Jeftina maska za kosu INsight antioxidant - recenzija

By Beauty junkie - 9.3.16

Došlo je vreme za novi post o jeftinim proizvodima za kosu.
Nakon prošlog posta o omiljenom mi šamponu, red je za prikaz još jedne maske za kosu.

Danas  je pred vama spisak mojih utisaka o INSIGHT maski za kosu antioxidant.

Prošle godine u Alexandar-cosmetics-u je počela prodaja linije za kosu INSIGHT, italijanskog proizvođača.
Svi proizvodi su vrlo povoljni, a pri tome bez mineralnih ulja, parabena, silikona, veštačkih boja i alergena. Verujem da ste već čuli za njih, jer je njihov šampon za kosu i maska, po mišljenju srpskih blogera najbolji u prošloj godini. Uostalom sve proizvode koji su obeležili prošlu godinu možete pogledati  ne sledećem linku, klik.

Cena i kvalitet ovih proizvoda su nešto što im je dalo status najboljih u prošloj godini, i baš  zato i ja danas govorim o ovoj maski za kosu, jer smatram da vredi utrošenog novca i da ćete uživati koristeći ih.



Maska koju sam ja izabrala za svoju kosu je INsight antioxidans, koja je namenjena zaštiti kose od spoljašnjih uticaja, tj. zagađenja vazduha i slobodnih radikala.
Kada čujete ovo verovatno mnogi ne razumeju koja je uloga ove maske za kosu, ali mogu vam reći da ona štiti od promena na kosi koja su uslovljena zagađenjem vazduha i brzog načina života, koji sa sobom donosi stres.


Moja maska sadrži 250ml, cena joj je 396 din, a pored ovog pakovanja u Alexandar-cosmetics radnjama možete naći i veće pakovanja od 500ml, po ceni 660 din.

Masku mogu da koriste svi, jer ovakva zaštita treba svakoj vlasi bez obzira na njen tip - suva, normalna, masna, kovrdžava, gusta, itd.
Maska je gusta i mirisom vrlo specifična. Upravo je to ono što mi se jako sviđa kod nje.
Kada masku istisnete u ruku, možda nećete osetiti nikakav miris, ili slab miris koji podseća na hotelski sapun, ali kada masku stavite na kosu, isperete je i kosu prosušite peškirom miris je fantastičan.
Ne zna koji od sastojaka utiče na to, ali izgleda da maska u kontaktu sa vodom promeni neka svoja svojstva i dobije miris koji se oseća i kasnije na kosi, čak i nakon sušenja.

Ova maska u svom sastavu ima ekstrakt šargarepe, soja puter, jajoba ulje i ulje lešnika. 

Evo i njenog potpunog sastava.


A i analize istog:


Maksa nije preterano masna, iako ima čak dva ulja u sebi. Hidratacija koju pruža kosi je odlična, po mom mišljenju, prave razmere. 
Na suvu kosu, kao što je moja, često stavljamo previše preparata, koje kosa upija, pa možemo da u tome preteramo. Ova maska ima svojstva koja hrane kose, ne otežavaju je i ne maste je. 
Pre ove maske koristila sam Insight masku za suvu kosu, koja je vremenom zasitila kosu i kosa je počela brzo da se masti.
Sa ovom maskom to nije slučaj. Upravo to je razlog zbog kog ova maska može koristiti svima. Ako vam je kosa masna, samo je držite minut-dva, a ako vam je kosa suva ostavite je da deluje kako je rečeno u uputstvu, od 5 do 10 min.

Nakon maske kosa je mekana i laka za oblikovanje. Ispucali i suvi delovi kose deluju zdravije i negovano i sem na samim krajevima moja kosa nakon ove maske ni jekruta, već nahranjena i glatka.

Maska od 250 ml dolazi u tubi koja ima otvor odgovarajuće veličine tako da se sama maska lako istisne iz nje u količini koju želite.

Moj poklopac se polomio, jer sam ja šupljoruka, ali na slikama se vidi sama ambalaža i tuba, iako na poklopcu fali deo.




Evo kako izgleda sama maska kada se istisne iz pakovanja.


Nadam se da sam vam u ovom postu bar delimično pokazala zašto je ovo jedan od proizvoda za negu kose koji je među favoritima kada su jeftini proizvodi za kosu u pitanju.

Uskoro ću probati i njihov šampon, ako vas zanima recenzija istog.
Pišite mi.

Linkovi do prethodnih postova sa istom temom su ispod.

http://beautyjunkieserbia.blogspot.rs/2016/02/omiljeni-jeftini-sampon-za-kosu.html

http://beautyjunkieserbia.blogspot.rs/2016/01/jeftine-maske-za-kosu-kallos-i-serical.html

http://beautyjunkieserbia.blogspot.rs/2015/12/jeftini-samponi-za-kosu-green-pharmacy.html

Do novog posta i novog čitanja.
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Baš me zanima iskustvo sa šamponom, i ja planiram da ga kupim! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Videla sam da imaju i manja pakovanja bas za probu, pa sam se nameracila na njih, jer probam jos jedan sampon, i imam jedno 4 naceta, tako da ne bih uzimala pakovanje od 500ml. Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Sampon je super. Kosa mi nikada nije imala ovakav sjaj. Jako lepo ocisti kosu. Jedino sto ne mogu da je rascescljam bez spreja za rascesljavanje ali to je normalno s obzirom ba sastav. Danas cu uzeti i masku . :)

    ОдговориИзбриши