Sebamed clear face gel za negu lica

By Beauty junkie - 12.3.16

Nega masne i problematične kože je tema kojom se često bavim, jer je moja koža upravo takva, i zahteva posebnu i detaljnu negu.
Kada imate 30 godina problem je naći proizvode koji su namenjeni koži koja više nije mladalačka i koja se ne bori sa pubertetskim problemima, već koja je podložna bubuljicama i aknama kod odraslih i uz to je izrazto masna.
Moguće je kupiti kozmetiku online za potrebe kože kakava je moja, nešto i kod nas, ali sve to je preko 2000 din ili preko 40-50e, što nije lako izdvojiti ako ne znate da li će vam ta određena kozmetika odgovarati.

U toj mojoj potrazi za proizvodima koji su namenjeni masnoj koži, koji imaju pozitivne kritike, a cena im nije padanje u nesvest, pomalo skeptično, neočekujući previše odlučila sam se za Sebamed kozmetiku i njihov gel za negu kože.

Pre ovog proizvoda koristila sam Avon nutraeffect gel krema. Već sam o njoj pisala (klik) i bila mi je dobra, ali sam je neočekivano brzo potrošila. Pre nego što sam dotakla samo dno proizvoda počela sam da tražim nešto novo, želeći prvenstveno da kupim online neku skupu kozmetiku, koja je bila na sniženju i koju kod nas nikada na bih kupila po toj ceni. 

Ali AVAJ, živimo  u Srbiji, na kraju sveta, zemlji u kojoj carina otvara pakete i uzima poklon proizvode koje dobijate i još oni određuju vrednost paketa iako piše koliko ste nešto platili. E za takvu zemlju ova kozmetika naravno nije bila dostupna.

Možete li da zamislite koliko sam se razočarala, a nije prvi put da sam to doživela, ali sam se osećala bedno, jer čak ne mogu da kupim ni online ništa povoljno, jer živim ovde i ovde će me odrati za istu kozmetiku i plati ću je bukvalno 3 puta više.

Najbolji lek protiv besa bila je nova kupovina. I šta ću... Izađoh iz kuće i pravo u dobri, stari Lily, jer je to jedina drogeria koju ovde imamo.

Malo čačkajući i raspitujući se, uzeh na preporuku apotekarke Sebamed gel za negu lica. Pakovanje od 50ml, košta 1080 dinara. 
Ovo je prihvatljiva cena, a to što je proizvod mediciniski bio je jedan razlog više da ga kupim.

Gel dolaz u jednostavnom pakovanja, zapakovan u kartonsku kutiju, u kojoj se nalazi bela tuba, koja sadrži 50ml proizvoda. U odnosu na standarde kod ovakvih kozmetičkih proizvoda (uobičajena su pakovanja od 30ml ), to je više nego što sam očekivala.






Gel je vodenaste strukture i vrlo hidrantan. Ovih hladnjih dana koža mi je bila posebno suva na obrazima, pogotovo na samim jagodicama, i u predelu oko nosa, pa mi je baš prijao ovaj gel i lepo regulisao sve suve delove, naravno ne prvim korišćenjem, već vremenom.


Iako je naziv proizvoga gel krema, ovo nije proizvod koji ima silikonsku strukturu ili ga tako osećate na koži. Gel je providan, lako se nanosi na kožu, u maloj količini, i brzo se upija.
Nema miris, a na slici ispod videćete i njegov sastav:


Otvor na tubi je vrlo praktičan, mali i omogućava lako korišćenje, uz precizno doziranje.


Ovu kremu sam prvenstveno kupila kako bih regulisala lučenje sebuma, uz to, ovo je proizvod koji može da se nanosi i ujutru i uveče i to mi posebno odgovara, kako bih ustalila jednostavnu rutinu u nezi kože, danju i noću - da se ne razlikuju mnogo i da ne podrazumevaju bezbroj proizvoda koji će moje pore ugušiti ili kožu prezasititi.

Prvo nanošenje kreme je bilo čudno zbog vodenaste strukture, koju ćete videti na slikama. Ipak efekat koji je ostavila na koži je obećavao.
Gel matira kožu, ali je ujedno nahrani i ujednači sve njene delove bili oni masni, suvi ili normalni.

Razlog zbog kog je ovaj proizvod na mom blogu je ono što ova kremica učini sa vašom kožom redovnom upotrebom.

Nakon 20ak dana korišćenja ujutru i uveče, ova krema je značajno regulisala lučenje sebuma na mojoj koži. Lice mi više nije tako masno. Iako se sebum i dalje luči tokom dana, to je u mnogo manjoj meri. Moguće je da ova krema upija sam sebum i ne dozvoljava mu da izbije na površinu, u svakom slučaju, poboljšanje je značajno i primetno.

Ova krema nije prava podloga za puder, bar kod mene, jer je vodenasta, pa ako se ne upije na koži potpuno, puder će lakše skliznuti sa nje.
Za moju negu najbolje je da na ovu kremu nanesem bazu i lice će mi tada biti matirano 6 sati, što se do sada nikada nije desilo.
Prosijaću se malo, ali to se i ne primeti, pre to nisam mogla sebi da priuštim, već mi se lice sijalo strašno već nakon 4 sata, bez obzira na tečni puder i matirajući puder preko njega.

Što se tiče uloge ove kreme u smanjenju bubulijca mogu reći da nisam primetila ni smanjenje ni povećanje. Lice mi je isto kao pre, bubuljice izlaze uvek na istim delovima i uvek periodično, ali meni to ne smeta, jer sam svesna da jedna krema ne može da utiče na sve nedostatke moje kože.

DA SUMIRAMO!!!

Prijatno sam iznenađena učinkom ove kreme. Kao što sam rekla prišla sam joj skeptično, a sada sam sigurna da ću probati i kremu za ciljano nanošenje, protiv akni i bubuljica, a verovatno i sapun iz iste linije, jer kažu da je odličan za telo i uklanjanja bubuljica sa dekoltea, ruku i leđa.

Ako imate masnu kožu, problematičnu i osetljivu probajte Sebamed gel kremu. Mislim da će odgovarati svakom sa ovim tipom kože, bez obzira na godine.
Bitno je da joj date priliku da deluje, tj. da sačekate bar tri nedelje da biste primetili promene na svojoj koži. A nakon togaa ćete je voletit baš kao ja.

Nadam se da vam se ovaj post sviđa, a ako imate i vi neko mišljenje o Sebamed proizvodima podelite ga sa mnom u komentarima.

Do novo gčitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Super recenzija. Kod nas u Hrvatskoj nema bas za kupiti puno sebamed proizvoda i prosle sam ju godine htjela naruciti online ali mi se nije dalo cekati, sada cu ponovno razmisliti jer cini se da imamo slicne kozne probleme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na sajtu feelunique.com je imas i bas je povoljno, sada naplacuju postarinu, ali za Hrvatsku svega 5e.
      Ako imas iste probleme sa kozom kao ja, dobrodosla u klub nadam se da cemo razmenjivati iskustva, jer ja u svojoj okolini nemam nikog sa problematicnom kozom, niti tipom kao sto je moja. :)

      Избриши
  2. Анониман16. март 2016. 19:57

    Odlicna kolekcija. Koristila sam njihov sapun iz ove linije i bubuljice i masnoca su se povukli. Trajao mi je sigurno tri meseca. Kvalitetna linija. Verujem da je i ovo sto si kupila dobro. Koristila sam i njihovu hidratantnu kremu iz druge linije i bila je super, malo masti lice ali nema crvenila mitisera i dehidrirane koze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Sad cu sigurno kupiri i sapun i onu kremicu za bubuljice. Bas su me interesovala druga iskustva, jer nema mnogo price o ovom po netu.

      Избриши
  3. Trazila sam neki sasvim drugi post i dodjoh na ovaj :), ali jos bolje, jer koristim tonik i sapun iz ove linije.. Tonik mi je, moram priznati, prejak, a sapun je dobar. Kupila sam ih od muke, ne znajuci sta vise da probam zbog akni koje me izludjuju. Znam da mi hormoni prave taj haos i tu se malo moze uciniti ali bar se trudim.. Sad nameravam da uzmem LRP gel za umivanje, cula sam da je blag a efikasan. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam koristila LRP gel i odlican je stvarno, super je sto ima imalo i veliko pakovanje da se kupi, pa uzmi prvo malo da vidis kako ce se pokazati. Ja sada koristim samo sapune sa uljem cajnog drveta, i pokazalo mi se odlicno za bubuljice, ali nazalost nema kod nas da se kupi.
      Hvala za komentar Kristina.

      Избриши
    2. E da, ovaj post je bio u pitanju, malo sam se zbunila, znam da je bilo nesto u vezi sa Sebamedom pa sam permutovala, sorry :). Kristina

      Избриши