Sleek makeup kupovina

By Beauty junkie - 18.1.16

Ćao svima.
Pred vama je još jedan post o novim stvarčicama u mojoj kolekciji šminke.

Ovaj put pričamo o Sleek paletama za šminkanje, i još po kojoj sitnici koju sam poručila sa njihovog sajta.

Krajem decembra, sada već prošle godine, na sajtu sleekmakeup.com postojao je specijalan popust od 50% na određene proizvode. Popust je trajao do 8.1.2016. god. a vremenom se lista proizvoda smanjivala, jer su planirane količine prodate. Poslednjeg dana 2015. godine ja sam obavila svoju kupovinu, kojom sa prezadovoljna, i o kojoj vam pišem.

Moja porudžbina je bila ispod 20 evra, sva sa poštarinom od 2,8 e. Kada kupujete na ovom sajtu ubacivanjem proizvoda u korpu dobijate dodatni popust, koji je nešto više od 10%. Tako da je novogodišnji popust zaprvi bio 60%, pa ste bukvalno svaki proizvod sa sajta mogli da kupite za najviše 5 evra.

U mojoj korpi su se našle:
  • 2 palete senki, svaka po 4,37 e
  • 2 rumenila po ceni od 2,5 e
  • gel ajlajner po ceni  od 3,12 e 
Ova kupovina svakako se isplatila, a moram reći "Hvala" i Iloni sa bloga By Ilona, koja je na svoju FB stranicu postavila obaveštenje da je na sajtu sniženje, pa sam tako i saznala za isto.

Evo i detaljnog  prikaza šta sam kupila. Danas vam neću pisati o pojedinačnim proizvodima, jer ih još testiram, i koristila sam ih svega jednom ili dva puta.
Videćete na slici da je ajlajner korišćen, jer nisam izdržala da ga ne probam odmah po kupovini. Kriva sam...
Ostali proizvodi su tek dotaknuti i utisci se skupljaju i čekaju neki novi post.

Mislim da ću vam prvo pisati o paletama, jer su senke za oči nešto što posebno volim da kupujem, probam i da u tome uživam. Ja sam kupila palete Original Palette i Del Mar Vol II. 
Slike su ispod, uživajte.





Rumenila: Boje su na slikama baš jarke, ali su rumenila potpuno mat i na licu nisu ovih boja. Uostalom, ostanite uz blog i videćete. :)
Roza rumenilo - nijansa Flamingo.
Narandžasto rumenilo - nijansa Life's a Peach.



Last but not least - gel ajlajner naziva Ink Pot Eyeliner, nijansa je Dominatrix (proban je, rekoh već)



Uz ajlajner ide i ova mala četkica. Nisam slikala kutijicu u kojoj je ajlajner došao, jer je bila poprilično izudarana u transportu.

I to je to.
Kako vam se sviđaju ovi proizvodi?
Ja već imam jednu paletu istog proizvođača. pa se baš radujem probanju ove dve, ali i ostalih stvarčica. Nadam se da ću imati razloga da pišem o svima, jer će me oduševiti.

Ako vi već imatne nešto od gore pomenutog podelite svoje iskustvo sa mnom.

Do novog druženja i novog posta...
Pozdrav...

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!



  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. prepepa rumenila,mada ja visevolim sa sjajem tj.sitnim sljokicama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni treba vremena da se naviknem na ovakva rumenila, jer tek sada shvatam da su sva dosadasnja imala mao sjaja u sebi i nisu bila skroz mat.

      Избриши
  2. Ja strašno volim Sleek, a najdraža mi je matte paleta, vol 2. Rumenila su im isto vrh, a moje omiljeno je Suede.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ih bas zavolela, i vidim da tu paletu svi hvale, pa se možda nađe i u mojoj kolekciji. :) Hvala za komentar

      Избриши