Potrošeno x 6!!!

By Beauty junkie - 17.9.16

Neizbežan post o potrošenim stvarima je uvek jedan od najčitanijih. I ja se uvek radujem pisanju ovakvog posta, a ponekad sa nestrpljenjem iščekujem da se kesa nemanjena praznim ambalažama napuni kako bih i sama videla šta sam potrošla, šta sam opet kupila i šta bih opet kupila.

Ovaj put u toj kesi je poprilično proizvoda, a bilo bi i više da sam u nju ubacila i svu kozmetiku koju sam na moru potrošila.


Počećemo sa proizvodima koji spadaju u dekorativnu kozmetiku, i kojih ovaj mesec ima više nego obično.
Tu su AVON longlasting puder koji sam skroz potrošila, iako tako ne izgleda. Već sam kupila novi, jer je odličan, ali jedina mana mu je što nikako ne možete sve da potrošite, u bočici ostane dosta proizvoda na ivicama, i ja nisam uspela nikako da ga nateram da izađe iz nje.

Evelin CC kremu sam jedva potrošila. Jednostavno nismo se našle. Ova krema je namenjena nekome ko nema nepravilnosti na koži, i kome ne treba nikakvo prekrivanje. Meni je poslužila samo letos kada sam malo dobila boju, da njom potamnim pudere koje sam koristila. Na lice je samu nikako nisam nanosila, jer svež i sjajan izgled koji vam ona daje nije za masnu kožu, ali mislim da će se svideti onima koji imaju suvu kožu.

Cover me Aura tečni puder obožavam. Potrošila sam 2 tube, ova na slici je treća, a kupila sam i četvrtu. Obožavam ovaj puder, jer potpuno prekriva, ne masti kožu, ne zapušava pore, i za mene je savršen. Ovu tubu nisam potrošila, jer je u pitanju nijansa koja je za letnji period kada pocrnim, a imam je već 2 godine, pa je promenila miris i bilo je vreme da se pozdravimo.

Mala crna okrugla teglica je ARTDECO baza za senku, meni omiljena, mada sada testiram još neke i dobar su joj pandan. Ovo mi je treća teglica, a već sam kupila novu.

Labello lip buter, dobar, ali ne toliko praktičan proizvod. Ja sam ipak osoba za klasična labella u stiku.

Aura matte tečni karmin u nijansi 605 je moj omiljeni crveni karmin. Na redu je nova bočica, još je nisam kupila, ali hoću. Ovo je nijansa koja mi savršeno odgovara, a i formula je bez  premca.

Rimmel bronzer je predugo u mom posedu, nikako da ga potrošim, i rastajem se od njega, jer sada već ne ostaje ništa na četki i nemoguće je pokupiti proizvod i naneti na lice. Ne znam hoćemo li se družiti ponovo, jer mi je srce ukrao bronzer Tany Burr kozmetike.

Longstay GR gel ajlajner se osušio, nažalost, ali obzirom na smešnu cenu, ne marim. Novi je već tu, pa znate da mi se sviđa i da ga rado koristim.

Rimmel volume colourist maskara je sjajna, gotovo savršena, ali letos mi se desio jedan peh sa njom, a igrom slučaja desio se i mojoj sestri. Naime, od toplote ili čega već, letos je na poklopcu maskare ostao zalepljen i onaj deo sa suženjem kroz koji četkica prolazi da bi se skinuo višak proizvoda. Otvorila sam maskaru  i videla na četkici brdo proizvoda. Kada sam je ponovo zavila sve se vratilo na svoje mesto i tek tada mi je bilo jasno o čemu je reč. Moja sestra nije imala sreće, desilo joj se isto, ali nije uspela da vrati taj deo na mesto.

Avon maskara big & multiplied, ovu maskaru uopšte nisam koristila. Potpuno razočaranje. Ama baš ništa nije uradila mojim trepavicama, pa je stajala u fioci  dok se nije osušila.


Što se tiče nege lica i tela tu sam potrošila manje od očekivang, ali moramo uzeti u obzir i da sam potrošila jedan gel za tuširanje i jednu kremu za sunčanje Top ten tokom 11 dana mora.
Pored toga opraštam se i od ovih proizovda:

AVON micelarna voda - Nije me oduševila i smatram da Garnier i Mixa imaju bolje proizvode, veće mililitraže, po sličnoj ceni. Uopstalom pogledajte post gde ih upoređujem. Do kraja pakovanja oči su počele da me peku od ove vode, iako to nije bio slučaj u samom početku.

Garnier dvofazno sredstvo sa skidanje šminke mi je potrebno samo za skidanje GR mat karmina, jer je za to potrebno neko ulje, koje ovaj proizvod posebuje.

Balea beauty effect su namenjene području oko očiju. Ovo su gelasti jastučići koji se stavljaju ispod očiju da umanje bore, nadutost i slično. Nanose se pre spavanja i jako su zanimljivi i prijatni za korišćenje. Momentalan efekat nisam videla, ali ću ih kupiti opet, jer je ovo proizvod koji kada stavite imate osećaj da ste u nekom spa salonu i sebi malo ugađate.

Sebamed care gel je odlična za moju masnu kožu. Potrošila sam drugu tubu, sada pravim pauzu i probam novu kremu, a ovoj ću se sigurno vratiti, jer za malo novca dobijem savršenu negu.

Fa dezodorans je po ko zna koji put u ovim postovim. Ja ih stalno koristim, jer neguju kožu pazuha, ne iritiraju je, traju dugo nakon nanošenja, nemaju aluminijum i maskiraju neprijatne mirise.

Last but not least - proizvodi za kosu. Nema ih mnogo.

Green Pharmacy šampon za suvu kosu - ovo je jedan od retkih šampona bez sulfata koje sam probala i sigurno ću ga kupiti opet.

Insight antidetox maska za kosu - Dovoljno je reći da je ovo druga maska istog brenda koju kupujem. Njihove maske su izuzetno dobre za kosu, a vrlo povoljne, i do sada sam probala dve varijante, a planiram i treću, jer kad god mi se kosa zasiti nekih proizvoda ja se vratim njima. Moram i neki šampon da probam, do sada nisam.

Kokosovo ulje sam kupila odavno i koristim ga za svašta, ali najviše za kosu. Ovo ulje kupujem preko sajta iherb.com, jer je jeftinije tako nego u Srbiji. Imam već novo ulje drugog proizvođača i svakodnevno se širi njegov način upotrebe.


Toliko u ovom brzinskom postu.
Ako imamo neke iste utiske o proizvodima pišite mi u komentarima.
Pratite me i na Instagramu i FB-u.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Gdje si kupila Sebamed gel? On me je najviše zaintrigirao u ovom postu.

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim Artdeco bazu i Aurine tecne mat ruzeve ( ne znam kakvi su crveni jer ne nosim crvene nijanse ), a Avonov Extra lasting puder mi se nije dopao ( nema dovoljno svetle nijanse za mene ). Rimmelov bronzer mi je bio dobar pre nekoliko godina, dok sam jos koristila bronzere, sada vise ne. Cover Me puder cu probati nekad, bas me zanima kakav je. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала на коментару Кристина као и увек. Увек имамо неке исте и неке различите фаворите, што је и нормално. За Аурин пудер могу само рећи да је савршен, посебно за проблематичну и масну кожу и за оне који воле потпуно прекривање.

      Избриши
  3. Uzmem stapic za usi i kad otborim teglicu izvucem njom puder. Radi posao :-)

    ОдговориИзбриши