Moje nove RT četkice!!!

By Beauty junkie - 3.1.16

SREĆNA NOVA GODINA SVIMA!!!
Nadam se da ste uživali u noći slavlja, da ste sebi i svojim najbližima poželeli nešto lepo i da ćemo u novoj godini imati svi zajedno mnogo uspeha, sreće, zdravlja i svega što poželimo.

Kako je vreme praznika i poklanjanja, često smo i sami sebi Deda Mraz i kupujemo one male stvari koje će nas činiti srećnima.
Upravo taj osećaj praznika, iščekivanja i radovanja bio je prisutan kada sam sebe častila novim RT četkicama, koje su izašle baš pred katolički Božić i deo su praznične kolekcije.

Danas vam predstavljam RT delux gift set.
Kupljen je preko sajta iherb.com, na kom je u decembru bila akcija od 20% popusta na sve RT proizvode, a uz jedan kupljeni RT proizvod mogli ste ovaj set dobiti za manje od 13 evra.
To je bila ponuda kojoj nisam mogla da odolim. Kupila sam još jednu RT četkicu i ovaj set, i za manje od 20 evra dobila sam set od 5 četkica + još jednu RT četkicu o kojoj ću verovatno kasnije pisati.
Danas vam pišemo o ovom odličnom setu.


Set od 5 četkica dolazi sa torbicom za njihovo čuvanje, ili bolje rečeno prenošenje.
Set je upakovan u kutiju od čvrste plastike, koja je standardno pakovanje RT proizvoda. Upravo ovaj način pakovanja je vrlo pogodan za transport, pa možete biti sigurno da će stići čitave odakle god da vam ih šalju.
U kompletu se nalaze 3 standardne četkice, uz dve četkice koje su limitirano izdanje i nalaze se samo u ovoj ponudi.





Počećemo opisom tri četkice za lice, koje su obeležene roza i zlatnom drškom. Sve drške u ovom setu su sjajne, metalne, dok su u regularnoj kolekciji one mat.


Tri četkice za lice su:

1. Multi task brush - moje oduševljenje ovom četkom je nenadano, nisam verovala da toliko može da mi se svidi jedna "četkica za šminkanje".
Za mene je ova četka savršena za nanošenje rumenila. Dovoljno je velika, gusta i fleksibila za ovu namenu. Vlakna su joj premekana i proizvod pokupi dovoljno da ga i nanesete na jagodice, i da ga izblendate na koži kako ne biste ostali sa dva kruga na obrazima.
Moje mišljenje je do sada bilo da četkica za rumenio treba da bude malo kruća (čvršće) kako bi dobro pokupila proizvod, ali ova četkica me je potpuno razuverila. Odlična je i za bronzer, kada želite da ga nanesete na celo lice.
I dalje su mi fanscinacija njene premekane dlake. Omiljena četkica u ovom kompletu, definitivno.



Četkica se lako pere, jer proizvod poput rumenila ili bronzera neće ući duboko u četkicu. Ja ih perem čvrstim sapunom, sa uljem čajnog drveta, jer je ulje čajnog drveta odlično za uklanjanje bakterija.

2. Tapered foundation brush (ekskluzivna četkica u ovom setu ) - pljosnata četkica za nanošenje pudera, vrlo gusto postavljenih vlakana. Oblik joj je sličan četkicama za korektor.
Odlična je za nanošenje pudera, jer je vrlo velika i lako pokriva sve delove lica. Ujedno oblik i debljina su odlični i za razmazivanje korektora ispod očiju.
Četkica ima vlakna različite dužine, kojima se postiže pljosnati i zaobljeni oblik.

Mana ove četkice je što njom ne možete da utrljate puder, ne znam da li mogu to dovoljno dobro da objasnim. Cetkice okrugle glave, kračih vlakana su odlične za nanošenje pudera, jer imate osećaj da se on stapa sa kožom i da je utrljan u nju. Ova četkica razmaže puder, ali nedostaje taj osećaj sjedinjenosti sa kožom. U setu ovo je jedina četkica koja se teže pere, zbog svoje gustine.

Ja lično više volim da je koristim za predeo ispod očiju. Iako je dosta velika dovoljno je uska i precizna da uđe u predeo spod donjih trepavica i da lepo razmaže korektor od ugla oka ka spolja. Odlična je i za ciljano nanošenje pudera, ako imate nepravilnosti na koži koje dodatno morate da prekrijete.




3.Angled highlighter brush ( još jedna ekskluziva u setu ) - mala četkica za lice, koso sečena, sa dve dužine i boje vlakana. Savršena za jagodice, tj. njihov sam vrh, gde i ide hajlajter.
Četkic je gusta i mekana.
Odlično se pere, i pored osnovne namene koja je za hajlajter, meni je ova četkica odlična i za senčenje nosa, pogotovo za strane nosa, jer koso sečena četkica omogućava da je koristite ili celom dužino, tj. površinom ili samo jednim delom.



Veličina multy taks četkice i četkice za hajlajter
U setu su još dve četkice za oči, koje imaju ljubičastu, metalnu dršku. Deo su standardne kolekcije RT četkica i jednu već posedujem, ali ni druga nije na odmet, jer je vrlo funkcionalna.

U pitanju su:
4.Base shadow brush - baš kako ime kaže ovo je bazna četkica u dva smisla. Može da služi za nanošenje senki na kapak, ali i kao jedna od osnovnih četkica za šminkanje. I u oba slučaja ova četkica je opisana na pravi način.

Iako je četkica namenjena nanošenju na pokretni deo kapka, oblikom je vrlo pogodna za precizno nanošenje i u pregibu oka. Četkica nije gusto nabijena, već labavija, sa vlaknima različite dužine kojima se postiže špicasti vrh koji omogućava precizno i tanko nanošenje senke. Ujedno osnova četkice je dovoljno široka da se njom nanosi senka na ceo kapak.

Lako se pere i kao i u ostallim slučajevima nema opadanja dlačica.




5. Fine liner brush - četkica koju nažalost nisam još koristila, jer ne posedujem gel ajlajner koji bih koristila sa njom, ali očekujem ga uskoro. Ako vi imate neke utiske o ovoj četkici slobodno mi ih napišite.
Četkica je pod rukom dovoljno čvrsta i fleksibilna. Podeća me na četkice u tečnim ajlajnerima, i verujem da ću se snaći koristeći je, jer sam do sada samo koristila tečni ajlajner čija četkica je dugačka i vrlo fleksibilna.


Za kraj ovog posta mogu reći da sam jako zadovoljna ovim setom.

Ocenila bih ga ocenom 10/10.

Sve četkice su multifunkcionalne, odlične izrade i lake za korišćenje. U neku ruku ovo može biti set četkica za početnike, jer ima one osnovne, potrebne stvari - četku za puder, za rumenilo ili bronzer, četkicu za senku i za ajlajner. Ovo je odličan komplet koji vam rado preporučujem i u kom iskreno uživam.

Bonus je i neseser koji je došao sa njima, koji je odgovarajuće veličine da se u njega smeste četkice i sačuvaju pri putovanju.
U nju ne može mnogo da stane četkica, ali to je dobro baš ako hoćete da je nosite na put, jer ćete morati da svedete broj četkica koje nosite sa sobom.

Ako planirate nekome da poklonite nešto drugačije i posebno, ovo je odličan poklon.
Trenutno je na sajtu iherb malo preko 17 evra, što je i dalje vrlo povoljno, obzirom da mu je originalna cena 30 evra, i za toliko se prodaje u Srbiji.
Ako kupujete prvi put preko ovog sajta možete da koristite ovaj link http://www.iherb.com?rcode=JKC154 za dodatni popust od 5$. (ovo je moj lični kod i ako ga koristite i ja dobijem popust pri sledećoj kupovini)

Ovoliko u ovom postu, prvom u 2016. godini. Nadam se da će u ovoj godini biti više postova nego u prošloj godini i da ćemo se družiti u većem broju nego do sada.
Hvala svima koji su uz moj blog i koji čitaju postove koje objavljujem.
Uživajte u praznicima i druženju, a uskoro se ponovo čitamo.

Komentari su uvek dobrodošli. Pišite mi koje RT četkice vi volite, kako vam se sviđa post i o svemu što vam padne na pamet!

Pozdrav!!!
Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Ja moram iskomentirati svaki post o RT četkicama. Predivan set i jako funkcionalan. Za moju osobnu upotrebu jedini višak bi bio kist za nanošenje tuša pošto ga ja ne koristim. Uvjerila sam se u kvalitetu RT četkica, zasad imam samo 3 ali isprobala sam sa njima koristiti razne proizvode i baš su multifunkcionalne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Njihove cetkice su odlicne, i ja sam zavisnik. Kada god vidim snizenje na iherb.com pohitam da kupim. Cak sam ovog meseca u Hrvatskoj kupila jos cetkica i tek onda se setila da sam i sa iherb-a porucila jos
      Ali ne mari,cetkica nikada dosta.

      Избриши