10 products I would by first if I would lose all my makeup

By Beauty junkie - 19.9.18

The idea for this video came from YT and a few people I follow made this type of video. At the first moment, I saw this type of videos I knew I would like to make one for my blog.
True these 3-4 years, I have my blog I came across a lot of makeup and I tried a bunch of stuff. Some were sent to me and some I have bought. If I would lose all this makeup these are 10 product I would buy again.

Ovaj post je drugačiji i ideju za njega sam dobila gledajući par videa na YT. Tema mi je bila zanimljiva, pa sam rešila da i ja sastavim post o 10 proizvoda koje bih kupila da mi nestane sva šminka. Tokom 4 godine koliko imam blog probala sam, kupila i dobila mnogo proizvoda i tačno znam šta bih kupila da svi ti proizvodi nestanu i zašto, a cifra od 10 proizvod pokriva skoro celokupnu šminku koja mi je potrebna na dnevnom nivou, ali i za posebne prilike.  


When it comes to face makeup I know I wouldn't buy primer because I do not use it every day just for special occasions. 
I would definitely buy a concealer and I would choose Maybelline fit me - it is affordable, it is easy to find and I love how it looks on my skin.
When it comes to foundation I am not sure what I would buy - probably Maybelline super stay, but on the other hand, this one doesn't come in good shade range and I usually mix two shades to find the perfect one, or I would just buy L'oreal infallible matte foundation
I would definitely buy setting powder and for sure it would be Rimmel stay matte.

Kada je u pitanju šminka za lice neki izbori su jednostavni, a drugi opet nisu. Znam da mi prajmer nije potreban, jer ga retko koristim i sada. Puder i korektor su pod moranje. Izbor korektora je lak, jer znam koji su dostupni, pristupacni i dobri. Izabrala bih Maybelline fit me korektor, jer ga bas volim. Super je i za svaki dan, ali i za posebne prilike. Kad je puder u pitanju izbor je malo teži. Mnogo mi se sviđa Maybelline super stay, ali on nema dobre nijanse i morala bih da kupim 2 kako bi ih mesala. Druga opcija je L'oreal infallible matte koji već dugo nisam korostila, ali mi je bio jedan od omiljenih i imaju dobre nijanse za mene. 
Za masnu kožu puder u kamenu ili prahu za setovanje je neophodan i tu je izbor lak, jer je Rimmel Stay matte onaj koji stalno koristim. 


When it comes to eyes I really need eye base and I would buy MAC pain pot for sure because it is the best one for me. I have extremely oily eyelids and I cant always use concealer as an eye base.
On top of that eye base, the only palette I would buy is Juvias place Nubian 2. This is a versatile palette that has warm and cool toned shades and I wouldn't need anything else. 

Još dva proizvoda bih lako izabrala. Jedan je svakako Mac paint pot jer nema bolje podloge za moje kapke i ne bi mi smetalo da izdvojim 2500 din. za ovaj proizvod. 
Drugi proizvod koji bih bez razmišljanja uzela jeste Nubian 2 paleta brenda Juvias place. Savrsena palete za dan, ali i za posebne prilike. Mnogo volim sve Juvias palete koje imam, a ova je najnosovija i ima super kombinaciju toplih i hladnih tonova. 

So we covered concealer, foundation, setting powder, eye base, eyeshadows - 5 products in total for now 5 more to come. 
In my new buy, mascara and eyeliner are must and I know what I would buy - eyeliner from the essence or sleek makeup if I could find it and Golden rose or Essence mascara. All these products are affordable and work great. No need to splurge on these 2 items. 
For the face, I would buy one palette for contour, highlight, and blush and you all know it would be Golden rose contour palette - this one is around 10$ and has all I need and all products are good quality and they work great together. 


Pokrili smo za sada korektor, tečni puder, puder za setovanje, bazu za senke i paletu senki za oči. Ukupno 5 proizvoda i još pet je ostalo. 
Jedan od proizvoda koji bih prvi uzela sigurno je i Golden Rose paleta za konturisanje iz metals kolekcije. Za 1000din dobijete 3 proizvoda u jednom - bronzer, rumenilo i hajlajter i sva tri su odlična. Bronzer je prave nijanse za konturisanje, hajlajter prelepo izgleda na koži, a rumenilo kada se nanese laganim pokretom izgleda super. Ova paleta je nešto što bih inače i sama ponovo kupila i svima preporučila ako vam treba nešto za svakodnevnu upotrebu, jer je ovo 3u1 proizvod i GR je napravio odličnu stvar sa ovim njim. 
Kada je maskara u pitanju izbor u drogerijama je velik, a ja bih uzela ili Essence maskaru ili Golden Rose maskaru koju vidite na slici. Za 300-400din imate odličan proizvod i ako uštedite na kupovini maskara svoj novac možete da iskorostite na nešto drugo. 

Three more items left to put in my chart for this buy and they should cover lips. 
One brand comes to my mind and again it is Golden Rose - I could go without lip liner if I buy matte liquid lipsticks this company makes. I would buy my favorite shades - 16 and 05 one is nude and one dark purple I love. And with these two lips, I would cover every makeup look I do.

I know I didn't mention any brow products and that is because I could use contour powder and dark brown eyeshadow for the Nubian 2 palette as brow powders.
But when I think about this more I did not include any eyeliner product and I really like eyeliner. I would buy Essence liquid inc waterproof eyeliner because it beats all the others when it comes to longevity and on my oily eyelids this thing lasts a whole day without smudging and it costs just 3-4 $.

Ostalo je da pomenem samo jos 3 proizvoda. 
Iskuliraću proizvod za obrve, jer sa senkom iz palete mogu da popunim obrve i tako imam 2 u 1 proizvod. Uostalom, pre bih da imam jedan ajlajner, jer bez njega ne mogu i 2 karmina, za svaki slučaj i sve prilike, umesto posebnog proizvoda za obrve. 
Moj izbor opet nije ništa preskupo, jer cena ne garantuje kvalitet. Kupila bih uvek prvo essence liquid ink ajlajner jer je bolji od mnogo skuljih, jer na mojim masnim kapcima traje večnost, a košta 400din.
Dva karmina koja bih kupila su GR mat tečni karmini, jer sa njima mi ne treba olovka za usne, traju ceo dan, a imam i dve omiljene nijanse - 05 i 16 - jedna tamno ljubičasta za jesen i jedna neutralana za svaki dan i svako mesto. 


And you. What would you buy first if you would lose all your makeup and could make a full face of makeup with just 10 products? If you have a blog I urge you to write the same post and share with us 10 products you would buy if you would lose all your makeup. 
Tag me in post or pictures if you write a something like this. 
Until next time bye. See you all soon. 
Dunja! 

A vi? Koje proizvode biste vi prvo kupili i da li mislite da biste sa njih 10 pokrili kompletnu šminku. Volela bih da pozovem sve koji žele da napišu ovakav post i podele sa nama neke proizvode koji bi bili njihova prva kupovina i zašto. Ako napišete post obavezno me tagujte da ih sve vidim. Baš bih volela ba pročitam još postova sa ovom ili sličnom temom. 
Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja... 


  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Prvo, ne zelim ni da zamislim sta bi bilo da mi nestane sva sminka.. To bi bilo strasno :). I drugo, kupila bih opet proizvode koje koristim, jer znam da su dobri.. Neki dobat mat ruz (Avon, Deborah..), Ingrid tecni mat puder, GR False Lashes maskara, I Love Makeup rumenilo, Makeup Revolution paletu senki, Artdeco kamuflazu, Avonove Glimmerstick krejone za oci, itd. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo ja nikako tu artdeco kamuflazu da probam, mada imam puder iz te kolekije. Hvala za odgovor.

      Избриши
  2. 1. NYX HD tecni puder
    2. NYX Camouflage k0rektor u teglici
    3. Makeup Revolution banana puder
    4. Makeup revolution golden sugar 2 paleta rumenila/iluminatora
    5. NYX HD rumenilo odlucno za konture - Taupe
    6. NYX gel za obrve 04
    7. NYX Suede ruz za usne ili Slip Tease
    8. NYX Stacked Maskara
    9. Makeup Revolution tecni eyeliner
    10. NYX Ultimate paleta senki - Warm Neutrals

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. wow bas super sto si ovako odgovorila, vidim omiljeni brend je NYX, j njihov gel za obrve obozavam, a sad vidim da cu jos sto sta morati da probam. A da i njihovi pigmenti su mi vrh.

      Избриши
    2. Da, NYX pigmenti su fenomenalni 😊 Steta je sto su povukli iz ponude rollon pigmente - oni su mi bili vrh a i jako povoljni, oko 400 din...

      Избриши