GR mat tečni puder - RECENZIJA!!!

By Beauty junkie - 29.9.16

Kompanija Golden Rose i Danijela commerce d.o.o su i u mesecu avgustu iznenadili mnoge od nas paketom GR proizvoda.
Do sada sam pisala o njihovim paletama korektora koje koristim skoro svakodnevno, a posebno kada ustajem u 6h ujutru i o njihovim mat mini karminima - jedan set mi je uvek u torbi.
Danas dolazi na red recenzija tečnog pudera kom sam se i najviše radovala.


GR kompanija lansirala je novi mat puder, namenjen masnoj koži, koji pored mat efekta ima preko potrebni SPF 15, tako da kada ga nosite ne morate da brinete o zaštiti od sunca.

Zbog sunčanja na godišnjem odomru, trebalo je vremena da se ovaj proizvod uklopi u moju boju kože, i da ga isprobam u potpunosti.
Čula sam već dobre komentare o ovom puder, ali sam želela da ga sama probam, jer imam izrazito masnu kožu lica, koju je teško obuzdati.

Puder dolazi u crnoj karonskoj kutiji, koja prati dizajn dosadašnjih proizvoda iz linije longstay, koji je jednostavan i elegantan.

Na pakovanju je naznačena nijnasa proizvoda, i samo na kutiji možete videti broj, moj je 05, na bočici unutar ambalaže nema naziva nijase.
Proizvođač kaže da je puder dugotrajan, da ostaje na koži ceo dan, da ima mat efekat, ne sadrži ulja, pruža potpuno prekrivanje i nema dodatih parabena. Proizvod je dermatološki testiran.
U pakovanju je 32ml, čija cena treba da bude 899din. U prodaji je 10 nijnasi pudera.


Unutar kartonske kutije nalazij se vrlo lepo dizajnirana mat staklena bočica sa proizvodom. Činjenica da pričamo o staklenoj bočici dodaje proizvodu na ceni, ali i pokazuje da kompanija GR značajno poboljšava prezentaciju svojih proizvoda i misli posebno na dizajn.

Bočica je sa pumpicom, koja omogućava lako doziranje proizvoda, a koja na sebi poseduje ulegnuće koje omogućava lako korišćenje. Otvor na pumpici je mali i praktičan, a proizvod je tečan tako da bez problema izlazi.


Kao što sam već rekla proizvod je tečniji od onoga što biste očkivali za puder sa velikom moći prekrivanja.
Ipak kada se nanese na lice imate osećaj gustine, i lepljivosti, što omogućaa puderu da se spoji sa kožom i na njoj ostane duži vremenski period.
Samo nanošenje ovog pudera je najbolje i najjednostavnije sunđerom za šminkanje. GR ima jedan od tih sunđera, ali ako vam je puno novca, moćete koristiti i obične trouglaste sunđere koje ćete prethodno pokvasiti.

Ovaj puder nije najbolji za nanošenje četkom. Idealna aplikacija ovog pudera je da ga prstima nanesete na kožu, a zatim ublendate nakvašenim sunđerom.
Na koži će puder dobiti jako mat završnicu, koja se neće svima svideti, ali ako imate masnu T zonu, ili celo lice, ovaj puder će biti pravi za vas. Mešajte ga sa drugim puderima, koristite ga ciljano, na delove kože koji se maste ili ga nanosite na celo lice kao ja, a mat efekat dopunite bronzerom, rumenilom i hajlajterom.

Ovaj puder je zaista odličan za masnokošce. Potpuno mat izgled ostaje na koži gotovo ceo dan. Ja sam ga nosila i po 7 sati, i nisam morala da ga doterujem, jer i prosijavanje koje se desi na koži nije intenzivno i ne izgleda previše.
Kada se osuši na koži puder se pretvara u prah završnicu, koja je jako lepa. Ne guši kožu, ne osećate ga na licu, a nakon nedelju dana nošenja nije izazvao nikakvu reakciju na mojoj koži.
Puder je moguće nanositi u više slojeva, i ja to radim kada imam nepravilnosti na koži, jer njih ne uspeva da prekrije prvim slojem (mislima na bubljice i akne).
Tokom dana proizvod se neće pomeriti sa kože i možete se pouzdati u njega. Jako se lepo slika, a to možete videti na ovoj fotografiji, kao i na slikama na Instagramu, uvek je naznačen u opisu.


Ukupan utisak o ovom proizvodu je stvarno odličan i dajem mu ocenu 10.
Mislim da se nećete pokajati ako kupite ovaj puder i ako izdvojite novac za njega.
Cena mu je možda veća od očekivane, ali mislim i da će utisak posle njegovog nanošenja biti takav da opravda cenu.

Toliko u ovom postu. Pišite mi u komentarima svoje utiske.
Do novog čitanja...
Podrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Ja sam zaista jako veliki korisnik i ljuibtelj Golden Rose proizvda, tako da mi je dobrodosla ova recenzija. I sama sam imala prilike da isprobam ovaj puder, i slozila bih se da je jako dobar i koristan. Inače prelepa si devojka zaista, slike su perfektne, imas stila za pisanje, zaista sam veliki ljubitelj tvojih postova

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na divnim komentarima i što pratiš blog. Mnogo mi znači podrška svakog od vas. Pozdrav...
      Inače, svratim ja i na tvoj blog, da podrška bude uzajamna :)

      Избриши
  2. Lepo napisana recenzija. Jefino je preskup ovaj puder pa cu se odluciti za Maybeline koji je sad sedamsto i nesto din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si. Cena mu je malo veća, ali mislim da je stvarno odličan, i da cena opravdava kvalitet.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Pitaj u Lilly drogerijama i u manjim parfimerijama gde vidis njihov stand. A zna da imaju u nekom od vecih trznih centara svoje prodavnice.Evo i spisak prodajnih mesta sa njihovog sajta.
      http://www.danijela-commerce.com/gde-kupiti/

      Избриши