sam par slika nakita koji ste već videli.
U  pitanju su dve ogrilce P...S...Fashion. Obe su vrlo efektne i primetne i mogu lepo da se iskombinuju i upotpune svaki večernji izgled. Meni su omiljene i mislim da su savršena dopuna ponuđenim haljilnama.





I to je sve za ovaj post.
Nadam se da vas nisam umorila slikama. Ako sam preterala, recite slobodno.

Pišite mi koji su vaši favoriti za novogodišnju noć i praznike i da li ćete možda i vi nositi crvenu boju.
Do sledećeg čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Одговори
    1. Jesu zaista. Obe odlicno stoje, a ova savijena odgovara svim oblicima tela, jer je nekako savrseno jednostavnog kroja. Hvala na komentaru.

      Избриши