GR palete korektora, prvi utisci!

By Beauty junkie - 24.8.16

Skoro svakog meseca GR nas iznenadi novim kozmetičkim zadovoljstvima. Osoba poput mene uvek bude srećna i uzbuđena kada očekuje njihov paket, jer u poslednje vreme ovo je kozmetička kuća koja je najviše napredovala u pogledu kvaliteta, dizajna i marketinga svojih proizvoda.
Danas već možemo reći da GR spada u jednu od omiljenih kozmetičkih kuća na našem tržištu koja ima kvalitetne i pristupačne proizvode.

U današnjem postu pričaćemo o dve palete korektora koje je GR i Danijela comerce prosledio većini blogera kako bi ih testirali i pisali o njima.

Iako su proizvodi došli kao PR uzorak moram reći da je ovaj post i moja mišljenje o njima iskreno, bez preuveličavanja ili dodavanja, nastalo na osnovu svega par upotreba, tako da su ovo prvi utisci  o proizvodima.


Jedna paleta korektora namenjenam je korekciji problema na koži, poput bubuljica, crvenila, žutila i  slično, i to je paleta sa korektorima u  boji.
Druga paleta je za posvetljavanje lici, u predelu ispod očiju, na nosu, bradi, čelu itd. Na ovaj način konturišemo lice i utičemo na senke koje se na njemu javljaju, ujedno ističemo delove lica koji su najviši.

Obe palete dolaze upakovane u kartonsku kutiju sa prorezima, koja na poleđini poseduje sve podatke o palet i o načinu  upotrebe korektora u njoj.
Pravo iznenađenje je najsvetlija nijasa, u palete korektora za posvetljavanje lica, koja je setujući puder, koji je namenjen nanošenju na korektor, kako se on ne bi mrdao sa mesta. Sjajana stvar koja je uvek potrebna, i pun pogodak u osmišljavanju proizvoda.


Unutar kutija je paleta koja je jednostavno dizajnirana, crna, plastična, sa providnim poklopcem koji se lepo i čvrsto zatvara.
Još jedan veliki plus u dizajnu ovih paletica je što je objašnjenje o upotrebi same palete na njenoj poleđini, tako da kutije ne morate da čuvate.
Svaka paleta sadrži 6 korektora, od po 2 grama, a cena joj je 699 din.


Govorićemo o svakoj paleti posebno, a na kraju posta ću vam reći i koju paletu sam više koristila i zašto.

Paleta korektora za posvetljivanje i isticanje linija lica je lepo osmišljena i sadrži 6 korisnih nijansi.
Broj palete je 01 light to medium, odgovaraće većini, zbog boja koje su u njoj, i tona kože koji je prisutan u našim predelima.

Paleta sadrži 5 kremastih korektora i jedan setujući puder sa zaštitnim faktorom 20. Boje su odlično osmišljene i koordinirane, a setujući puder je dodatni plus.
Moja koža je u ovom periodu dosta tamna, pa je najtamniji korektor tačne nijanse kao moj ten :), tako da se na slikama ne vidi najbolje.
Tekstura korektora je gusta, kremasta i ujednačena. Nijanse u paleti su žutog podtona, sem pretposlednje nijanse, koja ima boju lososa, i odlična je za nanošenje u predelu ispod oka, kako biste neutalisali podočnjake, i posvetlelli taj deo lica. Ako su vam podočnjaci jako tamni ova nijansa se nanosi pre pudera, a nakon pudera možete naneti još jedan sloj nekog svetlijeg korektora žutog podtona.
Najveći adut ove palete je setujući puder fino mleven, glatke teksture, i providan na koži. Zaisat odlično setuje predeo ispod oka, i mislim da ga najviše koristim od svega u paleti.
GR bi napravio pun pogodak kada bi ovaj puder bio dostupan posebno, kao matrajući puder za predeo ispod očiju.

Gusta tekstura kremastih korektora najbolje se pokazala kada ih "blendate", nekim od sunđera koji nalikuju beauty blenderu, ja lično koristim RT sunđerčić, ali mogu i obični beli trouglići, koje obaezno treba nakvasti.

Ove korektore sam nosila ceo dan, nekih 5 do 7 sati i uvlačenje u sitne bore ispod očiju je bilo minimalno, korektor se nije pomerio sa mesta, a izgled kože je bio svež i zdrav.


Druga paleta korektora je šarena i sadrži šest boja koje su namenjene svim nepravilnostima na koži.
Po teksturi obe palete su iste, korektori su kremasti i gusti. Pod prstima se tope i ja ih prstima najlakše i najbolje nanosim na kožu, a zatim blendam.
Boje u paleti su poređane u odnosu na problem kom su namenjene.
U obe palete se nalazi korektor boje lososa o kom sam već govorila.
Paleta za korekciju sadrži i neutralnokrem nijansu koja je namenjena za sitne nepravilnosti na koži kao što su bubuljice.
Do nje je nijansa boje lososa za plave tonove na koži kao što su podočnjaci, a do nje žuta nijansa, tkđ. za podočnjake, pogotovo ako su oni jako izraženi i ljubičaste nijanse.
Sledeća nijansa je potrebna svakome ko ima crvenilo na koži, i ko ima akne ili bubuljice koje su crvene, a neutrališu se na koži tako što se nanosi zeleni korektor na njih.
Nakon nje sledi ljubičasta nijansa, koja neutrališe žute podtonove. (sećateli se likovnog u osnovnoj školi i učenje komplementarnih boja, to je filozofija iza ovih boja i neutralisanja nepravilnosti na koži)
Poslednja nijansa je narandžasta, i koristi se za eliminisanje jako tamnih tonova na koži, podočnjaka i sl.

Korektori iz ove palete se nanose pre podera. Jako su pigmentovani, tako da treba biti pažljiv pri njihovom nanošenju. Za predeo ispod očiju najbolje ih je "blendati", sunđerčićem, dok za nepravilnost na ostalim delovima kože možete koristiti neku četkicu za korektor. Jako lako se razmazuju četkicom, i ja za tu svrhu koristim RT četkicu iz novog seta Ultimate base.

Nakon nanošenja ovoih korektora najbolje je puder naneti na licem sunđerom, kako bi se nijansa korektora sjedinila sa bojom pudera i kako se sam korektor ne bi pomerio sa mesta na koji ste ga naneli.


 
 

Nakon par korišćenja ovih korektora, mogu reći da, iako je korak više u mojoj svakodnevnoj rutini šminkanja, nimalo me ne mrzi da ih koristim. Paletu za posvetljavanje tena koristim češće, i igram se nijansama, a setujući puder je pravi pogodak, kao što rekoh gore.
Iz šarene palete korektora sam koristila samo zeleni i korektor boje lososa. Ponašaju se na koži odlično, dugo traju, i ne pomeraju se.
Boja im je jača, pa je preko njih potreban i jači puder, tj. puder koji ima veću moć prekrivanja. 

Korektori su pravo iznenađenje, i po teksturi, i po tome koliko su korisni i kako se ponašaju na koži. Imate moju preporuka da ih probate, i smatram da se nećete pokajati niti imati negativno iskustvo.
Stvarno odličan proizvod GR. 
Naravno obe palete vam nisu potreben, jedna je dovoljna - u skladu sa potrebama kože. Ako imate bubuljice i nepravilnost, onda je šarena paleta za vas, ako pak hoćete da se igrate sa konturisanjem lica, da probate sve tehnike sa instagrama ili pinteresta, paleta za posvetljivanje je za vas.

Evo i par slika kako sam se ja igala korektorima i kako se ponašaju u predelu ispod očiju, pogotovo kada je skupljanje u finim borama u pitanju.



Toliko u ovom postu. Znam da je malo duži, ali se nadam da je svaka informacija bila korisna.
Ako ste probali ove korektore pišite mi u komentarima da li vama odgovaraju i da li su nam iskustva ista.

Takođe pišite mi i da li biste voleli da pročitate uporenu recenziju baza za senku ARTDECO, AVON i CATRICE.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Pratite blog preko FB, instagrama, ili klikom na odeljak čitaoci...

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Čeka me još pisanje recenzije druge palete, baš sam iznenađena i kao i ti, stalno ih koristim! Pun pogodak :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam odusevljena, ni jedan dan ne prodje da je ne stavim na lice, posebno sada kad zbog posla ustajem u 6h. Mislim da cu je bas skrooooz iskoristiti.

      Избриши