Wet n wild grupna recenzija

By Beauty junkie - 9.9.16

Svako putovanje za mene znači kupovinu i probanje kozmetike koja mi nije dostupna. Uvek se trudim da to bude nešto pristupačno što neću platiti previše, a opet nešto o čemu sam čitala i za šta sam čula da je dobro.
Odlazak na Tasos bio je prilika da kupujem malo. Tamo nema mnogo opcija kada je kupovina u pitanju, ali sam se obradovala kada sam pronašla Wet n Wild štand u jednoj slatkoj prodavnici.

Kupila sam samo 4 stvarčice i danas ću vam reći po nešto o svakoj, da li je kupovina bila uspešna i da li koristim kupljene proizvode.


Kao što vidite kupila sam 4 proizvoda, čija je ukupna cena bila oko 20e.
Najviše sam se radovala paleti za konturisanje, jer je ona jedan od proizovda koje Ketrin Lajts pominje na svom kanalu.
Paletu senki sam već probala, pa sam rešila da kupim još jednu, sivog tona, jer ne koristim dovoljno ovakve senke, uvek biram neke tople nijanse.
Metalik ruž je došao kao logičan izbor, jer su sada jako popularni, a korektor mi je nedostajao pa sam uzela jedan čisto da probam.

Tim redom ćemo ih i predstaviti, pa da počnemo.
Prvo ću vam nešto reći o proizvodu za konturisanje. U pitanju je duo pudera za konturisanje lica. Jedan je hladnobraon boje, dok je drugi puder žućkastog tona.
Nijansa ovih pudera nosi naziv Dulce de leche, i pored ove nijanse WnW poseduje još jednu tamniju i topliju nijansu ovih pudera.
Pakovanje je poprilično veliko, jednostavno i čvrsto. Kao i svi WnW proizvodi i ovaj je zaštićen crnom nalepnicom preko poklopca kako biste bili sigurni da ste samo vi otvarali ovaj proizvod.
Na poleđini možete videti i način upotrebe proizvoda, tj. za koje delove lica je namenjen svaka polovina.


O samom proizvodu mogu reći da je pravo iznenađenje. Oba dela su puderasta, fino mlevena i potpuno mat. Nijansa je savšena, pa mogu da konturišem lice njom čak i sada kada sam mnogo tamnija. Sivi podton koji ima pospešuje prirodan izgled kontura lica.
Tamniju stranu koristim svakodnevno, a svetliju ponekad. Imam mnogo više transparentnih pudera za setovanje pa ne posežem za ovim često, ali je puder za konturisanje deo svakodnevne rutine.
Pigmentacija pudera je odlična, kao što se vidi na slici, a jedina mana mu je što se mnogo truni pa tamnija nijansa pada u svetliju, i van same ambalaže.

Drugi po redu proizvod je paleta senki. Ovaj put ugrabila sam veću paletu, sa 5 senki, u svim nijansama sive i crne. Naziv palete je Tunnel Vision, i ni najmanje se nisam pokajala što sam kupila ovu paletu.
Od kad je imam često nosim zagasite look-ove, i super je što sa ovom paletom jako lako mogu postići efektan, upadljiv ili potpuno jednostavan i smiren makeup look sa tamnijim nijansama.
Paleta je baš kao i duo za konturisanje zaštićena nalepnicom.
Pakovanje je standardno za WnW, jednostavno, i lako za upotrebu. Ovakva paleta košta oko 5 evra, dok one male sa 3 senke koštaju oko 4e.


Kao što vidite na slici boje su jako pigmentovane. Moja omiljena nijansa je donja tamno, tamnosiva, koja u sebi ima krupne šljokice. Kao što vidite na ruci, te šljokice se gotovo ne primete, i jako lepo izgledaju na očima.
Jednostavan "smokey" izgled postižem sa ovom senkom, i obično jednom toplom braon bojom koju prvo nanosim u prevoju kapka.
Najtamnija crna boja, nije previše pigmentovana i nju volim da koristim sa malom četkicom i nanosim uz samu liniju trepavica, posebno na donjem kapku, i tada mi ne treba olovka za oči ili ajlajner.
Potpuno bela i crna su  jedine mat nijanse, ostale imaju sjaja u sebi ili prave šljokice, kao nijansa u dnu.
U pakovanju dobijate  i dve četkice za nanošenje senki, koje ja iskreno ne koristim.

Sledeći proizvod je korektor coverall, koji dolazi u standardnom pakovanju sa sunđerastim aplikatorom.
Boja koju sam uzela je medium, iako postoji u još jednoj, svetlijoj nijansi.
Na poklopcu proizvoda je folija koja se lako skida, a služi da biste bili sigurni da ga niko pre vas nije koristio.


Utisci o ovom korektoru su pomešani. Definitivno je tanje strukture od očekivanog i od onoga što vidite na slici. Ne daje potpuno prekrivanje, ali se ni ne skuplja u sitnim borama koje imam u predelu donjeg kapka.
Mislim da je ovo korektor koji možete koristiti onih dana kada nemate podočnjake, ili ako koristite samo korektor za neki jednostavan makeup look, za prirodni izgled.

Poslednji proizvod koji ću vam opisati je metalik tečni karmin. Ovo je trenutno trend i sve kompanije prave svoj verziju ovih proizvoda.


Ovo je karmin koji ima najmekši sunđerasti aplikator koji sam probala. Zbog toga proizvod nekako lako klizi po usnama i baš prija na njima.
Karmin nije preterano tečan, a ni penaste strukture. Klizi sa ivice usana, pa je neophodno koristiti olovku za usta. Nema miris, ako ga i pojedete malo nije neki strašno ružan ukus.
Karmin najviše podseća na intenzivniji sjaj sa mnoštvom sitnih šljokica, tj. sa gliterom u sebi. Ostaje na usnama nekoliko sati, ali je potrebno vreme da se osuši i da na usnama nemate lepljiv osećaj. Prenosi se na čaše i kod poljubaca, ali to ne utiče mnogo na nijansu, i ona ne bledi na usnama.
Nema mat, već sjajni efekat i tokom dana morate paziti kada ga nanosite, jer boji usne u crvenkasto, ali i to se lako skida uljanim skidačem šminke.

Ako nanosite više slojeva ovog karmina lako će se skupiti na usnama i biće primetno da ste ga nonosili više puta.
Ipak, ukupan utisak o proizvodu je dobar, i ja ga nosim što češće mogu. 

Za kraj moram reći da sam zadovoljna ovom kupovinom, i da uživam u korišćenju većine proizvoda.
Duo za konturisanje i paleta senki su pravi pogodak i obožavam da ih koristim.
Pišite mi koje proizvode WnW vi imate, i koje volite, kao i svoje utiske o ovom postu.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Pratite me i na Fb i na Instagramu ili u odeljku čitaoci na blogu!!!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Paleta za konturisanje djeluje primamljivo, ide na wish listu za soping u Grčku! :) Odlična recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post!Proizvodi su prelepi! <3 Imas divan blog,učlanila sam se. .**

    http://anastasjastyles.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam WnW proizvode, i upoznata sam sa novim proizvodom za konuture (paleta), iako sam vidjela da imaju i u sticku aplikatore za konture, pa ću prije posegnuti za tim proizvodom :) Super recenzije

    ОдговориИзбриши
  4. Prelep je tečni ruž,zaista. Boja na usnama je sigurno upečatljiva. Besmisleno je praćanje trendova u sminkanju. Provo je in mat a sad odjednom metalik. Paleta senki je zanimljiva, meni bi odgovaralo plavo. Mnogo uspeha! Veoma lepa recenzija.

    ОдговориИзбриши
  5. WNW hvališ ti, hvale naše blogerice, hvali Tati a ja nikako da nešto isprobam, iako je brend pristupačan i dostupan u nasem DM i Bipi. Najviše želim isprobati bazu za kapke, pokazala se bar po recenzijama savršena za one koji imaju masne kapke, zatim rumenila i palete sjenila. I ruževi su se pokazali odlični a prejeftini.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Set za konturisanje obavezno probaj. Kajem se sto kad sam bila u HR nisam kupila jos jedan u Bipi.😊

      Избриши