Sleek rumenila - moji utisci (recenzija)

By Beauty junkie - 15.2.16

Nakon kupovina na sajtu sleekmakeup.com, koja je bila za novu godinu, pisala sam vam o paletama senki, koje od tada koristim svakodnevno. klik
Veoma iščekivani deo porudžbine bila su i rumenila, o kojima sam mnogo čitala i slušala, a koja sam konačno mogla i da probam.
Nakon dva meseca, evo mojih utisaka.


Slika koju vidite gore je nastala na dan kada su mi proizvodi stigli na kućnu adresu. A o tome sam već pisala u ovom postu (klik).
Nakon više od mesec i po dana korišćenja, pokazujem vam slike na kojim ćete tačno moći da utvrdite koja boja je više korišćena, a ja ću vam otkriti i zašto.



U roza rumelnilo je upala drška četke koju koristim za rumenilo, koja je tkđ. na slici, pa ne zamerite na udubljenjima koja se vide.

Rumenila dolaze u malom, crnom, jednostavnom i elegantnom plastičnom pakovanju, koje ima jak zatvarač, kao i njihove palete senki, što ponekad može da izazove nerviranje pri otvranju, posebno ako žurite ili se šminkate, kao ja, u 6h ujutru. Inače kada putujete ovo je odlična stvar, jer možete biti sigurni da im se u transportu ništa neće desiti. 

Svako ruemnilo ima 8g, rok upotrebe im je 24 meseca, a sastav: Mica, Talc, Nylon-12, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Pantaerythrityl Tetraisostearate, Magnesium Stearate, Jajoba Esters, Dimethicone, Polyethylene, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Nijanse koje sam kupila su: Flamingo, izrazito roza nijansa, prava pink roza, potpuno mat nijansa, jake pigmentacije, ali koja se ne prenosi na kožu u intenzitetu koji je na slici.


Druga nijansa je Life's a Peach, prava mat brskva nijansa, koja na koži ostavlja providan ton, koji se odlično stapa sa kožom. Ako pogledate sliku videćete da je četkica za rumenilo ovde ubadana svoji pravim krajem, tj. delom sa samim dlačicama i da već postoji malo udubljenje koje je napravila.


Pored toga što su oba rumenila mat, evo još par stvari koje sam primetila u vezi sa njima tokom ovih mesec i više dana:
  • Oba rumenila su jako tvrda, i suva pod rukom, i kada prstima pređete po njima osetite teksturu koja je puderasta
  • Nijanse su jako pigmentovane i morate vrlo pažljivo da ih koirstite
  • Roza nijansa se teško stapa sa kožom i pri njenom nanošenju morate biti veoma pažljivi. Ovo je posledica same boje koja je jarka, pigmentovana i sigurno nija svačiji "cup of tea", ali jednom kada je nanesete na kožu videćete da je vrlo laskava i prirodna
  • Nijansa breskve je mnogo jednostavnija za nanošenje na kožu, daje prirodan izgled, i jako lepo se stapa sa drugim proizvodima
  • Obe boje mogu da se nadograđuju i da im se pojača intenzitet
  • Rumenila ostaju na koži, ne klize sa nje,  vremenom se pigmentacija smanjuje, ali nikada ne nestaje potpuno sa kože.
Evo i slika pigmentacije rumenila i kao se prenose na kožu. 



Za kraj posta evo i kako rumenilo izgleda na licu. U pitanju je nijansa Flmingo.
Pored nje na licu imam bronzer, i hajlajter, ali mislim da ćete moći da se uverite da je nijansa pigmentovana i nežna na licu, da je vrlo prirodnog izgleda, iako fotoaparat nije uhvatio punu jačinu boje koja se ovde stopila sa bronzerom, dok u prirodi probija i stvara izgled rumenih obraza koji nije veštački niti napadan.


Za kraj i ocena ovih rumenila 7/10.
Iako je pigmentacija rumenila odlična, tvrdoća i teže nanošenje dovode do ove ocene. Ja sam ih platila samo 2,5 evra na sniženju, dok im je standardna cena 6 evra, a u Srbiji 810 din.

Toliko u ovom postu.
Nadam se da vam se sviđa.
Pišite mi svoje utiske o Sleek makeup proizvodima u komentarima.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!
Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE MOJ BLOG!




  • Share:

You Might Also Like

7 comments

  1. Odlicna recenzija! Nemam nista.od ovog brenda :(

    Beautyrebel09.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jako volim Sleek rumenila i za sada imam 3. Imaš jako lijepe nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala za komentar. I ja verujem da cu ih kupiti jos par, ali sledeci put cu probati neka koja nisu skroz mat.

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
  3. Imala sam njihovo rumenilo u nijansi Vintage, baš unikatna boja beše. Odlično me je poslužilo :)

    ОдговориИзбриши