BH cosmetics vegan brushes

By Beauty junkie - 25.3.17

When you are into makeup as much as I am, you need new brushes all the time. I just can't get enough and I always look for mew ones.
In this post I will show you BH cosmetics vegan brushes.

Kada ste ljubitelj šminke, kao ja, obično posedujete jednu ili više strasti prema određenim proizvodima. Ja mogu reći da je kupovina četkica za šminkanje moj problem, ne stras. Obožavam da ih kupujem i probam. Uvek mi baš ova nedostaje, a za šminkanje drugih uvek mi je potrebno još.
Danas vam predstavljam dve četkice brenda BH cosmetics koje su deo njihove veganske linije.


As you can see on pictures I will talk about these two - Brush V2 pointed blending brush and V3 contour brush.
Brushes came in boxes as all BH cosmetics brushes do and that's a nice touch. Brushes are really big and have weight to them. I love this gray silver glittery handle and two toned bristles.
Bristles are so soft and flexible. They didn't fall out even after months of washing. I just love them.
Brushes have good price, every one is around 5,5$.

Pointed brush has so many purposes - you can use it for bronzer and contour. Pointed tip picks up the product and  bristles around it and blend the product out. This brush is also good for applying face powder allover the face.

Contour brush is angled and works the best with contour powders but also it could be use for blush and highlighter.

Kao što vidite na slikama to su dve četkice pod nazivom V2 - šiljasta četkica za blendanje i V3 četkica za konturisanje.
Obe četkice dolaze upakovanje u pojedinačne kutije. Većina četkica brenda BH cosmetics dolazi upakovana u kutije, što je lep detalj. 
Četkice su zaista velike, a drška je lepa, tamnosive boje sa blagim sjajem i dobrom težinom za lako korišćenje. Ferula je sjajna, a vlakna četkice su u dve boje, svaka četkica košta oko 5,5$.
Četkice su veganske i kupuju se pojedinačno. Vlakna su zaisa mekana i savitljiva i ni jedna dlačica nije opala prilikom pranja četkica, a koristim ih gotovo svaki dan.

Velika četkica sa šiljastim vrhom je vrlo korisna i može da se koristi za konturisanje, jer vrh četkice pokupi proizvod, a dlačice oko ga lepo stope i izblendaju na koži. Četka može da se koristi i za rumenilo, ali i za nanošenje kompaktnog pudera preko ceog lica. Ovo mi je jedna od omiljenih četkica koju posedujem.

Četkica za konturisanje je koso sečena i kao što joj samo ime kaže namenjena je nanošenju pudera za konture. Odlična je u te svrhe, ali svakako je možete koristiti i za rumenilo ili hajlajter. 

Obe četkice se jako lako peru, zbog fleksibilnih vlakana i ja ih baš volim.

 
 
  

I really like these brushes. They are soft and easy to wash. Also I must say that how times goes by I try to use products that are cruelty free and not tested on animals.
BH cosmetics gets a big tums up from me for that reason because all of their products are not tested on animals and company has affordable product that are good.
You have my recommendation to try something from their product line.
All the product I tried so far are so good and worth your money.

That's all in this post. Hope you liked it.
Till next  time...
Buy!

Dunja!!!

Posebno mi se sviđa što brend BH cosmetics ne testira svoje proizvode na životinjama i što im je odnos cene i kvaliteta odličan. Ni jedan proizvod koji sam probala od njih nije me razočarao.
U poslednje vreme vodim računa o tome kako se kompanije ponašaju prema životinjama i da li na njima testiraju svoje proizvode. Mislim da bismo svi trebali da podržimo one kompanije koje to ne čine. Ovo je moj lični stav i znam da je u Srbiji teško naći takve proizvode i da je potrebno kupiti ih online.

Toliko u ovom postu. Do novog čitanja ostavite mi svoje komentare o blogu, o post,o vašim omiljenim četkicama...
Pozdrav!

Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments