5 osnovnih četkica za šminkanje - vodič za početnike

By Beauty junkie - 22.1.16

Novi post je tu.

Danas pričamo o osnovama šminkanja, i koje četkice treba da kupite ako ste početnika, a želite da vaša šminka izgleda odlično i da popravite svoju veštinu šminkanja.

Ovo je zanat i praksa. Sami sebi ste najbolji model, pa probajte ponekad da se igrate sa šminkom, jer je nju lako skinuti, a vežba unapređuje svakoga.

Početak je ono što može da vas plaši i da budete neodlučni šta i kako da izaberete.
Ovaj post je tu da vam prikažem moje savete koje četkice treba imati i kako ih koristiti.
Pokazaću vam uvek više opcija različitih proizvođača. Osnova su mi moje RT četkice, jer njih najviše koristim i one najbolje opisuju i prikazuju osnovne potrebe za četkicama pri šminkanju.

Prikazaću vam svih 5 četkica na okupu, a zatim pojedinačno, uz prikaz jeftinjih varijanti koje kod nas možete kupiti.

1 - multi-task brush; 2 - expert face brush; 3 - angled shadow brush; 4 - base shadow brush;
5 - eyeliner brush


Pa da počnemo sa osnovom, a kod šminkanja je to puder.
Ako puder nanosite svakog dana, onda je četka za puder obavezna ili zamena za četku, a to je sunđer za šminku.

Ja koristim za ovu namenu četkicu sa brojem 2 RT expert face brush. 
Ovo je odlična četkica za puder, jer je gusta, ali ne predugih vlakana, tako da se puderi svih gustina lako nanose, i lako razmazuju. Ne ostavlja tragove dlačica na licu, bar ne kada je perete redovno. Jako je bitno da znate da onog trenutka kad četkica počne da ostavlja tragove ne licu, vreme ja za pranje. Kod ove četkice je to nakon nedelju-dve, jer ja puder nanosim svakodnevno na moje lice. (Ne osuđujte! Imam jako problematičnu kožu, koja zahteva prekrivanje ako idem na posao ili negde u grad. )

Četkice koje možete kupiti u drogerijama, a koje su jeftinije od gore pomenute su:
  • AURA stippling brush - cena oko 700din
  • AURA 3D make-up sponge - cena oko 400din



Još jedna četkica koju mnogi pominju kada je u pitanju nanošenje puder jeste četkica kompanije Blush, broj 32. Možete je kupiti u Alekxandar Cosmetics radnjama


slika preuzeta sa interneta
Kod ovoih četkica, ali i sunđera koji je na slici mana je teško pranje.
RT četkicu koju imam jedva operem, izgleda kao da je puder obojio vlakna, Aura četkica se lakše pere jer su vlakna duža i ne tako gusta, pa voda lako dopre do svih delova.
Aura sunđer za šminku se lako opere kada nađete pravi način. Najbolje je to uraditi čvrstim sapunom.
Sunđer je tkđ. vrlo nežan i lako nastaju male pukotine pr pranju, pa pazite na to. Ja sam to otkrila na teži način. :)

U nastavku vam pišem o četkicama za nanoenje proizvoda na oči, tj. kapke.
Dve osnovne su četkica za nanošenje senki na pokretni deo kapka, i četkice za sjedinjavanje, tj "blendanje" senki kako ne bismo imali jake prelaze među bojama.

Kada je nanošenje senki na pokretni deo kapka u pitanju, tu koristimo ravne četkice, koje su gušće i nabijenih vlakana. 
RT četkica za ovu namenu ima specifičan oblik, koji se sužava pri vrhu, i zbog kojeg  je multifunkcionalana i može i da nanosi senke na ceo kapak, ali i da ih "blenda" svojim šiljastim vrhom.

U našim drogerijama četkice koje možete naći za nanošenje senki na ceo kapak jesu:

  1. CALA 313 četkica, cena 329din
  2. Blush brush 13a, cena oko 300din
  3. Eco tools mineral shadow četkica (mislim da ove četkice nema više u ponudi u DM drogeriama, gde prodaju Eco tools proizvode )



CALA četkica je gusta i pokupi puno proizvoda i senku, bilo mat, bilo sjajnu, lako možete naneti na ceo kapak. Blush četkica je dužih dlačica, i pogodnija je za mat senke, jer kod sjajnih, tj. onih senki sa sedefom ne može da postigne punu pigmentaciju, jer su vlakna opuštenija i deo proizvoda se uvuče u njih ili spadne sa četkice.

Kada su četkice za "blendanje", u pitanju, poredak je sledeći.
RT četkica je limitirane kolekcije i koso je sečena, i vrlo mekana i fleksibilna. Pokriva veću površinu od standardnih četkica za senenje, što joj ponekad može biti mana.
U rangu sa njom su sledeće četkice koje posedujem, a videla sam da u drogerijama sada može da se kupi još jedna varijanta ove četkice, koja obećava. Dve četkice koje ja imam i koje su odlične su:

  1. CALA 311 četkica za senčenje , koja je savršena
  2. Blush 14b četkica - malo grublja od Cala četkice, ali odradi posao, cena 320din



U poslednja dva meseca kompanija AURA je pustila u prodaju svoje nove četkice, među kojima je i jedna za blendanje. Četkica košta oko 300din, i ne posedujem je još, ali hoću. :) Videvši je na policama mislim da je ovo odlična ponuda, a kako već posedujem AURA proizvode, verujem da će i ovaj biti u rangu prethodnih.
slika preuzeta sa interneta
Još jedna od četkica koja je namenjena nanošenju proizvoda na oči ili oko očiju jeste mala koso sečena četkica.
Ovo je četkica koju poseduju mnogi brendovi koji proizvode alate za šminkanje, i koja je pogodna za popravljanje i popunjavanje obrva, ali i za nanošenje ajlajnera, tečnog ili u gelu.

Ja posedujem dve ovakve četkice - RT i AURA koso sečenu četkicu.

Aura četkica ima duže dlačice, mekše i  savitljivije, i odlično nanosi ajlajner, dok je RT četkica bolje za iscrtavanje obrva.



Jedina četkica za koju u mojoj kolekciji nema zamene, jeste RT multi-task brush, koju koristim za rumenilo.
Ovo je četkica premekanih vlakana, koja savršeno pokupi proizvod i lepo ga nanese na jagodice, a nije prevelika.

Ovo je četkica pod brojem jedna i ja nisam do sada kupovala slične po drogeriama ili u alexandar-cosmetics-u, ali znam da ih i brendovi Brush i Cala poseduju, samo nisu došle pod moje ruke, alli možda će. :)


Toliko u ovom postu.
Nadam se da sam onima koji tek počinju sa šminkanjem bar malo pomogla u izboru pravog pribora za šminkanje i četkica koje su odlične da započnete svoju avanturu u svetu šminke i šminkanja.
Ja nisam profesionalni šminker i ove četkice su moja preporuka za kućnu upotrebu.

Izvinite zbog kvaliteta slika, jer su slikane pod veštačkim svetlom.

Moje radno vreme ove nedelje nije dozovlilo da vidim sunca i da slikam u prirodnom okruženju. 


Radujem se vikendu jer ću, nadam se, uspeti da napravim dovoljno slika za naredne postove i da vam sledeće nedelje prikažem Sleek palete koje sam kupila.

Ako imate komentare ili savete u vezi sa ovom temom li samim blogom, pišite mi.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Odlican post a slikama nista ne fali :). Imam dosta cetkica iz posta, pocelo je bezazleno kad sam pocela da ih kupujem a onda se njihov broj rapidno povecao, ali moram da kazem da ih zaista sve koristim. Preporucujem ti Blush 18A za nanosenje senke preko celog kapka. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kristina. Potpuno razumem kako to ide sa kupovinom četkica, i kod mene je tako. Hvala i za predlog, probaću sigurno. :)

      Избриши