Catrice tečni korektor - RECENZIJA!!!

By Beauty junkie - 21.9.16

Dolaskom Catrice proizvoda u Dm drogeriju sigurna sam da je većina požurila da kupi nešto i  proba neke poznate i manje poznate favorite.
Ja sam najviše slušala o njihovom tečnom korektoru, i rešila da ga probam, jer je umetnost naći korektor ispod 500din koji će imati sve potrebne karakteristike - veliku moć prekrivanja, lako nanošenje i blendanje i da je trajan i vodootporan.

Da li je Catrice korektor upravo takav saznaćete u novom postu.


Catrice korektor možete naći u Dm drogerijama, a cena mu je 495 din. Pakovanje sadrži 5 ml proizvoda, koji se nalazi u plastičnoj bočici, valjkastog oblika sa sunđerastim aplikatorom i crnim poklopcem. Jednostavno, a efektno pakovanje. Možete ga naći u dve nijanse, 010 porcellain i 020 light beige. Ja sam izabrala, tamniju 020, koja mom tonu kože savršeno odgovara.
Na samom pakovanju je naznačeno da je ovo tečni korektor, visoke moći prekrivanja kao i da je vodootporan. 
Na pakovanju  je i nalepnica koja osigurava da jasno i lako uvidite da li je proizvod otvaran.


Korektor je zaista tečan, rekla bih i neočekivano tečan, sa specifičnim mirisom, koji nije prejak, ali ni prijatan. Miris lako nestane sa kože, a tečna struktura korektora potpuno se sjedini sa kožom i lako razmaže.
Ovaj korektor sam do sada nanosila samo RT sunđerom, nisam probala da koristim četkicu za korektor ili bilo koju drugu.
Korektor je potrebno setovati da se ne bi sakupljao u borama i finim linijama i ja to radim mahinalno. Kada se setuje ovaj korektor stvarno ne mrda sa lica. Savršen je.
Bila sam potpuno iznenađena kako se pokazao na koži, koliko traje i kako pokriva tamne kolutove, dok istovremeno osvežava lice i posvetljuje predeo oko očiju.
Potvrđujem i da je vodootporan, jer sam ga nosila tokom toplih i sparnih dana, ovog septembra, kada bi mi se samo lice preznojalo, ali kada ispod korektora nije prošla ni kap, niti se on pomerio sa lica.

Definitivno ovaj proizvod zaslužuje svu vašu pažnju, i ocena za nega je čista 10.
Ako ga do sada niste probali obavezno nađite štand Catrice kozmetike u DM drogerijama i pogledajte baš ovaj proizvod, a ja odoh u potragu za HD tečnim puderom o kom svi pričaju, ako je stigao kod nas.


Toliko u ovom postu.
Pišite mi svoje utiske i komentare, i pratite sva dešavanja na blogu preko Instagrama I FB stranice.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Mislim da je ovaj korektor odličan!Juče sam baš razmišljala da li da ga kupim ili ne,ipak nisam. :/ Sve u svemu,divan post,draga!Baš si nam lepo pokazala proizvod! <3

    anaastasjastyles.blogspot.ba <----------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam dos ad akoristila ovaj korektor, ali na osnovu ove divne recenzije zaista bih ga koristila. Odlicno si ga opisala, iskreno,te mi se post jako dopao. Inace slike su vrh, vrlo originalne i profesionalne. SVAKA CAST ZAISTA.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar, posebno za slike, ovaj put je i vreme i fotoaparat bilo dobro za slikanje. Ako te zanimaju korektori pogledaj i GR palete korektora, uz ovaj Catrice oni su najbolji koje sam probala.

      Избриши
  3. Jao, odavno imam pik na njega, ali nekako ga uvijek zaobiđem pri kupovini... Svaka čast na fotkama, da se primjetiti da je dosta truda uloženo u njih! xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    ОдговориИзбриши