Hada labo Tokyo super hidrator - moji utisci

By Beauty junkie - 4.5.18

Zaista nisam mislila da ću na blogu pisati o ovom proizvodu, jer su ga mnogi već hvalili i mislila sam da će moj post biti suvišan. Međutim kako meseci prolaze, a ja ne prestajem da koristim ovaj serum morala sam da napišem zašto je on toliko dobara za moju kožu i zašto smatram da će odgovarati svima, a nama sa masnom kožom može da promeni negu u potpunosti. 



Hada labo serum je na bazi 3 vrste hialuronske kiseline koje hrane i dubinski prodiru u kožu.
Serum je gotovo vodenaste teksture koja se izuzetno brzo upija u kožu i čiji efekat osetite odmah. 
Iako su svi hvalili ovaj serum ja nisam mnogo očekivala. Ni sama ne znam zašto. Mislim da me je čitava ta priča o ovom proizvodu navela da razmišljam o njemu kao o nečemu što je previše hvaljeno. Ipak, kada sam saznala da je ovaj serum na sniženju u DM drogerijama kupila sam ga, jer za cenu od 1.290 RSD dobijate 150 ml proizvoda.
Obično su pakovanja krema i seruma sličnog sastava od 30 do 50 ml pa zaista možete da vidite koliko je ovo isplativo, jer je pakovanje 3 puta veće od standardnog.

Serum ima pumpicu koja služi za doziranje proizvoda, kako je ovo druga bočica koju trošim, mogu reći da su pumpicu rpomenili u odnosu na prvu vrziju koju sam imala i da sada ona mnogo bolje radi. Na prethodnoj bočici pumpica je raspršivala proiizvod na sve strane i to me je nerviralo, jako. Sada ona lepo radi i usmeri proizvod u moju ruku, i on ne prska svuda. Jedna bočica ovog hidratora trajala mi je oko 5 meseci. Iskreno i zaboravila sam kad sam kupila drugu bočicu, jer sam je uhvatila na sniženju pa sam imala ovaj hidrator u zalihama.
Sama tekstura i brzo ubijanje su vrlo pogodni i za dnevnu i za noćnu upotrebu, a meni za lice i vrat, ponekad i dekolte, treba oko 5 pumpica ovog proizvoda.
I pored ovakvog doziranja i ovolike količine proizvoda koju koristim dva puta dnevno, nakon dva meseca svakodnevnog korišćenja i dalje imam više od pola bočice ovog proizvoda.


Hidrator mi je postao jedan od omiljenih proizvoda za negu i često kada nemam vremena ujutru za punu negu kože lica samo ću staviti ovaj serum. Ako putujem ne idem bez njega i čini mi se da mi je on dovoljan, a često kada idem da prespavam na jedno veče biće jedini proizvod za negu lica koju ću poneti.
Iako volim da negujem kožu tako što nanosim bar dva sloja hidratantnih krema ovaj serum je u toplim danima zaista pogodan, jer osetim da mi je koža negovana nakon njegovog korišćenja, a ujedno leti masna koža često ne voli preveliku hidrataciju jer joj se tada zatvore pore.
Kada koristite ovaj proizvod ujutru videćete kako vas vodenasta tekstura probudi.


Pored korišćenja ovog proizvoda za negu lica ja jako volim da sa vremena na vreme koristim jednu pumpicu za negu kože ruku. Kako bivate stariji, godine se najlakše vide na rukama i nogama zbog izraženih vena tako da ja volim da koristim neke od proizvoda koje nanosi na lice i na rukama, a ovaj serumi jedan od njih, jer se upije bukvalno za 10 sekundi.
Mislim da je ovo proizvod koji može odgovarati svima, a za nas sa masnom kožom i idealan jer je lagane teksture, brzo se upija i u jednom potezu daje dovoljno hidrataciji koži. Moju negu kože je potpuno promenio, jer nakon njega svaka krema se lako nanosi, ne treba mi između dva sloja proitzvoda 5 minuta čekanja da se sve upije, a kao podloga za šminku je odličan.
Ako ga do sada niste probali stvarno propuštate mnogo, jer dobijete savršen proizvod koji je jako povoljne cene i koji će vam sigurno trajati četiri do šest meseci.
Ovo je već druga bočica koju koristim i nemam nameru da ga u skorije vreme menjam ili izbaci iz moje  svakodnevne nege kože. Kako je iskustvo sa ovim proizvodom vrlo pozitivno jedva čekam da probam i ostale proizvode Hada labo kolekcije, posebno dnevnu kremu i maske za lice.
Sve Hada labo proizvode mozete naci na sajtu https://www.magicbeauty.rs/nega-lica/hidratacija/

Da li ste već probali ove serum? Ako jeste obavezno mi pišite svoja iskustva. Do sledećeg čitanja pozdrav...
Dunja

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Da li je ovaj serum namenjen samo masnoj kozi ili je pogodan za sve tipove?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Ovo je serum za svaki tip koze. Ali ako imas suvu kozu pored njega moraces da koristis jos neku kremu za dodatnu hidrataciju.

      Избриши
    2. Cao. Hvala puno na odgovoru! I kao da si znala, imam suvu kozu. :)
      Videcu da onda uzmem i neku kremu iz njihove kolekcije.

      Избриши
  2. Zdravo,da li je ovaj serum dobar za kombinovanu kožu (masna T-zona),za jako osetljivu kožu sklonu aknama i da li posle njega mora da ide hidrantna krema ili može stalno da se koristi bez kreme ? 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cao. Ovo je proizvod za sve tipove kože i ja imam akne I super mi je. Obavezno posle njega nanosim kremu, ali nikako ulje jer se ulje I voda ne slažu.

      Избриши
  3. U potpunosti se slazem sa tobom. Ja sam ovim proizvodom jako zadovoljna i koristim ga u svojoj svakodnevnoj skin care rutini. Lagane je teksture, brzo upija i imam utisak da daje instant frash look mom licu😄 Imam kombinovanu kozu koja je jako osetljiva i iz tog razloga sam vrlo probirljiva kad dodje do kupovine proizvoda za moje lice, s toga verujem da ako mom tipu koze odgovara, svakom ce. Sve preporuke❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno ja odgovoru. Ja sam do sad potrosila 4-5 bocice i uvek je tu da mi pruzio onu istant svezinu i odlican je kao podloga za sminku.

      Избриши