Ecotools četkice za šminkanje

By Beauty junkie - 18.8.16

Pred vama je jedan od obećanih postova. Pre letovanja sam podelila sa vama na FB slike proizvoda o kojima ću u narednom periodu pisati, među njima su bile i Ecotools četkice za šminkanje, namenjene nanošenju proizvoda za lice. 
Danas pričamo o njima i kako su se pokazale kod nanošenja tečnog pudera.

Četkice su kupljene sa sajta iherb.com, dok su bile na sniženju, i svaku sam platila malo više od 5 $, što je jako povoljno. Ecotools četkice su u Srbiji dostupne u Dm drogerijama, ali su na sajtu iherb malo jeftinije.
Četkice dolaze pojedinačno upakovane u providnu futrolu koja je eko-frendly, i može da se koristi više puta, i posebno je zgodna kod putovanja. Zadnja strana je od materijala, tako da se neće lako polomiti, deformisati ili popucati.
Za potrebe nanošenja pudera kupila sam STIPPLING brush i CUSTOM COVERAGE BUFFING brush
Obe četkice su izuzetno mekane i fleksibilne, različitog tipa dlačica, sa metalnom ferulom i drvenom drškom, koja prijatno leži u ruci.





Prva četkica koju ću vam predstaviti je Custom Coverage Buffing Brush - link
Ovo je četkica za koju proizvođač kaže da treba da se koristi sa presovanim ili puderima u prahu. Svakako, to je namena koju može imati, ali ja sam se odlučila da zbog gusto nabijenih dlačica i ravno sečenog vrha probam da je koristim za tečni puder.
Četkica je nevelika prečnikom, oko 3 cm, vlakna su jednake dužine i gusto raspoređena, što znači da se u njih neće uvlačiti mnogo proizvoda i da će ga lako nanositi. 
Pri nanošenje pudera pokazalo se da ova četkica odlično funkcioniše sa puderima koji nisu gusti. Potrebno je nanošenje kružnim pokretima, a da je malo veća u obimu i prečniku čitav proces bi bio mnogo brže završen.
Dimenzije su ujedno jedina mane ove četkice. Da je veća, ova četkica bi bila savršen alat za nanošenje svih vrsta pudera.
Ipak za nanošenje kamenog pudera i setovanje predela ispod očiju ova četkica je odlična. Zbog toga što je mala i fleksibilna lako uđe i ispod donjih trepavica.




Druga četkica koju sam izabrala je Stippling brush - link. Moram reći da ova četkica izgleda potpuno drugačije od većine četkica za šminaknje sa ovim nazivom. 
Ovo je četkica koja je rastresita i mekana, dužih, savitljivih vlakana, koja su različite dužine (duo fiber).
Proizvođač obećava besprekornu aplikaciju, punu pokrivenost bez linija od vlakana.
Ovu četkicu sam izabrala i zato što je lusterlux govorila da ovu četkicu koristi kada želi da svoj puder stavi nabrzaka.

 

Ova četkica je pravo iznenađenje, pogotovo za nanošenje tečnog puder. Sve što  je navedeno u opisu je 100% tačno. Stvarno nisam verovala da četkica ovog oblika može besprekorno da nanese puder. Čak i gust puder poput Aurinog Cover me pudera ona nanosi bez problema. Postala je obavezan deo mog svakodnevnog šminkanja.
Zaista je obožavam. Nemam ni jednu zamerku na nju. Odlično prijanja na kožu, ne ostavlja tragove i pogodna je za nanošenje svih vrsta pudera i to čini vrlo brzo, samo je potrebno koristiti je kružnim pokretima.

Opšti utisak o ovim četkicama:
- Obe četkice imaju svoju namenu, odlično obavljaju posao nanošenja baze na lice, kao što su puder, kompaktni puder, setujući puder idr.
- Sam dizajn i kvalitet četkica je odličan, u odnosu na vrlo nisku cenu.
- Obe četkice od mene imaju ocenu 10/10.
Imate moju toplu preporuku da ih probate. 
Ako vam je potrebna četkica za puder, ecotools stippling brush je pravi izbor, a ako biste četkicu za kameni puder, za setovanje predela ispod očiju, čak i za nanošenje rumenila, Buffing brush treba da bude vaš izbor.

Ako do sada niste kupovali sa iherb sajta pri prvoj kupovini koristite moj kod JKC154 da biste ostvarili popust od 5$.

Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se dopada. 
Pišite mi koje ecotools četkice ste vi probali.
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!


Kliknite na blogu u odeljak čitaoci da biste redovno dobijali obaveštenja sa bloga!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Imam Ecotools Large Powder Brush ( ako se dobro secam naziva ) i koristim je, logicno, za nanosenje kamenog / pudera u prahu, veoma je kvalitetna, tako da verujem da su i tvoje cetkice odlicne. Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. kako se čiste četkice za tečni puder ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni najbolje ih je čistiti sa kokosovim ulje. U posudu pomešaš 1 supenu kašiku kokosovog ulja, tečni sapun i sredstvo za pranje sudova, i 2 kašike vode (velike supene kašike) pokvasiš četkicu i umočiš u mešavinu, trljaš kroz ruku ili neki od onih alata za čišćenje i puder se skine za tili čas.

      Избриши
  3. Iako su dostupne u DM ja bi Ecotools radije naručila s iherba zbog većeg izbora i pojedinačnih četkica i setova. Kod nas su dostupni nekakvi mali setovi sa bar dvije četkice koje su nepotrebne ili nefunkcionalne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja moje kupujem na isti nacin. Sada ima i novih setova i sundjera i cetkica i ieftinije je sve.

      Избриши