Drogerijske baze za senku - ARTDECO, AVON, CATRICE!!!

By Beauty junkie - 4.10.16

Šminkanje je proces u kom se stalno nešto uči i u kom uvek probate nove proizvode i nove tehnike... Bilo da ste početnik ili profesionalac početak šminkanja znači bazu, osnovu na koju se sve nadograđuje. Baze za senku i za lice su osnova svakog šminkanja, a u današnjem postu govorimo o povoljnim i pristupačnim bazama za senke za oči.

Jeftine, drogerijske baza za oči nikako nisu zanemarljive, jer često poseduju odlične karakteristike i ne morate da se brinete o tome da li će vam senke na očima ostati ili ne.
Upotreba baze je bila otkrovenje za mene, i tada sam tek shvatila zašto na mom licu i očima šminka ne traje. Vaši kapci, kao i lice mogu biti suvi, normalni ili masni. 
Suvoj koži kapaka ne treba baza nego često korektor koji bi ujednačio ton i pomogle trajnost senki na očima. Ako imate normalnu ili kao ja masnu kožu kapaka, smatram da bi baza bila obavezan deo svakodnevne rutine šminkanja.


Za potrebe ovog posta testirala sam i probala 3 baze za senku. Jedna je moj davnašnji favorit, i proizvod koji kupujem po ko zna koji put. Druge dve su nove u mojoj kolekciji. Zato ćemo post upravo početi pričom o ovim, novim, tek probanim bazama.



Dolazak Catrice proizvoda na rafove Dm drogerije značio je kupovinu. Uz korektor koji sam tada uzela, i o kom sam već pisala, kupila sam i njihovu bazu za senku, jer su o njoj pisale druge blogerke. 
Pakovanje je ono što me je privuklo ovom proizvodu, jer su baze u tubama i bočicama sa aplikatorom često najjednostavnije za korišćenje, meni bar, i omogućavaju mi brzu aplikaciju samog proizvoda

Catrice baza kosta manje od 500din, dolazi u četvrtastoj mat tubi sa sunđerastim aplikatorom. U pakovanju je 5ml proizvoda, što je standard kod baza za senku.



Baza je izuzetno svetle boje koja neutrališe i ujednači boju kapaka i ostaje na koži. Svetlija nijansa koja se tako dobije na kapcima idealna je za postizanje jačine senki, i većeg kolorita. 
Samim tim boja senki dolazi do izražaja. 
Baza neće značajno povećati intenzitet senki, ali će ih držati na mestu i biti baš lep početak šminkanja.
Činjenica da dolazi sa aplikatorom meni obezbeđuje brzo i jednstavno nanošenje, jer kada izvadim aplikator iz tube sa samo dve tačkice na svakom kapku dobijam potpunu prekrivenost, jer je proizvod tečan i jako lako se razmazuje. Ja uvek to činim pristima.

Mogu reći da sam primetila da za ovom bazom najčešće posežem, posebno kada rano ustajem i želim što pre da se našminkam.
Zbog toga je nekada sakrijem kako bih probala i druge i koristila ih.
Baza senke drži dovoljno dugo i nisam primetila da se senke skupljaju u prevoju kapka ni nakon celodnevnog nošenja.
Tako da ova baza ima moju preporuku i ocenu 10. Zaista sam se prijatno iznenadila samom teksturom proizvoda, a posebno učinkovitošću, jer nisam očekivala baš ovako dobar rezultat.

Druga baza koja sam tek sada probala iako je stalno po blogovima jeste Avonova baza za senku. Ovo je proizvod koji je često na sniženju u katalogu, pa nekada možete i da ga kupite za 300din.
Baza dolazi u staklenoj posudici, koja ima 5 ml proizvoda. Teglica je upakovana u crnu avon kutiju. Proizvod je poput nekog musa, izuzetno kremaste teksture koja se jako lako razmazuje.


Proizvod se jako lako nanosi, i jako malo je potrebno da prekrijete ceo kapak.
Na mojim kapcima ne ostavlja nikakav trag, u smislu boje, stopi se sa kapcima. Senke se jako lako nanose i ne znam da li dobijaju na pigmentacije, rekla bih samo malo i u rangu sa ostalim bazama.
Senke ostaju na kapku ceo dan, jedino što sam primetila jeste da kada mi suzi oko senke ne stoje na mestu već se obrišu sa kapka ili nekako sve stope u jednu boju. Ako je još neko imao ovakav slučaj molim vas da podeli sa mnom u komentarima.

Zbog te male nezgode koju sam imala sa ovom bazom dajem joj ocenu 8.

Poslednja baza koju vam opisujem je ujedno ona koju najviše koristim, i koja je moja "sigurna zona", kada su ovakvi proizodi u pitanju. To je ARTDECO baza  za senku. Ovo je ujedno najskupja od 3 baze, i košta oko 900 dinara, ali je na sniženju u Jasmin parfimerijama možete naći i za 699din, ili nešto manje novca.
Pakovanje joj je crno plastično, u vidu teglice. Mililitraža je 5ml, kao i kod prethodnih baza.
Ujedno ovo je proizvod koji ima drugačiju teksturu od svih. U pitanju je gušća struktura poput gela, koja je jako lepljlivam, i smatram da ta lepljivost omogućava da senke traju na očima.

Artdeco baza ima u sebi sitne šljokice za koje mnogi kažu da se vide na očima. Ja na mojim masnim kapcima nemam taj problem, ali sjaj je primetan kada proizvod tek nanesete na kapak.
Po nanošenju boja kapka je blago posvetljena i ujednačena. Proizvod ne treba stavljati u većem sloju, jer onda neće dozvoliti ramazivanje senki, i otežaće blendanje senki.
Ipak meni je ovo omiljeni proizvod. Kada imate jako masne kapke treba vam nešto što će senke drati ceo dan, i uz šta neće mrdnuti sa očiju ni kada plačete ili vam suze oči.
Ova baza mojim kapcima sve to omogućava. Zato je ovo treća teglica koju koristim.


Nakon dugogodišnjeg korišćenja ove baze, ocena je 10.
ARTDECO je skoro izbacio i novu 3u1 bazu za senku, koja je mat, ali nažalost kada sam bila da kupim ovu novu bazu nije je bilo u ponudi. Cena nove baze je oko 1300din, i ona se može naći u dve boje.

Mana ARTDECO baze koju tkđ. moram da pomene jeste da će posle dužeg vremena otvaranja postati gumenasta, pa možda nećete uspeti celu da je potrošite. Ja sam skoro svaku teglicu potrošila celu, jer sam je koristila svakodnevno. Čak i kada postane blago gumasta baza se lako nanese prstima, jer toplota tela lako omekša njenu strukturu.

U skladu sa tim što tražite svaka baza će naći svog kupca.
Ako imate suve ili normalne kapke, mislim da je AVON baza prava za vas.
Za masne kapke druge dve baze biće mnogo bolja opcija. Artdeko je po meni najjača od sve tri, ali ima svoje mane koje neće svakom prijati. Zato je Catrice baza sigurna kupovina. Jeftinija je od Artdeco baze, a daje odličan učinaka na očima.

Za kraj evo i slike sve tri baze i njihovih tekstura.


Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa.
Pišite mi u  komentarima svoje utiske o ovim proizvodima.
Znam da svako ima svog favorita, a verujem da neke iste delimo.

Postovi koji vas ubuduće očekuju su:
Best drugstore foundation for oily skin
Colourpop fall edit senke za oči
Colourpop & Kethleen Lights lipsticks

Do tada ratite me na FB i Instagramu...
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!


  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Imala sam Avon ali nisam preterano zadovoljna.Uglavnom, ako je kvalitetna senka ne treba baza . Taj slucaj je sa Avon i Max factor senkama jer nikad ne iznevere.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nazalost sve drogerijske senke meni ne ostanu na ocima, ama bas ni jedna nije izdrzala duze od 4 sata, zato je za mene baza obavezan deo sminkanja.
      Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Odlican post !!!
    Molim te postani citalac , mog bloga , ja tvoj vec pratim.
    krisskristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno si ovo uradila, a i tacno je sve sto si napisala, moram da dodam :). Artdeco mi je bila jako dobra, citala sam o tim sljokicama ali ja ih nisam primetila, ni ovako ni na kapku, tj ne vide se ispod senki. Avonovu upravo trosim, kremasta je ali suvlja od Artdecoove sto mi opet odgovara, a Catrice cu obavezno probati. Kristina

    ОдговориИзбриши
  4. Pisala sam i ja o Artdeco bazi koju koristim samo za šimeraste senke jer me iritiraju njene šljokice koje "probiju" svaku mat senku koju nanesem preko :/ Avonova mi je odlična a ostaje mi da probam Catrice :) Odlična poređenja :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Moji kapci kao da upiju te sljokice i ne vide se ni malo. Sve tri baze su stvarno odlicne i jako povoljne.

      Избриши