BIG LIKE - Maska za lice Himalaya

By Beauty junkie - 31.1.16

Dugo nisam pisala ovakve postove, ali jednostavno nije bilo prilike, ni proizvoda, koji su me oborili s nogu po prvom korišćenju.
Zato ovaj post zaista predstavlja jedan "WOW" utisak koji je na mene ostavio proizvod koji vam predstavljam.

U pitanju je maska za lice kompanije Himalaya, Purifying neem mask, koja je namenjena normalnoj i masnoj koži.


Himalaya kompanija je poreklom iz Indije, i mislim da me je ova informacija najviše i privukla da probam ovu masku.
Nisam očekivala mnogo, jer su podaci o ovoj maski koje sam našla različiti. Mislim da je to povazano i sa tipom kože koji posedujete, jer je ovo zaista dobar proizvod za masnokošce, ali verujem da bi kod suve kože suviše isušio pojedine delove.

Maska dolazi u pakovanju od 75ml, a cena joj je u Lilly drogerii oko 440din.
Pakovanje je u vidu tube sa otvorom koji je vrlo pogodan za lako i precizno nanošenje proizvoda.
Sama maska je dovoljno gusta da ne curi iz tube, ali vremenom je moguće blago razdvajanje sastojaka i isticanje vode pri prvom stiskanju proizvoda.

O kompaniji i samoj maski naći ćete dovoljno informacija na poleđini.
Evo šta saznajemo o samoj kompaniji i njenoj filozofiji poslovanja:
Himalaya herbals je spektar prirodnih, delotvornih i sigurnih proizvoda koji koriste pažljivo izabrano bilje iz prirode. Kombinacijom Ajurveda sistema tradicionalne Hindu medicine, sa godinama naučnih istraživanja, ovi proizvodi delotvorno vraćaju prirodno zdravlje i vitalnost vašoj koži.




O samoj maski na pakovanju je poduži tekst koji ću vam preneti ukratko.
Tri glalvna sastojka ovog proizvoda su:
  • Neem - koji ima poznata antibakterijska svojstva i pomaže u čišćenju kože, pomaže u kontrolisanju akni i bubuljica i sprečava njihovo ponovno nastajanje; 
  • Turmetic - pomaže u uklanjanju bakterija koje podstiču razvoj akni
  • Fuller's Earth - hladi i umiruje kožu, poboljšava stanje kože i ostavlja je čistom, bez problematičnih delova
Kako se koristi:
Maska treba da se nanosi na čistu koži i vrat, u debljem sloju. Ostavite je na licu da se osuši potpuno (10 do 15 min), a nakon toga je isperite hladnom vodom ili mokrim sunđerom. Na pakovanju je i upozorenje da se maska ne koristi na koži koja se ljuspa ili je pod upalom.

Ja sam ovu masku koristila na svaka 4 dana, i nakon 3-4 korišćenja sledeći su utisci:

Već nakon prvog korišćenja primetno je da su pore po pranju maske čiste i značajno smanjenje, efekat je zaista odličan, ja iskreno nisam mogla da verujem da je tako.
Koža je mekana i ten ujednačen nakon korišćenja maske, a lice je ujedno matirano i prijatno na dodir.
Posle trećeg korišćenja primetila sam da maska matira kožu i ostavklja ten ujednačen duže nego pri prvom nanošenju, čak i nakon 3 dana lice se nije mastilo kao do sada.

Nisam sigurna da li ovo znači da redovnim korišćenjem pospešujete stanje kože ili pored maske postoje i neki drugi uticaji na moju kožu (napominjem da ne koristim nove kreme niti nova sredstva za umivanje, samo sam uvela u negu kože ovu masku, ali kod mene i šta i kako jedem dosta utiče ne stanje kože, a posebno je bitan unos vode).

Pomaka u smanjenju mojih bubuljica nije bilo, a koža mi je bila posebno nestašna prethodnog meseca. 

Ukupan utisak o ovoj maski je ODLIČAN, ocena 8/10.

Sigurna sam da ću nastaviti da koristim masku i očekujem još bolje rezultate. 
Zaista mislim da je ovo odličan drogerijski proizvod za masnokošce i da može pomoći svima koji pored masne kože imaju i nepravilnosti na njoj.

"Wow" efekat kod ove maske je smanjenje pora, koje ja nisam iskusila sa drugim drogerijskim proizvodima do sad.

Maska je "blatnjave" teksture, i kada se nanese na lice ostaju sitne grudvice na koži, koje pomažu i u pilingu same kože.
Kako se suši, maska zateže kožu, tako da morate paziti da ne pravite grimase kada je stavite, niti da mnogo pričate, jer će to ostaviti bore na vašoj koži.




Kada se osuši dobro je masku malo natopiti vodom kako bi se lakše skinula. Ja ne trljam masku sa lica, već je prvo navlažim i sačekam da voda učini svoje, jer se nakon par sekundi maska mnogo lakše skida sa lica.
Mislim da je moguće maski skinuti sa lica i mokrim peškirom, ali to do sada nisam probala.

Ja lično koristim mlaku vodu da skidam masku, iako je preporučena hladna, ali mom licu hladna voda nikako ne prija i ja ne mogu da podnesem hladnoću vode na svojoj koži.

Za kraj posta, pokazaćuvam i analizu sastava koji ima ova maska. Do sada sam vam uvek ostavljala spisak sastava proizvoda sa linkom do sajta na kom možete analizirati sastojke i uvideti kakva je njihova štetnost ili koja je njihova korist.
Danas vam ostavljam sliku sa samom analizom svih pojedinačnih sastojaka.

Toliko u ovom kratkom, ali nadam se efektnom postu.

Zaista bih volela da sam vam približila ovaj proizvod i da sam nekome zagolicala maštu da poželi da proba isti.

Ako spadate u one ljude koji su već probali ovaj proizvod ili neki drugi iz kolekcije Himalaya, molim vas pišite mi svoje utiske i otkrite mi svoje favorite.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Cula sam puno pohvala za ovu masku i u planu mi je da je isprobam. Inace mi je njihov piling za lice odlican i preporucujem da i njega isprobas :) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar i za predlog. Probaću ga ako ga nađem u mom mestu, jer je kod nas i u Lilly drogeriama izbor skučen, jer nismo veliki grad.

      Избриши
  2. Probala sam neke od njihovih proizvoda - sapune, kreme, umivalice, pastu za zube i sa svima sam i više nego zadovoljna. Posebno bih naglasila oduševljenje sapunima koji su mi baš fini, nekako daju dojam prirodnog i ne isušuju mi kožu i Multipurpose cream koja mi je toliko wow da sam po jedan primjerak kupila svima u bližoj i daljoj familiji :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaista mi je drago kad čujem tako pozitivne komentare. Mene zanima njnihov program anti-acne, ali kod nas ga još nisam videla u prodaji. MAda sada kada si sve to pomenula dodatno ću obratiti pažnju na ponudu na policama drogeria.

      Избриши
  3. Izvanredan post, tako se to radi :). Mislim da bi mi, po tvom opisu, ova maska bila prejaka, imam mesovitu kozu ( masno celo, ostatak lica normalan ), pa preskacem kupovinu. Koristim Avonove Planet Spa maske i one mi odgovaraju, a mozda cu probati i neku Freemanovu. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar Kristina. Ja nekako nisam za Avon maske, meni su suvise slabe, ali sam cula dosta pohvala za Freeman, pa se možda nađe i na mojoj listi uskoro.

      Избриши
  4. Tek sada citam ovu recenziju, i delovala mi je kao pun pogodak medjutim procitah upozorenje da se ne stavlja ako ima nekih suvih delova i upale, a ja imam cesto neku upaljenu bubuljicu, sada je malo i suvo oko nje, pa ne znam da li je pravi izbor? Da li se na to mislilo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zavisi od tvog tipa koze, ako imas bubuljicu koja je upaljena mozda bolje da izbegavas podrucje oko nje,a na ostatak lica da je sloodno koristis, ali generalno su maske sa glinom pogodnije za masnu i normalnu kozu nego za suvu.

      Избриши