Nova GR diamond breeze kolekcija - moji utisci

By Beauty junkie - 28.8.18

Jedna od lepših stvari kod pisanja bloga o kozmetici svakako jeste mogućnost da probate nove proizvode pre drugih i testirate kozmetiku koju možda ne biste kupili, ili bar ne biste kupili celu kolekciju. Sa kompanijom Golden Rose imam sada već višegodišnju saradnju i neki og njihovih proizvoda redovno nalaze svoje mesto u mojim postovima i baš ih sa uživanjem koristim. 
Danas vam pišem post o jednoj prelepoj kolekciji, i proizvodima koji su me oduševili. 
Ne padam lako na pakovanja i svetlucave stvari, ali ovde nije reč samo o ambalaži, proizvodi su ono što se izdvaja.

U ovom postu predstavljam vam 3 proizvoda koja sam probala i testirala dovoljno da vam prenesem utiske. 
To su: Tečni sjaj za telo (body glow), tečni hajlajter i sjaj za usta. Kao što rekoh odlika cele kolekcije je da ima kako zlatno pakovanje, tako i zlatni sjaj ili zlatne šljokice, pa sve to imaju i ova 3 proizvoda.


Prvo ću vam pričati o sjaju za telo, i zašto je izazvao toliku buku na IG kada su se paketi GR kozmetike pojavili.
Čitava trka, frka i panika nikako nije posledica neke fame, ili trača, već posledica opšte iznenađenosti i oduševljenja proizvodom. Znam da ovakve priče o proizvodu za kojim lude svi blogeri obično izgledaju kao plaćene i nameštene, ali pričala sam sa drugim blogerima, slala poruke i komentarisala njihove slike i svuda sam čula samo reči hvale.
Kada je paket do mene stigao nisam ga odmah otvorila. Već sam na IG videla sadržaj paketa i svi su krenuli da probaju, razmazuju proizvode po koži, komentarišu i ja nisam htela da me sva ta pomama uvuče pre nego što i sama probam proizvode. Dva dana sam čekala pre nego što sam prvi proizvod probala i baš sam prvo porbala Diamond breeze bodu glow - sjaj za telo. Shvatila sam da svi pričaju o ovom proizvodu sa razlogom. Prvo nanošenje i utisak je bio "wow", nije masno, lako se rezmazuje, moje noge nisu masne nakon nanošenja i ne kližu se jedna o drugu kada prekrstim noge, ne osećam ga na koži i to je baš ono što mi je trebalo.
Baš kao što imam masnu kožu lica i moje telo ima malo masniju kožu, koja ne podnosi uljane proizvode, jake i masne losione za telo, jer se neće upiti i uvek ostavljaju čudan, masnjikav trag na koži koji se meni nikako ne sviđa.
Obično su sjajni proizvodi za telo na bazi ulja, masni i na mojoj koži se upijaju satima (ovo zašto ne probam silna sjajna ulja za kožu o kojima svi pišu, mada me zanimju i privlače) ok se GR pokazao potupuno drugačije. Moj je u nijansi 02 Dazzle bronze i ima tamniji ton i mnogo zlatnih šljokica koje se ne vide kada istisnete proizvod, ali koje su primetne kada počnete da ga razmazujete.
Ovaj sjaj se na telu zadržava i do 2 dana, ali pri prvom tuširanju skinuće se. Preporučena cena ovog proizvoda je 772,5 din, a dobijate 75ml proizvoda.


Pored ovo predivnog sjaja, probala sam i tečni hajlajter i sjaj za usne.
Mogu reći da ovo nisu proizvodi koje bih sama kupila, jer obično tečni hajlajter i masna koža ne idu ruku pod ruku, a sjajeve, iskreno, ni kao mala nisam preterano volela.
Možda baš zbog toga rešila sam da probam proizvode za kojima ne posežem često.
Već sam probala jedan tečni hajlajter GR kompanije i svideo mi se, jedno vreme sam samo to koristila, ali u nekom trenutku sam ga zamenila hajlajterom iz njihove paleta za konturisanje, koju i sada koristim pri svakodnevnom šminkanju.
Prvi utisak vezan za ovaj tečni hajlajter je, naravno, neverovatan sjaj koji ima, predivan je i spada u one "into your face" proizvode, ali nije samo to. Ovo je hajlajter koji prelepo izgleda kada se blenda sunđerom za šminkanje. Dobija se suptilan i lep izgled, a na koži ostavlja utisak kao da ste naneli hajlajter mokrom četkicom. Od kako sam ga probala koristim ga stalno i jako mi se sviđak kako izgleda. Iako imam masnu kožu ovaj hajlajter mogu da nanesem tako što ga utapkam sunđerom, preko njega nanesem kameni puder i blago preko toga standardni presovani hajlajter. Iako možda izgleda kao mnogo koraka, ovo je neophodno ako imate masnu kožu, kako biste proizvod zadržali na svom licu, jer masna koža i tečni proizvodi nisu uvek prijatelji.
Nakon ova tri koraka moj hajlajter traje ceo dan, a njegov zlatni sjaj je stvarno odličan za preplanuli ten i ovog leta nekako sam se navukla na hajlajtere zlatnog sjaja. Moj hajlajter je u nijansi 01 gold flash, a cena bi trebala da bude 427,5 din. Iako ima samo 4,5 ml ovaj hajlajter će vam trajati večnost.


I sjaj za usne - lip toper kako mu je originalan naziv - iz ove kolekcije je sav zlatan i sa sjajnim šljokicama. Vrlo je gust, lep i kremast. Ne traje dugo na usnama, ali po meni sjajevima za usne to i nije namena. Ima miris vanile koji je divan i kada ga nanesete na sredinu usana zlanti odsjaj će biti velik i gust, i pomalo i neprirodan, ali kada ga razmažete na usne dobićete prelep efekat, blag sjaj usana i šljokice koje su gotovo neprimetne.
Jako mi se sviđa kako sve to izgleda. Osećaj na usnama koji ovaj sjaj ima je prijata, jer je sjaj gušći, nije lepljiv. Odličan je kao poslednji sloj nakon nekog mat karmina, jer neće u potpunosti rastopiti strukturu karmina, a daće sjajan efekat i osećaj hidratacije usana.
Mnogo mi je lepši kada se nosi preko olovke za usne ili mat karmina nego kada ga nosim samostalno. Posle određenog vremena onaj super sjajan utisak će nestati sa usana, a zlatne šljokice će se mnogo više primetiti, takođe kada ga nanesete samostalno nekako se te šljokice osete na usnama prvi minut ili dva, dok ih ne osetim uopšte kada sjaj stavim preko nekog drugog proizvoda. Nijansa koju imam je 02 golden nude, a preporučena cena je 387 din.

Za kraj ovog posta evo i kako sva tri proizvoda izgledaju na koži, ali i na mom licu.
Na slici koja se nalazi ispod nosim i GR tečni puder iz nove HD kolekcije, pomešan sa GR longstay mat puderom koji sam baš često nisila ovog leta, jer je odličan za masnu kožu, i sa njim mi je lice dugo mat.


U kolekciji diamond breeze se jos nalaze pojedinacna senka, karmin, lak za nokte, tecna senka za oci, krejon i maskara "top coat". Neki od ovih proizvoda čekaju novi post, a na Instagramu i FB stranici je već bila nagradna igra u kojoj sam podelila 3 proizvoda iz kolekcije. 
Radujem se testiranju HD kolekcije Golden rose jer je u njoj novi puder, a ovog leta njihov Longstay mat puder mi je bio omiljen.

Toliko u ovom postu. Do novog čitanja pozdrav. 
Dunja... 

  • Share:

You Might Also Like

2 comments