K piling kafa i cimet + NAGRADNA IGRA!!!

By Beauty junkie - 4.9.16

Pisanje postova sa predznakom BIG LIKE kod mene uvek izazove pravu lavinu pozitivnih emocija, jer mi je jako važno da sa vama podelim lepa i prijatna iskustva i da vam preporučim nešto što me je oduševilo.

Današnji post je posvećen domaćem proizvodu, ručne izrade, koji je pristupačne cena, a prvo korišćenje mi je objasnilo zašto toliko blogera hvali baš ovaj piling.


Piling je proizvod koji je ručno izrađen, a za njegovo osmišljavanje i sprovođenje u delo zaslužna je devojka iz Novog Sada, Lejla, koja svoj proizvod prodaje putem FB i Instagrama, gde je možete kontaktirati  i proizvod poručiti. 
Lejla je pored ovog pilinga tvorac još jednog pilinga, morska so, koji takođe planiram da probam.

Piling dolazi u jednostavnom, ali vrlo praktičnom pakovanju, na kom je ispisano samo značenje reči piling. Na donjem delu je sastav proizvoda, i rok upotrebe, kao i datum proizvodnje. 
Proizvod je upotrebljiv samo tokom 2 meseca, ručno se pravi i na pakovanju ćete videti datum kada je napravljen. Količina proizvoda je 100g, a cena je 350din




Proizvod je mešavina kafe, cimeta, žutog šećera i kokosovog ulja. Čini se tako jednostavno, i jeste, ali je najbitnija njegova efikasnost i učinak koji ima na koži.
Piling je teksture poput mokrog peska kada ga drobite među prstima. Na koži i u dodiru sa vodom, postaje mekši i rastresitiji. Na koži je blag i vrlo prijatna. Kafa je poznata po svojoj učinkovitosti kod celulita, ali pored ove namene piling može da se koristi i kod kože sklone aknama i na licu.
O samoj učinkovitosti na sve pomenute probleme naknadno ću pisati, jer sam piling do sada koristila samo dva puta.
Poseban je osećaj koji ostavlja na kože kada ga sperete. Kokosovo ulje nahrani kožu i ona postaje izuzetno mekana. Kada prođete rukom po tretiranom delu biće te iznenađeni, ja nisam verovalo koliko mi je koža bila lepa i negovana, čak joj ni mleko za telo nije potrebno nakon toga.

Piling je specifičnog mirisa, koji je intenzivan i vraća me u detinjstvo. Potpuno sam sigurna da me podseća na neke čajne kolačiće sa cimetom, ali još nisam otkrila koje.
Onima koji ne vole kafu miris može biti jak.



Iskreno sam oduševljena ovim proizvodom i kupiću ga opet, sigurno.
A ako vas zanima baš ovaj piling tu je i nagradna igra, u kojoj neko od vas dobija svoj uzorak K pilinga.

Potrebno je da:
  • zapratite moj Instagram porfil
  • lajkujete moju FB stranicu
  • Lajkujete sliku na Instagramu i u komentaru tagujete dve osobe
Nagradna igra traje samo do srede, kako ne bismo gubili mnogo vremena,  jer je rok trajanja pilinga samo 2 meseca.
Svima koji učestvuju u igri želim mnogo sreće.

Toliko u  ovom postu.
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments