empties x 11!!!

By Beauty junkie - 1.10.17

My new post about used products will show you how loyal I am to some products and why do I use them so often. 
I love trying new makeup products but some times I use same stuff over and over specially for skin care and hair care. 

U novom postu  o potrošenim proizvodima verovatno ću pokazati sve proizvode kojima sam verna i koje iznova kupujem. Iako se često igram sa šminkom i probam mnogo novih proizvoda ima perioda kada koristim uvek iste stvari, jer znam da odgovaraju mojoj koži, to je posebno slučaj sa proizvodima za negu kože i kose. 


As you can on picture above there are so much skin care products in this post. And do you see that pile of face masks? I just love these sheet masks from Korea and buy them all the time - the eye masks, lip mask, all. Just one I didn't like and that's black peel off mask that pulls out my skin to much. These you can buy in Serbia, but I buy a lot of them from site iherb.com where you can find much more from Korean beauty under category k-beauty.

What else is here?!
Favorite micellar water from drugstore for me is definitely one from L'oreal for normal to mixed skin type. 
Also you will see the best cream for oily skin that I use all the time, but it's made in Serbia and you can buy it just here - Burra day cream. Another favorite from this summer is Bioderma SPF cream for oily skin, I have post dedicated just to it and you can see here sample size.
I used all of The Ordinary natural moisturizing factor cream and bought new bigger one (100ml) I think this is the best cream for oily skin that you can put in the morning on summer days and have good moisturizing before you put your makeup on.
I used also The Ordinary Salicylic acid that I use as a treatment on spots and bums on my face and body.

Kao što možete videti na slici gore u ovom postu je dosta proizvoda za negu kože i kao što vidite tu je gomila maski za lice, onih u vidu maramice koje stalno kupujem u DM drogerijama. Pored maski za lice tu su i maske za usne i za predeo ispod očiju. Ovo je koreanski brend M Beauty i sve maske su odlične, samo jedna mi se nije svidela, i to crna peel off maska koja je za moje lice bila prejaka i mnogo mi je vukla kožu. Pored maski koje kupujem u DM drogerijama kupujem ih i na sajtu iherb.com gde možete naći maske po povoljnim cenama i od mnogih brendova, samo pretražite sajt pod opcijom K-beauty.

Šta je još tu od kozmetike za lice?
Prvo, moja omiljena micelarna vola - L'oreal za normalnu i mešovitu kožu, mislim da mi je ovo druga flašica. 
Tu je i SPF krema Bioderma akn mat, koju sam probala ovo leto i ne odvajam se od nje, posebno sada kada u nezi svoje kože koristim kiseline. Pisala sam poseban post o njoj koji možete videti ovde
Naravno omiljena dnevna krema je postala standardni proizvod svakog posta ovog tipa i ne moram da ponavljam da je to Burra dnevne krema, koja je po mom mišljenju najbolja za masnu kožu.
Tu su i The Ordinary proizvodi - NMF hidratantna krema, koju sam kupila u većem pakovanj nakon potrošene male tube od 30ml, jer je najbolja krema za jutarnju hidrataciju koja je odlična ako se šminkate. Hrani površinske slojeve kože i na taj način daje vlažnost koži koja je meni potrebna. 
Još jedan favorit istog brenda je Salicilna kiselina, koju sam isto kupila u većem pakovanju, jer je odlična za ciljano nanošenje na bubuljice kako na licu, tako i na telu.


Not a single post can pass without my favorite deodorant FA pink passion. I use it always and it's so affordable and without aluminium that is a + for me.
I use Batiste dry shampoo for a long time now, I tried some others but these ones make my hair flexible and nice even the second day after application.
Insight is affordable Italian brand that has beautiful hair shampoos and masks that are free from silicons and good for your hair.
Between these product there is a regular one nail polish remover that all of us use. I don't have specific one that I like, I just by ones without acetone.

Kao što se skoro u svakom postu pojavljuje Burra dnevna krema FA dezodoransi ne zaobilaze ni jedan ovakav post i uvek su tu. Omiljeni mi je definitivno pink passion koji vidite na slikama, ali u poslednje vreme FA je izbacio i nove mirisi u istoj liniji dezodoranasa i sve više mi se sviđa varijanta sa hibiskusom. Prednost ovih deodoranasa je svakako što su bez aluminijuma, prelepo mirišu i dugo ostaju na telu. 
Još jedan proizvod kom se uvek vraćam jeste Batiste šampon za suvo pranje kose. Probala sam i neke druge iz drogerija, ali ovaj je za moju kosu najbolji, jer i dan nakon nanošenja moja kosa je čista i fleksibilna.
Za negu kose često koristim Insight proizvode koji su odlični, jer im je cena vrlo povoljna, napravljeni su u Italiji i nemaju silikone u sebi. Kupuju se u Alexandar-cosmetics radnjama.
Ono što svi koristimo, a verovatno ne pominjemo jesu skidači laka za nokte. Na slici je Oilen koji kupujem u marketu, ali nisam izbirljiva i jedino volim kada nemaju aceton.


When it comes to makeup I used just tree products. Favorite setting spray for me is UD all nighter and I used small size bottle and bought big one. It is great for oily skin and spray nose is so good.
Also the best affordable concealer that is full cover is Catrice liquid camouflage. I have two shades now and I plan to buy third shade that I saw.  It covers everything and doesn't crease under the eye, if you set it with powder it will last you whole day.
Third product is this small pot of gel eyeliner. I have it more then a year and it is the best one from drug store. It stayed creamy and matte whole this time, I still have a lot in the pot but because of a long time i have it it transfers now on my eyelid and doesn't have same texture. I will buy it again when I get the chance. You need to try this one if you haven't.

Kada je šminka u pitanju, potrošila sam samo 3 proizvoda. 
Prvi je UD all nighter sprej za fiksiranje šminke. Uzela sam prvo ovo malo pakovanje, a sada sam kupila i veliko. Između dve kupovine pakovanja je dobilo novi dizajn, a i dalje je ovo najbolji sprej za sve tipove kože, koji se može kupiti kod nas u Sephora i košta isto kao u gradovima Evrope i sveta, što ne možemo reći baš za sve proizvode koji se tamo nalaze. UD zaista ima odlične cene koje odgovaraju evropskim cenama, a i našem budžetu. 
UD nije drogerijski proizvod, ali sledeća dva jesu i vredna su svake pare. 
O Catrice tečnom korektoru ne moram da pričam mnogo, jer je svima poznato koliko je dobar. Ima odličnu moć prekrivanja, ne skuplja se u boricama i ne beži sa kože, a kada ga setujete puderom izgržaće ceo dan na koži. Ja sada imam dve nijanse, a kako se pojavila i treća planiram i nju da kupim. 
Treći proizvod mi je sigurno jedan od omiljenih. Imam ga preko godinu dana i još nije potrošen, ali mu se tekstura promenila, pa moramo da se rastanemo. 
U pitanju je najbolji drogerijski gel ajlajner Sleek makeup, koji je savršeno pigmentovan i potpuno mat. Za godinu dana se nije osušio i uvek je bio besprekoran na očima, bez prenošenja na kapak i razmazivanja na visokim temperaturama. Ako ga niste probali, pod obavezno ga nabavite. Ja ga kupujem ponovo sigurno.


This is it for today's post. More to come in this month. Stay with blog and see all the new eye shadows and lipsticks from Colourpop and I am traveling to Milan so I will show you how to pack if you are having just cabin luggage and also post about Milan itself.

Till next post...
Buy!
Dunja!!!

To je sve za danas. U ovom mesecu vas čeka dosta postova - nove colourpop stvarčice - senke za oči i karmini, put u Milano i kako se spakovati za isti kada samo imate kabinski prtljag tako da pratite blog, Instagram i FB.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Interesantni proizvodi, draga Dunja! Vecinu nisam isprobala te ne mogu da tvrdim, ali mi izgledaju korektno! Divne fotografije!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши