Sebamed krema za predeo oko očiju

By Beauty junkie - 29.8.16

Još jedan obećani post je pred vama. 
Prvi put pišem o jednoj kremi za predeo oko očiju, a ujedno ovo je jedna od retkih krema za ovaj predeo lica koju sam probala.
Zašto se ona našla u ovom postu, a ne prethodne saznaćete ako nastavite sa čitanjem.


Krema za predeo oko očiju je nešto što sam odavno trebala da uvedem u svoju svakodnevnu negu, ali nisam do sada. Mrzelo me je da učinim taj korak više.
Probala sam par krema za ovo područje, ali mi nikako nisu ogovarale. i to shvatam sada, nakon korišćenja ove kreme, a u daljem tekst ću vam objasniti zašto.

Sebamed krema dolazi upakovana u kartonsku kutiju, kroz koju se vidi sam proizvod. Sadrži 15ml proizvoda, što je standardno za ovakve kreme i cena joj je u Lilly dreogerijama oko 850din. Ujedno ovo je jedna od pristupačnijih krema na našem tržištu, a da spada u medicinski program krema, ne komercijalnih, poput Garnier-a, Nivee  i sl.
Kao i drugi Sebamed proizovi, ovo je krema koja sadrži PH 5,5 vrednost, namenjena je smanjenju bora oko očiju i povećanju vlažnosti predela oko oka.
Na kutiji je naznačeno i da krema smanjuje bore nakon 28 dana redovne upotrebe.


Pakovanje, tj. tubica u kojoj je krema je bele boje sa mat završnicom, sadrži odličan dozer proizvoda, a tube su pakovanja koja najviše volim, jer je iskorišćenost onoga što je unutra tada najveća.
Krema je proizvedena u Nemačkoj i rok upotrebe nakon otvaranja je 12 meseci.


Mala količina je potrebna da biste proizvod naneli na celo oko, tj. i na gornji i na donji kapak. Ovakve kremice treba nanositi na oba kapka, ne treba ih trljati, već masrati to područje. Važno je i da ne vučete kožu u predelu ispod oka  - od unutrašnjeg, ka spoljašnjem delu, već obrnuto.
Mnogo je tehnika nanošenja krema u ovom predelu, jer je kože ovde osetljiva i tanka.
Ako vi imate neku proverenu tehniku, podelite je sa ostalima u komentarima, jer će svima koristiti.

Ova kreme je vrlo masna, hidratantna i odlčna kada koža u okoloočnom predelu zateže. To sam posebno osetila po povratku sa mora, kada je koža vapila za negom i vlažnošću.
Mlečna tekstura kreme je vrlo prijatna, blagog puderastog mirisa, i jako lako se upija.
Ovo  je inače prva kreme od koje me nisu peckale oči. Sve prethodne kreme su ostavljale taj neprijatan osećaj peckanja na očima, pa ih nikada nisam koristila dugo niti redovno. Sa ovom kremom to nije slučaj.

Količina koju ja koristim i koja je na slici je dovoljna za predeo ispod oka, još jednu tačkicu nanosim na gornji kapak, tako da mi je potrebno 4 tačkice za potpunu negu okoloočnog predela.
Nisam primetila smanjenje bora, nakon 28 dana, jer nisam koristila krem i  ujutru i uveče, ne redovno, ali primećujem značajno olakšanje na koži kada nanesem ovu kremu, koža je negovana i nahranjena, što mi je u ovom periodu zaista potrebno.


Imate moju toplu preporuku da probate ovu kremu, a ako već jeste, pa ste primetili i da smanjuje bore, obavezno to podelite sa nama u komentarima.

U ovom postu toliko. U narednom periodu pripremam mnogo novih postova i na srpskom i na engleskom jeziku, pa obaezno kliknite na opciju ČITAOCI u desnom delu bloga, kako biste bili u toku sa novim postovima.
Pratite me i na FB i Instagramu, uskoro vas tamo očekuje i jedna nagrana igra.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Od 23 . godine koristim kreme za negu područja oko očiju. Sada posle 35 . primetila sam da imam bore ispod i oko očiju,tako da shvatam da to nema efekta. Kreme sa retinolom mnogo izazivaju suzenje i peckanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru i obaveštenju o retinolu pogledaću baš da li ima ova i za ubuduće, poželjno je znati.

      Избриши