Winter favorites (makeup and skin care)

By Beauty junkie - 13.3.17

When it comes to makeup and skin care we usually change it as the season goes.
The biggest differences in skin care you will have in winter time, when air is cold and there is a lot of wind, ice, snow and you have to wrap your body and face to protect it.

Kada je u pitanju šminka i nega kože, one se menjaju sa godišnjim dobom. Ovo je posebno bitno kod nege kože lica, a šminkanje obično prati određene trendove sezne, određene boje i završnice.
U zimskom period jako je bitna nega kože, jer joj hladno vreme šteti, i koža postaje osetljivija posebno zbog šalova, marama, rolki i drugih odevnih predmeta kojima pokušavamo da se zaštitimo od hladnog vremena.

 

In this post I will bring you some of my favorite things, products I used a lot thru winter months. I will talk mostly about skin care and make up.
To start I will show you two best things for oily skin that I have used a lot, and go back to them frequently.
First product I will show you i made here in my country, and it has all he good ingredients, it is suitable for all skin types and has anti aging properties. This cream is so good for oily skin and I bought my second pot, because it works great. It's Burra anti ange day cream.

U ovom postu predstaviću vam moje omiljene proizvode za negu lica i šminkanje, ove zime. Neke od pomenutih proizvoda koristim jako dugo, a neke sam tek otkrila.

Počećemo pričom o meni omiljenoj kremi za masnu kožu. 
Skoro sam potrošila jedno pakovanje, a drugo sam već naručila. Ovo je krema domaće proizvodnje, namenjena svim tipovima kože, ali moja masna koža je naprosto obožava. U pitanju je Burra dnevna krema, koja ima neverovatne sastojke koji su dobri za vašu kožu, a domaće je proizvodnje. Više o njoj možete čitati ovde.


Second product I want to talk about are these 7th heaven face masks.I buy them always, 4-5 types of them for oily skin. The best one for me is Black seaweed peel off mask, but I also like coffee and chocolate mask and the one for hydration of oily skin with argan oil.
I use one of them every 4 days and I pack is enough for 3 uses.

Drugi proizvod za negu kože kom se uvek vraćam i iznova koristim jesu maske za lice brenda 7th heaven. Ovo su maske koje dolaze u kesicama, i možete ih koristiti više puta. Moja omiljena je crna maska koja se ljušti - black seaweed peel off maske, mada sam nedavno otkrila masku sa kafom i čokoladom, a posebno mi se sviđa i maska za hidrataciju sa arganovim uljem.

 

When it comes to makeup I have a lot more to share with you.
Firs I will  talk about best foundation for oily skin in cold weather, but also during the whole year. It's Revlon Colorstay foundation for oily skin. This foundation is nice because it doesn't have matte finish, and gives your skin fresh look. It lasts whole day on my skin and never moves. Oil won't come thru it and you will have flawless skin.

Kada je šminka u pitanju broj omiljenih proizvoda je mnogo veći. 
Prvo bih sa vama podelila koji puder mi je bio u svakodnevnoj rutini tokom ovih hladnih, zimskih dana. U pitanju je Revlon Colorstay puder za masnu kožu. Ovo je najbolji drogerijski puder koji masnoj koži daje prirodnu završnicu, a satima sprečava da sebum i sjaj probiju na površinu.
Sa ovim puderom koža vam ima svež izgled, a ako imate suvlje delovekože, usled hladnog vremena oni neće biti primetni kada stavite ovaj puder.


This foundation pairs good with best drugstore concealer, Catrice liquid camouflage. This is second tube I use. It so good for highlights under eyes. This concealer works great with oily skin, but not so much if you have dry under eye area. It is water proof and it will stay on for a whole day and wont set in fine lines.

Ovaj puder dobro se kombinuje sa Catrice tečnim korektorom, koji mi je postao omiljen. Koristim već drugo pakovanje, i ovo je odličan korektor za nas sa masnom kožom. Osobe koje imaju suvu kožu područja ispod očiju neće baš voleti ovaj korektor, ali meni je savršen. Traje ceo dan, vodootporan je i ne uvlači se u sitne linije u predelu ispod oka.


Lips are so big and important part of every makeup look, so you know that I will share with you my favorite lipstick for this winter. They are all affordable and all matte.
I prefer lipstick from Turkish brand call Golden Rose. Their liquid matte lipsticks are beautiful, so nice, pigmented and they last whole day on lips with no touch ups. This winter I wore the most numbers 5,16,15. Two of those are dark red (15) and dark purple color, the best one for sure (5), and No 16 is nude.
Also I've been wearing a lot Colourpops lipstick in shade Bumble. This is perfect color for me. It is like lite brick color.

Karmini su važan deo svakog "makeup" luka. Poslednjih godina su mat karmini potpuno preplavili tržište, a karmini jakih boja su obično obavezni za zimski period. 
Ja se nisam oduprla ovom trendu, i mat karmine sam jako zavolela, a posebno volim Golden Roze mat tečne karmine, koji su po meni najbolji koje možete kupiti. Njihovi tamni karmini su savršeni, i bolji i od Colourpop tamnih karmina koje imam. 
Ove zime nosila sam najviše nijanse broj 5,15 i 16. Prve dve su svima poznate - tamno ljubičasta i bordno, dok  je broj 16 neutralna "nude "nijansa.
Pored ovih karmina ove zime sam posebno nosila Colourpop mat karmin u nijansi Bumble. Ovo je savršena boja cigle, koja nije jaka, već je više neutralna. Svetliji mat karmini Coloupop-a su super, trajni na usnama i ne pucaju, niti se skidaju, što nije slučaj sa tamnijim nijansama.


These few months I've used a lot AURA brow liner. For me it's new and I really like that this brow pencil is wax one, and keeps brow hairs in place. It is soft and color is suitable for me, but also it has a lot of color from which you can choose your perfect brow color.
Only flaw is that I quickly spent one whole pencil and bought other one. I usually use it with powder and it stays on my eyebrows all day.

Otkiće u ovim zimskim mesecima bile su Aura olovke za obrve.
Nisam verovala da će biti ovako dobre. Koristim ih svakodnevno, super su mi, jer sadrže vosak u sebi, koji pomaže u kontrolisanju dlačica obrva, jer ih drži na mestu. Izbor boja je veliki i vrlo sam zadovoljna njima. Već sam kupila drugu.
Jedina mana im je što se stvarno brzo troše u odnosu na neke druge proizvode za popunjavanje obrva. 


More favorites this winter were these: colourpop eye shadows from quad Zingara. I use all of them, but mostly I use shades Paradoks and Seeker. Paradox is color that can be used all over the lid and just in the crease. I use it all the time, and play with it. It's cranberry color and suits all blue, green, brow eyes. I wrote about this quad here.

When you see my photos on Instagram, I usually have black eye liner. All the time I use this one from Sleek makeup. It is ink pot eye liner, and I have it so long, more then a year. It is still soft, flexible, easy to use with brush and it doesn't dry off. It is perfect. I love it.

Omijene senke ove zime su mi bile Colourpop senke iz seta Zingara. Ove senke su savršene za zimske i jesenje makeup lukove, i odlične su jer se savršeno kombinuju. Najviše sam nosila boju Paradox, koja je boja brusnice. Prava bordo, jarka boja koja se jasno vidi na kapcima. Nosim je preko celog kapka, ali i u njegovom prevoju.
Druga je nijansa Seeker, koja je topla braon boja i savršeno se kombinuje sa svim makeup lukovima. Post o njima pročitajte ovde.

Uz skoro svaki mekup look koji postavim na instagramu ide crni ajlajner. Onaj koji već godinu dana koristim, i koji se nije promenio, niti stvrdnuo jeste Sleek makeup ink pot  gel ajlajner. Još nisam dotakla dno teglice, a svakodnevno ga koristim. I dalje je crn, fleksibilan, lak za nanošenje, a na očima se ne pomera. Savršen. 


Last product in this post is my favorite perfume. It is Gucci Guilty intense. It's just so good and so like me. I get all the time compliments when I wear it and I just love that all my scarfs smell like it. It is winter perfume, strong in sent with sweet to it, but also so nice on the skin and so flattering and feminine.

Ove zime otkrila sam novi parfem. U pitanju je Gucci guilty intense. Ovo je savršen parfem za zimu, jače note, slatkaste, a opet vrlo lagan i ženstven. Obožavam što su svi moji šalovi pokupili njegov miris i što ga osetim svaki put kada stavim neki.


And that is all for this post. Share with me your winter favorites. I will like to read what do you like and recommend.
Till next time...

Buy!
Dunja!!!

To je sve u ovom postu. Podelite sa mnom u komentarima svoje zimske favorite.
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Sjajan post, slike su sjajne. ☺ Catrice korektor svi hvale, te mi se čini kao sjajna stvar. :D Prvi put sam na tvom blogu i svideo mi se te sam se učlanila. Pogledaj moj blog i uzvrati ako ti se svidi. ♥

    Novi post: Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман14. март 2017. 22:51

    I meni su GR tecni mat ruzevi bili medju omiljenima ove zime, imam nijanse 3 i 4. Takodje, LRP Duo krema me je odusevila svojim performansama proteklih meseci :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Krisitna ja nikako tu duo da probam. MOracu da je kupipm da vidim kako ce se ponasati na mojoj masnoj koži sa veeeelikim nedostacima. Pozzz

      Избриши
  3. Анониман15. март 2017. 08:38

    Gde ima Catrice da se kupi? Pozzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Catrice mozete kupiti u vecim DM radnjama mislim u svim vecim gradovim Srbije. Pozzz

      Избриши