EOS lip balm - is it worth the hype?

By Beauty junkie - 8.3.17

I tried not to fall under the influence and cute packaging of these egg type lip balms, but like all the sucker I haven't  manage to stay away for to long. 
When I saw them online on site iherb.com I just decided to go with the trend and try them.

Kada je ovaj proizvod u pitanju pokušala sam da ne podpadnem pod uticaj medija, yt, blogova i  Instagrama i oduprem se kupovini. Išlo mi je to dobro, dok nisam na EOS balzame za usta nabasala na sajtu iherb.com, gde im je cena bila 3,8$ (cena u Srbiji u dm-u im je 800din).
To me je privuklo i rešila sam da kupim i probam ove magične loptice.

In winter time I have really dry lips and I bought this to see if it will change something on them. 
Continue to read and find out what do I think about this lip balm.

Tokom zimskog perioda moje usne postanu tako suve da ne mogu ni sa čim dovoljno da ih hidriram. Retko šta može da ih oporavi, sem kokosovog ulja u velikim količinama.
To je bio još jedan razlog da kupim EOS balzam i proverim kako hidrira usne i danas vam donosim moje mišljenje.


The packaging is what makes this product so unique and different. This balm is:
  • 100% Natural
  • 95% Organic
  • USDA Organic
  • Petrolatum-Free
  • Paraben Free
  • Gluten Free
  • Certified Organic by Oregon Tilth
It has jajoba oil and shea butter, and suppose to make your lips extra smooth. All the balms have different color and different sent to it. Mine is passion fruit. It has super soft and nice smell.
All the balms inside are white, and clear on the lips.
I must say that this packaging is a to big and bulky for my taste. This is not lip balm that you will put in your pocket and just go with it. In bag it's good because you will find ti easily just by the touch no need to see it.

Pakovanje je ono što ove balzame čini tako posebnim i privlačnim, ali pored toga ovo su balzami koji su:
  • 100% prirodni
  • 95% organiski
  • USDA odobreno organski
  • Bez Vazelina
  • Bez Parabena
  • Bez Glutena
EOS balzami sadrže ulje jajobe i šea puter, a treba da učine vaše usne ekstra glatkim.
Balzami se razlikuju po boji pakovanja, ali unutra je isti bezbojni balzam koji prelepo miriše. Moj je u mirisu passion fruit, koji je lagan i nije jak.
Pakovanje ovih balzama je preveliko za nošenje u džepu, ja nekada volim da nosim svoj balzam baš tako, i to mu je mana. 
Ali, kada je nošenje balzama u torbi u pitanju, tu je odličan, jer veliko pakovanje možete napipati u torbi bez gledanja.


When it comes to lip care I must say that this product gives much more then I expected. I use it a lot, and I feel the difference when I use it few days in a row. my lips are mush smoother and less dry. I feel that especially in the mornings when I put a lot of balm before sleep. That's the main reason I have this balm next to my bed and use it mostly before bed time.
I know that reviews about these balms are mixed and you can hear and read good and bad things. Everyone is different and one product can't work for all of us.
For me this is a good product that I will buy again and I think that this is not just hyped product, I think that it has a good quality and you should try it.

Kada je nega usana u pitanju moram reći da je ovaj proizvod ostavio bolji utisak od onoga što sam očekivala.
Koristim ga često i primetim razliku na usnama posebno kada nanesem balzam u debljem sloju, uveče, pred spavanje i kada ga koristim par dana zaredom. Usne mi više nisu tako suve, glatke su i svi suvi delovi mnogo brže postaju negovani.
Komentari i recenzije ovog proizvoda su različiti i mišljenja pomešana. To je zato što ne odgovara svim sve i verujem da nekima ovi balzami nisu ništa posebno, ali u mom slučaju oni deluju.
Ovo je proizvod koji svakako treba da probate. Cena u Srbiji je previsoka, ali imate gde da ih kupite jeftinije, ili ako idete van Srbije znajte da im je cena 5 evra. Balzami su jako lepi i u mom slučaju zaista pomažu u nezi usana i usne bivaju glatke i negovane jako brzo, tako da ću ih sigurno kupovati još u nekim drugim bojama, ukusima i mirisima.


That's all for this post. Hope you like it. Write me in comments which balms you think are the best for dry lips.
Till next time...
Buy!

Dunja!!!

To je sve u ovom postu.
Pišite mi u komentarima koji su vaši omiljeni proizvodi za negu usana i šta meni preporučujete.
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. EOS balazami su apsolutno moj favorit u hidrstaciji usana. ODličan post, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  2. Postoje bolji a jeftiniji balzami bez štetnih sastojaka, definitivno. Ni ja nisam odolela da probam Eos kada su stigli u dm radnje, ali im se više nisam vraćala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si, ima jeftinijih, ali ja sam se bas iznenadila da ovi funkcionisu i prijaju mojim usnama.

      Избриши
  3. Potrošila sam Summer fruit i Sweet mint i to jako brzo. Nažalost meni nisu dovoljno ni hidratantni ni njegujući, samo me tjeraju da ih još mackam a zato sam ih i brzo potrošila. Što se tiće izdašnije njege koristila sam Nuxe Reve de miel, koji zaista njeguje i dugo traje ali cijena mu je baš visoka. Zato sam Nuxeovom balzamu ove zime našla dostojnu zamjenu u Biobazinom Bee balm s đumbirom i medom. Razlika u cijeni je ogromna, za jedan Nuxe mogu kupiti nekakvih 5-6 Biobazinih. Također rado posežem i za kokosovim uljem, naročito u noćnoj njezi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za preporuku. Meni je i onaj balea iz dm-a super, ali videcu gde moze da se nadje ovde Biobaza i moze li.

      Избриши
  4. Анониман9. март 2017. 14:54

    Eucerin stik za usne zakon!!!! Takodjei Oriflame tender care balsam ucupicu. Preporuka 😁

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cula sam za Eucerin, a nisam probala. Oriflame uvek nekako ztbidjem, ali je probacu ako ke zaista dobar.

      Избриши