Best drugstore foundations for oily skin!!!

By Beauty junkie - 14.10.16

When I think about makeup, first thing that comes on my mind is foundation.
I just love them, but i have so oily skin that I used to hate them till I found out how to apply them and which type of foundation I should use.
Today I just love to wear them, to use them and try different ones. In this post I'll bring you the best drugstore foundations for oily skin, that I've tried.

Kada pomislim na šminkanje, prva stvar na koju pomislim je tečni puder. Pre su mi ove stvari bile prava noćna mora. Jednostavno nisu stajali na mojoj masnoj koži i ja nisam znala kako da izaberem pravi, niti kokve pudere treba da kupujem.
Prvi susret sa jednim puderom za masnu kožu mi je otvorio oči i tada sam se naprosto zaljubila u njih. Sada uživam u kupovini i probanju različitih pudera i vama prenosim moje utiske o najboljim puderima za masnu kožu.


First I will talk of those which can be bought all over the world in drugstores or online. There are different ones, and they  have different purpose, coverage, and finish. 
I will talk about ones I love, and think that they are worth your money, and can do great job on skin.

First, the most loved foundation all over the internet, but also in my makeup bag is L'oreal Inffalible 24h matte. This is the best drugstore foundation for oily skin, that gives full coverage, and completely matte looking skin. It has different packaging in USA and Europe, but does the same job.
It's very liquid, easy to blend with brush or sponge, long wearing and the one I reach the most when I have important event or some special days. It can be mixed with other foundations.

Prvo ću pisati o puderima koji su dostupni svuda po svetu i online.
Različiti tipovi pudera imaju drugačiju završnicu, trajnost, i drugačiju namenu. 

Puder koji nejviše volim da koristim kada je moja masna koža u pitanju jeste L'oreal inffalible 24 h matte tečni puder.
Ovo je puder koji ima visoku moć pokrivanja i daje potpuno mat izgled. Vrlo je tečan, ali lak za nanošenje četkom ili sunđerom. Koristim ga svakodnevno, i za večernje izlaske i posebne prilika, jer sam sigurna da se neće pomeriti sa lica i da ću tokom dugog vremena biti matirana.
Cena ovog pudera je 1300din, a na sniženju ga možete naći i za 1000din.


Second one is also familiar all over the world. It's high coverage foundation that gives natural and glowing look to oily skin, and makes you feel like there's nothing on your face.
It's Revlon Colorstay liquid foundation, for combination to oily skin. You probably know that this product comes also for dry skin.
This product has new bottle with pump, but I have old version that is tricky to use, but all of as manage with it. 
This foundation is easy to use with sponge or brush, it doesn't have matte finish, but also doesn't allow oil from skin to come through during the day.
I like mixing it with first foundation I mentioned, because of oily T zone that needs full matte finish.

Drugi tečni puder koji ću vam opisati, je takođe poznat širom planete. 
Ovo je puder koji nema mat završnicu, već koži daje prirodan izgled, zdrav izgled. Traje dugo na koži i lako se nanosi. Od skora se može kupiti u Lilly drogerijama, i već sada znate da je reč o Revlon Colorstay puderu za kombinovanu i masnu kožu.
U našim drogerijama možete naći ovaj puder po seni od 1500din,(manje-više) u pakovanju sa pumpicom. Moje pakovanje je starije, bez pumpice, koje je zbog toga teže za korišćenje.
Puder imam potpunu prektivenost i dugo traje na koži, a pored varijante za masnu kožu, postoji i posebna varijanta proizvoda namenjena suvoj koži, što je još jedan od razloga zašto je ovo najpopularniji drogerisjki puder širom sveta.
Lako se nanosi sunđerom ili četkom i ja najviše volim da ga kombinujem sa gore pomenutim puderom, jer mojoj T zoni treba potpuno mat izgled.


Next two products are from AVON company. This brand is very well known, and somehow there isn't much post about their products.
Two foundations I will show you are very good for oily skin, different in coverage, and texture, but lasts for a long time on skin, and can be used for everyday makeup, not so much for special occasions like first two I mentioned.
First one is Avon Extra lasting liquid foundation, that is really long wearing, full coverage, and natural finish. This foundation is nice on the skin, has a glass bottle and tiny pump. Also that pump is problem, because a lot of product stays in bottle, not able to pump out so you waste a part of product.

Second product from Avon is liquid foundation sheer in coverage, that can be described as substitute for every BB cream. It's called Calming effects mattifying foundation. I can use this when my skin feel good, with no pimples and discoloration, when I need fresh skin and natural looking makeup. I use it in spring time, because, somehow I am the palest in this time of year. Also this product has matte finish, and I get a lot of compliments when I se it.
It comes in glass bottle like most of Avon foundations do, but because of thin structure it comes through pump easily. I

Naredna dva pudera o kojima ću vam pričati su deo ponude Avon proizvoda.
Oba pudera se mogu naći na sniženjima, u katalogu i kupiti po više nego povoljnoj ceni.
Prvi puder je Avon Extra lasting liquid foundation, koji je dugotrajan i daje potpunu pokrivenost, i prirodan izgled koži. Malo lakše prosija, ali je odličan za dnevnu varijantu, i trpi sve vremenske uslove. 
Jedini nedostatak ovog pudera ja pakovanje. Staknela bočica je odlična, ali pumpica je suviše uzana i proizvod ne može da pokupi kada je pri samom kraju. Mnogo proizvoda ćete izgubiti na ivicama bočice, jer je gust i neće moći da ga istisnete.

Drugi puder koji se često pominje po  blogovima, jeste Calming effects mattifying foundation. Ovo je puder koji ima tanku strukturu i slabu moć prekrivanja. Mogu da ga koristim kada na licu nemam mnogo nesavršenost. Najsličniji je BB kremi. Koristim ga  proleće, jer je jako svetao, baš kao i moja koža u tom periodu.
Pakovanje mu je isto kao kod prethodnog Avon pudera, samo što je ovde pumpica vrlo korisna, jer je sam proizvod tečniji, pa lako iz nje izlazi.


For the end of this post I will show you two foundations that can be bought only in Balkans. They are so good and affordable, and you must try them if you have chance, and visit one of the countries like Serbia, Croatia, Bosnia etc.

First one is my favorite of all. It's full, full coverage, thick and easy to blend. It has strong sent, but it goes away so fast, and you get perfect foundation with natural finish, that will last you all day. If you don't like full coverage foundations, this one is not for you. But... for s that need full face of makeup this foundation is the best. I love it more then my L'oreal one.
It's called AURA Cover me, and for 5$ you get good product that is non-comedogenic that oily skin always needs.

Second one is from brand that comes from Turkey. Their matte foundation is a new one. It has really nice and strange texture, that is very liquid, but has silicone feel to it.
Product is full coverage, with matte finish, and can last for hours. It has nice and elegant packaging, and  could be found in drugstore. Everyone says that is similar to Maybelline affinitone matte.

Za kraj sam ostavila dva pudera koja se mogu kupiti na našem području, i koji su vrlo dostupni.
Prvi proizvod je moj apsolutni favorit, koji volim najviše od svih pudera. U pitanju je Aura Cover me puder, koji ima gustu teksturu, potpuno prekriva nepravilnosti u jednom sloju i traje satima.
Ovaj puder je nekomedogen, pa neće izazvati bubuljice, i daje predivan izgled. Njegova mana je miris, koji se ne sviđa svima, ali ja nemam nikakav problem sa tim. 
Na masnoj koži puder je savršen, a košta svega 600din.

Drugi puder koji predstavljam je noviji na tržištu. U pitanju je Mat tečni puder GR kompanije, koji je jesenji novitet.
Ovo je sjajan puder, koji ima čudnu teskturu. Tečan je i lako se nanosi, ali na koži postaje gušći i imate osećaj lepljivosti kada ga nanesete. Ima odličnu moć pokrivanja i savršenu trajnost i mat izgled. Sigurno jedan od pudera vredan vaše pažnje, iako je malo skupllji i cena mu je 900 din.


That's all for this post. How do you like it?
Would you like to see what to buy in drugstore when you come to Balkans.
Write me in the comments what do you think of this post and do you like some same products. 
Till next time follow me on Instagram and FB.
Buy!!!

Toliko u ovom postu. Kako vam se sviđa?
Pišite mi da li i vi volite iste pudere i zašto.
Do novog čitanja pratite me na Inastagramu i FB.
Pozdrav!!!

Dunja!

THANK  YOU FOR FOLLOWING THE BLOG!!!
HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. Super supet post! Koristila sam Avonove ali minisu trajni bolji mi je oriflame velvet matte. Od onih iz parfimerije glasam za Max factor colour adapt.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. Ja nikako da probam Max factor pudere. Davno sam rpobala jedan, i bio mi je prejak i pretežak na licu, pa nakon njega nisam ništa probala.

      Избриши
    2. Probaj Miracle Match od Max Factora, on je noviji i uopšte nije težak na licu kako njihovi puderi znaju da budu. Plus zagladi sve pore, prajmer mu ni ne treba :)
      Odličan post, mene čeka isprobavanje Lorealovog jer sam i ja masnokožac :)

      Избриши
  2. Nisam do sada koristila ove prozvode ali mi izgledaju sasvim korektno! Lajk za post, dobro je napisan, slike su savrsene

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar. Videla sam da si objavila blog o prvoj saradnji. Čestitam.

      Избриши
  3. Zanimljivo koliko više na tržištu postoji pudera za masnokošce nego za suhokošce. Ja sam jedna od onih koje pomno moraju paziti pri biranju pudera upravo jer mi se mogu istaći suhi dijelovi olako. Mislim da na tržištu čak ne postoji ni toliko pudera za nas koliko si ih ti pokazala u ovom postu haha
    Ma da odličan post, drago mi je da si ga napisala jer će biti lakši putokaz za one koji su novi u isprobavanju. A nije li jednostavnije imati više opcija na jednom mjestu nego morati rovariti internet uzduž i poprijeko? :) xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar. U pravu si za to sa puderima za vas sa suvom kožom, konačno je tu Revlon, pa je bar jedna opcija tu, mada mislim da i Aura ima neki puder za takav tip kože. Eto prilike i za pisanje posta o tome, ako plivaš u tim vodama.
      Pozzz

      Избриши
  4. Odlican post, bas si se potrudila. Nisam probala Revlonov, Aurin i GR ali polako, ima vremena :). Trenutno najvise koristim divni Lorealov Infallible Matte, a ponekad i Maybelline Affinitone, i on je solidan mat puder. I ja sam medju onima kojima smeta miris Aurinog Cover Me ali ako je stvarno tako dobar, preci cu preko toga :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Krisitna. Meni su stvarno L'oreal i Aura najbolji puderi koje imam. Aurin koristim vec treću-četvrtu tubu, a u kompaniji su mi objasnili da je miris posledica toga što nije dodat parfem u puder, kao što se radi kod ostalih, da bi bio potpuno nekomedogen i da ne bi izazivao rekcije na koži.

      Избриши
  5. L'Oreal infallible mat je moj HG puder, nijedan puder dosad me nije tako dobro matirao, žestoki sam masnokožac a preživio je moje 10 satno radno vrijeme i vrućine od skoro 40 stupnjeva. Prezadovoljna sam i ne mijenjam ga. Jednako se ponaša na mojoj koži bilo da ga nanosim četkicom ili prstima, jedino spužvicu nisam isprobala. Avonovi puderi su mi ok za svaki dan za ujednačavanje tena ali ipak brzo prosijam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Aura HG posebno za specijalne prilike, ali kako sam probala Revlon zaljubila sam se. Svaki dan ga nosim. GR je puder koji majvise matira od svih gore pomenutih.😊

      Избриши
  6. Koje sunijanse ovih Avon pudera??

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovde na slici je 106, koji mi leti odgovara kada pocrnim, a inace korostim 104 i 103.

      Избриши