Omiljeni jeftini šampon za kosu

By Beauty junkie - 8.2.16

Na redu je novi post o jeftinim šamponima za kosu, koji su dostupni u drogeriama, a koji odlično obavljaju svoj posao, ujedno negujući kosu, ne ostavljajući nikakav neželjeni trag na njoj.

Do sada sam par puta pomenua ovaj šampon, ali nikada nisam pisala o njemu posebnu recenziju, jer mi se činilo da je ovo opšte poznata stvar.
Šampon o kom vam pišem koristim redovno već godinu dana, i mada probam druge šampone on je jedini kojem se vraćam, jer sam sigurna u njegov učinak i kakava će mi kosa nakon njega biti.

Moj omiljeni drogerijski,komercijalni, šampon za kosu je Garnier Ultra Duox Honey treasures.
Ovaj šapon je bio jedan od favorita blogera tokom 2014.godine i osvojio je jednu od Beauty Bloger Awards u Srbiji, prošle godine.
Tada sam i čula za njega, rešila da ga probam i tako naša ljubav počinje. :)




Nakon godine te ljubavi evo mojih utisaka i nekih opštih informacija o ovom proizvodu.
Ovo je šampon koji nije u potpunosti bez silikona, ali sadrži silikone koje se rastvaraju u vodi, pa neće ostaviti tragove na kosi.

Miris šampona je divan, sladunjav, medeni i vrlo prijatan i intezivan, ali koji se ne zadržava na kosi.
I dok pišem post i otvaram ambalažu iznenadi me koliko mi se sviđa sam miris proizvoda.
Ovaj šampon možete naći u većem i manjem pakovanju, od 250 i od 400 ml.
Na akcijama u drogerijama možete naći ovaj  šampon u većem pakovanju po ceni od 269 dinara. Tada je cena malog pakovanja ispod 200 din, dok je standardna cena pakovanja od 250 ml 269 din.

Pakovanje je od meke plastike sa čepom koji ima veliki otvor i koji olakšava samo doziranje proizovda.
Sam šampon je srednje gustine, koja ide ka ređoj, lepo peni, jer ima sulfata.
Ovo je šampon koji je namenjen oštećenoj kosi, ali koji nije preterano hidratantan, već blag, neće vam zamastiti kosu ili teme, već će po njegovoj upotrebi kosa biti lepo oprana, nahranjena i glatka.
Moj subjektivni doživljaj je da ovaj šampon spere sve nečistoće sa kose, ali ne šteti samu vlas, jer ne sprra sa nje sve hranjive materije koje sama kosa proizvodi.



Šampon neće ostaviti perut ili iritirati veše teme. Ja ga na kosu nanosim dva puta, a jedno malo pakovanje mi traje i po tri-četiri meseca.

Po meni ovaj šampon je pravi izbor za suvu, oštećenu kosu, koji pokazuje odličan odnos cene i kvaliteta, i koji može biti onaj jedan šampon kom ćete se uvek vraćati kada niste sigurni ni u jedan drugi proizvod.

Pred kraj samog posta evo i sastava šampona.


Ocena koju dajem ovom šamponu je 9/10.


Verujem da na tržištu postoji još dosta jeftinih, a kvalitetnih šampona. Ako vi imate svog favorita pišite mi u komentarima.
Ako pak na moju preporuku kupite ovaj šampon obavezno mi kažite svoje utiske.

Ovo su linkovido postova koje sam do sada pisala o jeftinim, a dobrim proizvodima za kosu. Uskoro će ih biti još, jer testiram još neke meni nove proizvode.
LINK 1:
http://beautyjunkieserbia.blogspot.rs/2016/01/jeftine-maske-za-kosu-kallos-i-serical.html
LINK 2:
http://beautyjunkieserbia.blogspot.rs/2015/12/jeftini-samponi-za-kosu-green-pharmacy.html

Do novog čitanja...
Pozdrav.
Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments