Still bio maska za kosu malina i crno grožđe

By Beauty junkie - 2.9.18

Kupovina prve Stevan Still bio Argan & Aloa maske za kosu nije bilo ništa tako posebno, jedna odlična maska za kosu, koju koristim, ali uvek probam nešto novo i zavolim neke nove proizvode.
Međutim, ovaj put kupovinom nekih novih maski za kosu nikako nisam bila zadovoljna. Sve je bio jedan veliki promašaj, svaka nova maska za kosu je bila samo prosečna, ili ispod proseka, jer ništa nije davalo željene rezultate, i baš zato rešila sam da ponovo kupim Stevan Still masku za kosu, i ponovo se osećam dobro kada je moja kosa u pitanju.

Ovaj put rešila sam da probam novu masku, koja je dodata bio kolekciji, a koja je na bazi maline i crnog grožđa. 
Ono što me je proivuklo ovoj maski jeste pre svega miris koji je prelep i činjenica da verujem ovom brendu i svakim njihovim proizvodom sam bila više nego zadovoljna. Ja koristim samo šampon i masku za kosu, nakon toga nanosim ulje za kosu, i svoju negu kose činim što jednostavnijom. Mislim da celo leto nisam koristila fen i samo dva puta sam se fenirala, jer imam kose za dve glave i puštena kosa mi leti nije najdraža, jer mi je pod njom jako vruće.
Moja dlaka je debela, deblja od konca, farbana, suva i talasasta prirodno. Za negu kose sam koristila i olaplex tretman, ali poslednjih 6 meseci ga nisam stavljala na kosu. Baš zato ovo je pravi test za suvu kosu da li ova maska radi nešto i da li može da nadmaši prethodnu Still bio argan i aloa masku za kosu.


Still maska za kosu je namenjena sjaju i hidrataciji, i kako kažu na pakovanju ima anti-age efekat. Maska je bez parabena i parafina i boje kao i spoljašnje pakovanje - jarko roza.
Kao i prethodna maska i ova je jedna od najgušćih koju sam probala, iako se čini da je tečna, tek kada pipnete prstima osetićete da je maska gusta, poput pudinga i baš zato mala količina je dovoljna za kosu.
Preporučeno je da se maska drži na kosi 10 do 20 minuta, ali realno je da za to nećet imati vremena pri svakom nanošenju, ili bar ja nemam.
Do sada sam samo jednom prilikom masku držala 20 minuta i duže, a svaki put kod pranja kose sam je držala miksimalno 5 minuta.

Kod maski za kosu mi je bitno da mi ne nahrane previše kosu i otežaju je, jer onda mi se kosa mnogo brže masti i moram češće da je perem. Ako živite ili radite u većem gradu, znajte da će smog uticati dosta na čistoću kose i da ćete je sigurno prati više nego ako živite u manjem mestu ili više u prirodi nego u urbanoj sredini.
Moj dan se sastoji iz svakodnevnog puovanja u veliki gradi i čim sam počela da radim u Beogradu primetila sam koliko mi putovanje, smog i sve što emituje grad utiče na kosu. Odmah je počelo češće pranje, osećala sam da mi je kosa brzo masna i prljava i sve to me je jako nerviralo. Uz to probanje nekih novih preparata učinilo je da imam perut, a tome su dodatno doprinela putovanje i folklor, jer voda kojom perete kosu takođe mnogo utiče na njen kvalitet i njen izgled.
Kako se ova maska za kosu uklapa u čitavu ovu priču?
Promenom stila života sve što sam želela jeste zdravu, negovanu kosu, koja neće toliko patiti od spoljašnjih uticaja i koju neću morati često da perem, jer suvoj kosi prečesto pranje kose niako nije prijatelj.

Ova maska je konačno zadovoljila moje standarde i pruža mi ono što je mojoj kosi potrebno.
Prvo i osnovno kosa mi je nahranjena, mekana i lepa, a ne moram da je perem češe nego obično, vratila sam se pranju kose svaka 3-4 dana i nemam osećaj težine kose niti se kosa previše masti.
Nakon prvog korišćenja primetila sam da mi je kosa mnogo sjajnija kada koristim ovu masku, u odnosu na masku sa Arganom i Alojom. Maska mi ne izaziva perut, što je dodatni plus i moja kosa zaista izgleda lepo i negovano nakon njenog korišćenja.
Pošto je i dalje pretoplo, ne mogu reći kako se ponaša pri stilizovanju, jer bukvalno fen i presu u ruke nisam uzela mesecima, ali kada je prirodno sušim ili pokušam da je ukovrdžim bez toplote, kosa se lako definiše i nije prevelika, već je smirena i oblikobana kako ja želim - naravno ako kiša padne te moje prirodne kovrdže, koje nastaju bez toplote postanu jedna ogromna nedefinisana lopta, ali to je slučaj sa svakim proizvodom i mojoj kosom kada je prirodno sušim a vreme me iznenadi. ;)


Mislim da držanje makse 20 minuta i više ne čini čuda, ali kosa tada jeste lepša, i još sjajnija, i nekako glatka, što je za moju debelu dlaku jako bitno. 
Sastav maske nisam zagledala i proučavala, jer sam jako želela da probam masku i da vidim kako se ponaša bez obzira na sam saržaj. Iako u poslednje vreme čitam mnogo komentara o tome kakvu kozmetiku koristiti ' prirodnu ili ne, kako analizirati sastav itd, ja sam na svojoj koži videla i saznala da vam je pri izboru kozmetike sama koža ili kosa najbolji prijatelj - ona će vam reći sama šta joj odgovara, a šta ne. Still-ovim proizvodima za kosu verujem, jer su uvek bili dobri za moju kosu, uvek ih je ona volela, pa i ja, i ni dan danas ne mogu da prežalim što su povukli Double bubble kolekciju šampona, jer sam ih obožavala.

Ova maska je još jedan u nizu odličnih proizvoda kompanije Still kokji sam probala. Jedini nedostatak maske je što se taj divan miris koji ima ne zadržava na kosi, već čim je isperem i osušim kosu on nestane, a tako bih volela da se zadrži na kosi. 

Mnogo mi se sviđa ova maska i mislim da mojoj kosi odgovara više od prethodne. Taj sjaj koji daje kosi mi je tako potreban i divan da trenutno sve druge maske za kosu stoje u zapećku, jer je ovo jedina koju koristim. 
Maska ima čak 500ml a ja sam je platila u Lilly drogeriji 349 din. Koliko vidim u mom lokalnom dm-u i Lilly-u maske se brzo rasprodaju, posebno ova sa malinom, dok staru sa arganom i one sa belim lukom možete često naći. Za cenu od 400-500 dinara u zavisnosti da li je na sniženju ili ne mislim da će se ova maska za kosu svideti svima, da će vam dati sve što je suvoj kosi neophodno i da čete se iznenaditi nejnim učinkom. 
Uz to domaća proizvodnja je nešto što uvek volim da podržim, jer znam da nije lako boriti se sa konkurencijom iz inostranstva, a često su naši, domaći proizvodi mnogo bolji od ostalih.


Jeste li već probali neki proizvod Still kompanije i koji? Pišite mi svoje favorite i da li biste probali ovu masku za kosu.
Do novog čitanja pozdrav.
Dunja...

HVALA VAM ŠTO ČITATE BLOG! 


  • Share:

You Might Also Like

3 comments