OFRA COSMETICS SILICONE PRIMER

By Beauty junkie - 29.3.17

When it comes to primers it's hard to find one that works great with your skin but also with your makeup.
When you think about primers you need to know one important thing - your primer and foundation should be mach. It means that silicone primer goes with silicone foundation and water primer goes best with water foundation.
For a long time I wanted to try something from OFRA makeup range. This primer is the first thing I bought. It's silicon primer meant to be best for oily skin and today I review it for you.

Kada su prajmeri u pitanju teško je pronaći onaj koji će se slagati sa vašom kožom, ali i sa šminkom koju koristite. Često kada je prajmer dobar na koži ne funkcioniše dobro sa puderom. Ovo je posledica toga što puder i prajemr moraju biti na istoj bazi - bila ona silikon i voda. Kada je prajmer silikonski, a puder na bazi vode onda može doći do njihovog razdvajanja na licu i skidanja pudera sa pojedinih delova lica.

Tokom dužeg period želela sam da probam neki proizvod OFRA kozmetike, jer sa čula dosta pozitivnih komentara o njihovim karminima. Odlučila sam se za njihov silikonski prajmer, koji je namenjen osobama sa masnom kožom.
Danas vam donosim recenziju ovog proizvoda. 


I think that lot of you who are fallowing my blog know that I have oily skin type. My skin is prone to acne and extremely oily. I struggle every day with oily skin and excess sebum produce. 
This primer is first silicone primer I tried. I didn't expect much because primers usually don't do anything that they are claiming on the packaging.

Ako pratite moj blog znate da imam izrazito masnu kožu koja je sklona aknama i na pojedinim delovima jako masna. 
Svakodnevno se borim sa sjajem na koži koji dolazi kao posledica povišenog lučenja sebuma.
Ovo je prvi silikonski prajmer koji sam probala. Nisam očekivala mnogo, jer prajmeri obicno ne rade ništa na mojoj koži. Da li je i ovaj prajmer takav saznajte u daljem tekstu.


This primer has some great ingredients in it and suppose to control sebum in the skin. First ingredient on the list is aqua so this primer should work great with water based foundations.
Primer has silicone feel but it doesn't leave sticky feeling on the skin. It glides on and it feels hydrating. 
You can apply it with fingers or flat brush. One pump is enough for my whole face but sometimes when I need to be sure that my foundation will stay in place I use a bit more, one and a half pump. 
You can ensure that you apply proper amount of primer on your fingers or hand with this pump because it is really good and you can choose whether you will press is fully or not. 

Ovaj prajmer ima neke odlične sastojke koji pomažu da se koža ne isuši i da ne proizvodi više sebuma. Na listi sastojaka prvo mesto zauzima voda, što znači da se ovaj puder odlično slaže i sa puderima na bazi vode.
Prajmer je providan i pod prstima imate silikonski osećaj, ali klizi na koži i ne ostavlja lepljiv sloj na licu.
Nisam primetila da samnjuje pore, niti da mi je koža nakon nanošenja potpuno mat. Osećaj je prijatan, blago hladi kožu i hidrira je.
Možete ga naneti prstima ili ravnom četkicom za puder. Jedna pumpica je dovoljna za moje celo lice, ali kad želim da budem sigurna da se puder neće micati sa lica nanesem jednu i po pumpicu. Vrlo lako možete da kontrolišete koliko proizvoda nanosite, jer pumpicu ne morate da pritisnete do kraja.

  

Primer doesn't shrink your pores and you will not see matte looking skin immediately. You will just feel refresh and like your skin gets hydration. 

During this few days I used primer with different foundations just to look how it behaves under water and silicone base foundation.
I tried it with L'oreal 24h infallible matte foundation and Revlon colorstay for oily skin, and I must say that  primer act so good with bout of them, but with Colorstay one it matches beautifully. This foundation lasted on my skin for 10 hours and more, and even after 6 hours of wear I haven't get oily on my T zone, just on my forehead. I was so surprised to see that my nose and my cheeks didn't get oily at all. This is the firs time!!! Alo this primer didn't irritated my skin and I didn't get acne or pimples on my face.

Tokom ovih nedelju dana koliko imam i koristim ovaj prajmer trudila sam se da uvek nakon njega nanosim različite pudere koji su i na bazi vode i silikona.
Puder sam najviše nosila sa L'oreal infallible 24 matte puderom i Revlon colorstay puderom. U oba slucaja pokazao se sjajno, a sa Colorstay puderom je dao najbolje efekte.
Prajmer i Revlonov puder se nisu pomerili sa lica 10 sati i više. Tek nakom 6 sati prosijalo mi je čelo, a nos i obrazi su bili potpuno mat.
Rumenilo i bronzer su takođe ostali na licu, nepmerivši se. Bila sam iznenađena da je na licu prajmer ovako pomogao u trajnosti šminke
Za nedelju dana nisam primetila nikakve reakcije na koži, poput bubljica i sl. 
Moram priznati da je ovaj proizvod pun pogodak. 


This primer gets grade 10 from me. It made my oily face matte for a longer time and it has great ingredients that can help hydration of skin.
For 20$ you get 30ml of product, and it is a good deal because I think that  this primer will last me for a long time.
Have you try it? What's your opinion about this primer or which primer would you recommend to me.
That's all for this post. Till next time...
Buy!

Dunja!!!

Ovaj prajmer odmene dobija čistu 10. Odličn je za masnu kožu, jer sa njim šminka traje duže i ima odlične sastojke koji pomažu u hidrataciji kože. 30 ml proizvoda ja sam platila 1800 din na sniženju. Ovaj prajmer jeste skuplji, ali smatram da će mi dugo koristiti i da će trajati dosta dugo.
U svakom slučaju imate moju preporuku da ga probate, a ako već jeste podelite svoje utiske sa mnom u komentarima.
Toliko u ovom postu.
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Odlican post, uzivala sam citajuci od pocetka do kraja. Kako smo vrlo slicne po pitanju tipa koze, predpostavljam da cu ga i sama probati prvom prilikom :) Hvala ti puno na ovim informacijama, sve je vise nego odlicno napisano ! #Samokazem

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tijana na komentaru. Drago mi je da ti se svidja post. Ako budes u prilici probaj ovaj prajmer odlican je.

      Избриши