L'oreal micellar water! REVIEW

By Beauty junkie - 17.3.17

When it comes to night time and taking off my makeup I mostly use micellar water to remove makeup, and after that I use soap with tea tree oil to help my blemish prone skin.
I heard about L'oreal micellar water from Tati, from YT, and she said that L'oreal micellar water is the best in drugstore range and that for her it's the only one that can replace Bioderma micellar water.
So I decided to try it and see if it is better then Gernier micellar wather that I've been using for a long time.

Skidanje šminke nakon celog dana sa njom je obavezan deo moje noćne rutine. Mislim da nikada nisam zaspala sa šminkom na licu i očima, što je posledica maminih pridika, za koje sam joj danas zahvalna.
U poslednje vreme najčešće šminku skidam micelarnom vodom. Do sada mi je posebno odgovarala Garnier micelarna voda (roza), a dobro se pokazala i Mixa. Danas vam pišem o micelarnoj vodi za koju sam čula na YT, od Tati, a od nedavno je i na policama naših drogerija.


I choose bottle with a blue cap that is suitable for normal to mixed skin type, but there is also one with the pink cap that is for dry skin type.
You have 400ml in one bottle that is around 200 uses. On bottle you have ingredient list and also it says that this water is hypoallergenic, with no alcohol, no need for rinsing and it can be used for face, eyes and lips.

U pitanju je L'oreal micelarna voda, koja sada dolazi u novom, većem pakovanju, u dve varijante - za suvu i osetljivu kožu i za normalnu i mešovitu kožu.
Ja sam uzela varijantu namenjenu normalnoj i kombinovanoj koži. Boca je plavičaste boje, plastična, sa plavim poklopcem. Poklopac je i način na koji razlikujete varijante ove vode, ona za suvu kožu ima roze poklopac.
Pakovanje sadrži 400ml proizvoda što je dovoljno za nekih 200 upotreba.
Voda je hipoalergentska, ne sadrži alkohol, ne mora da se ispira i može da se koristi za oči, lice i usne.
Sastav proizvoda se nalazi na poleđini boce.



Bottle has a big hole and it can be tricky to use, because it's hard not to put to much product on cotton pads. For me personally it's not to big, I like my pads to be saturated with water so I can take off my makeup quickly.

Sama boca ima veliki otvor za doziranje, što vidim da mnogi napominju kao nedostatak. Meni lično ovo ne smeta, naprotiv, odgovara mi, i do sada nisam preterala ili previše proizvoda sipala na tufer kada skidam šminku.


When it comes to product itself I must say that this micellar water became my favorite. It replaced Garnier one. Why?
I think that this water takes off my makeup very quickly. It just works. I don't know how and why, but this micellar water I use more and more even though I still have Gariner one. 
Bigger hole makes it easy to pore, and I enjoy it. I do makeup every day, I do heavy makeup and wear it thru the whole day.
So with this micellar water it's easy to take off makeup, I need less time then usually and there is no smell, no taste, feels just like pure water on your face. It doesn't have sticky feel on face after using it. I just love it.

Kada su u pitanju same karakteristike proizvoda, moram reći da mi se ova voda jako sviđa, čak mi je postala omiljena.
Zašto? Prvo, ova voda nekako mnogo brže skida šminku sa mog lica, a ja se šminkam skoro svaki dan, i to dosta, i šminku nosim ceo dan.
Kada dođem sa posla volim da brzo i efikasno skinem šminku, a ova micelarna mi u tome pomaže. Skida sve sa lica i ne peče oči, nema miris ni ukus.
Iako trenutno imam i Garnier micelaru kod sebe, sve više  posežem za ovom, pa mogu reći da je ona postala broj jedan od sih micearnih koje sam probala.
Zaista je volim i preporučujem svima. Cena joj je malo veća, 550din, ali mislim da je trenutno na sniženju u Lilly drogerijama i da joj je cena 450din .

That's all for this post.
Future post you can see on Instagram. I asked you what to write about.
Till next time...

Buy!
Dunja!!!

To je sve u ovom postu. Pišite mi da li ste probali ovu vodu. Buduće postove možete videti na mom Instagram profilu.
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Анониман17. март 2017. 14:11

    Mislim da joj ni jedna u tom cenovnom rangu ne parira. Odlična recenzija. 👌💋

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno. Ova mi je za sada najbolja. S razlogom je pominju. Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Isprobavam redom drogerijske micelarne, probala sam nekoliko, za sada mi je Niveina odlična, a Balea mi se nikako nije dopala. Do ove još uvek nisam došla, ali ću je sigurno isprobati. :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam je probala,još uvek imam i Bioten i Burra micelarne,ali dobro je znati za šta se uhvatiti kada se zalihe potroše. :)
    A nije ni skupa,cena je nešto sitno jača od Garnijerove micelarne.

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post ! Predivan blog <3
    Pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati me,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. U moru micelarnih voda više ni sama ne znam koja mi treba i koju da probam i imam nekoliko različitih bočica, što otvorenih što neotvorenih. Ali, iz tvog opisa ova mi se čini zaista ok pa ću je nekad kad dođe na red svakako probati. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam probala svega 5-6 i nisu mi se sve svidele. Ova je stvarno super. Jako mi ke bitno da mi me pece oci i da lako skida sminku, a ova to svakako radi bolje od drugih. Probaj je kad budes u prilici.

      Избриши
  6. Анониман27. март 2017. 11:37

    Kupila sam ovu micelarnu pre nekoliko dana i zaista je dobra, zadovoljna sam njome. Ne pece, skida sminku efikasno, nemam zamerki. Kristina

    ОдговориИзбриши