Emties x 9!

By Beauty junkie - 6.4.17

These post are the ones people read the most. 
I also love to read this type of posts because you can see a lot of products in one place and hear if it is worth your money and will someone buy it again.
That's what I bring to you in this post. You will see what I have used in last few months and what do I think about them.

Postovi o potrošenim proizvodima su uvek najčitaniji, a ujedno su postovi koje ja volim da čitam i saznam koji proizvodi su vredni mog novca i moje pažnje.
Današnji post je baš takav. U njemu vam prikazujem šta sam potrošila u prethodnom periodu i da li ću neke od tih proizvoda kupiti ponovo i zašto.


These are all products I used this months. All the product I really love, because I don't have single one that have nor work for me, but I did find some new favorites that will change some of these products.

Mislim da je ovo post u kom nema proizvoda koji mi se ne sviđa. Pažljivo biram šta kupujem i već znam šta volim, ali zbog bloga često probam nove stvari pa ću vam danas napisati i da li smatram da postoje bolji proizvodi od nekih koje sam potrošila.

As you can see I used a lot of face masks. I tried Tony Moly ones and Dr. Colic that is Serbian brand, but I used the most 7th Heaven masks because they are available, cheep and one bag lasts for three uses. All of these product I will buy again and reuse them.
Also I used a lot my favorite deodorant - Fa pink passion - pink one, and purple one. These deodorants are aluminium free and  that's why I love them and use them a lot. Have backups with me always.

Kao što možete videti na slikama u poslednje vreme sam opsednuta maskama za lice i mnogo ih koristim. Probala sam Tony Moly maske, kao i Dr. Colić, ali favorit su mi maske 7th Heaven koje su pristupačne, postoje u raznim varijantama i sa različitim sastojcima i jedna kesica može da se koristi do 3 puta. Sve maske mi se jako sviđaju i kupiću ih ponovo.
Naravno i ovaj post ne može da prođe bez mog omiljenog dezodoransa Fa pink passion, u roza boci, uz koji često koristim i ovaj ljubičasti. Dovoljno je reći da uvek imam jedan u rezervi i da ih volim zato što nemaju aluminijum u sebi.

 


Next are Garnier products. I have been using their micellar water for quit some time, and I loved it, but I found new favorite micellar water from drugstore and it's from L'oreal and I think garnier goes second from now on.
But one product I really, really like from Garnier is this hair mask Ultra Doux avocado and shea butter . It is thick and beautiful on hair. Makes it smooth, nourished and easy to manage definitely will buy it again.

Na red su došli i Garnier proizvodi. Potrošila sam Garnier micelrnu vodu, i ovo je prvi put da je neću ponovo kupiti, jer sam pronašla bolju, kompanije L'oreal, koja mi je savršena. Tako da Garnier od skora pada na drugo mesto.
Drugi proizvod je onaj koji mi se jako sviđa, i koji ću sigurno ponovo kupiti. U pitanju je maska za kosu sa avokadom i shea puterom. Ova maska je jako gusta, jedna od najgušćih koje sam probala iz drogerija i odlična je za kosu. Posle njene upotrebe kosa je glatka, nahranjena i laka za oblikovanje.


When it comes to skin care I used two creams. One of them is best one I tried for oily skin. It is made in Serbia, and suitable for all skin types. It is Burra day anti age cream. I have second one opened and one in my stash. Burra did send one of them and I an so grateful for that.
Second skin care item is Avon seed complex gel cream for sensitive skin. It is nice on skin and suitable for my skin type. This is affordable skin care that really works.

Kada je nega kože lica u pitanju dve kreme koje sam potrošila su Burra dnevna krema i Avon seed comlex krema za osetljivu kožu. Burra je definitivno moj favorit, najbolja dnevna krema za masnu kožu koju sam probala. Već sam kupila drugu, a kompanija Burra je bila toliko ljubazna i poklonila mi još jednu kremu, tako da sada imam zalihe.

More things I used.
Two mascaras from Golden Rose cosmetics, and their gel eyeliner. I broke one Rimmel Stay matte powder that I love so much and had to buy second one.
Also I just love Blistex lip balms for winter time, an this is third I use this winter.
From Essence I used up black twist up eyeliner, and other pink bottle in picture is nail polish remover.

Još potrošenih stvarčica...
Dve maskare GR, sa crvenim i srebrnim slovima, koja se više ne vide. Srebrnu sam kupila opet, jer mi se jako sviđa i četkica joj je tanka i pogodna za donje trepavie. Takođe sam potrošila i njihov crni gel ajlajner. Ne skroz, jer se osušio, ali dovoljno.
Potrošila sam i Blistex balzam za usne. Oni su mi omiljeni u zimskom periodu, i ovo je treći koji trošim.
Rimmel stay matte kompaktni puder sam razbila, i odmah kupila drugi, zaista je odličan. Naručila sam RCMA no color powder, i jedva čekam da ga probam i vidim kakav je.
Essence crni krejon je takođe potrošen, crn je, taman i odličan. 
Roza bočica je skidač laka za nokte pop art i možda jedina stvar kojom nisam oduševljena jer se prebrzo potrošio i u drogerijama mogu mnogo bolji skidači laka da se kupe.


I forgot to mention Avon shower gel. I love to buy them, but new cap is to hard, and difficult to open so I try to buy bigger bottles with pump.

That's all in this post. If you have write a comment and share your thoughts with me.
Till next time...
By!!!

Dunja!

Mislim da sam zaboravila da pomenem Avon gel za tuširanje. Volim da ih kupujem, mada me užasno nervira njihov poklopac, jer ne može lako da se otvori. Zato su bolja veća pakovanja sa pumpicom.


Toliko u ovom postu.
Delimo li neke zajedničke favorite? Pišite mi u komentarima.
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!



  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. I ja volim Rimmelov Stay Matte, ali cu kupiti neki drugi puder kad ovaj potrosim ( i ja volim da isprobavam nove stvari :)), a dobra je i ta GR maskara sa srebrnim slovima. Sto se tice maski za lice, juce sam kupila Biotenovu i bas me zanima kakva je. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kristina hvala za komentar. Nesto se ne usudjujem da probam Bioten jer mi je njihova micelarna voda uzasno pekla lice.

      Избриши
  2. Obozavam ovu Garnier masku za kosu i Essence olovku. :) Svaka ti cast na ovolikoj kolicini potrosenih proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Irena nakupilo se, par meseci, mislim. Potrosim dosta zbog sminkanja, i sebe i drugih, ali jako uzivam u tome. Maska Garnier je odlicna, kupujem je opet 100%.

      Избриши
  3. Essence olovku obozavam, divan post <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши