My new colourpop eye shadows!

By Beauty junkie - 5.10.17

Ones more time I had to order from Colourpop cosmetics site and buy more single eye shadow, satin lipsticks and new matte lipsticks also. It was like something draw me to that site but in real life it was their super promotion in which you could buy three lipsticks and pay just two. Also I had luck that other promotion also came buy at the same time and I got more products because Colourpop was celebrating 3 million followers on IG. 
So between other products I bought these 4 eye shadows and another empty palette because I liked so much first one I got.

Ponovo sam kupovala sa sajta Colourpop cosmetic, jer me je nešto naprosto privuklo da probam nove mat karmine, kupim omiljene satin karmini i po neku novu presovanu senku za oči. Ujedno mnogo stvari je bilo na akciji pa sam za 50 dolara kupila čak 16 proizvoda, jer su karmini bili na akciji -  platiš dva, a dobiješ 3, a ujedno Colourpop je imao akciju zbog 3 miliona pratilaca na Instagramu, pa sam dobila jos 3 ili 4 proizvoda, jer sam potrošila 50 $. Znam da je za nekoga ovo velika suma novca, ali meni odgovara da ovako kupujem, jer ne šminkam samo sebe, a ujedno nekada se navučem na kupovinu, jer mnogo volim šminku. Ne osuđujte me.


When I ordered these didn't think that I will get these warm shades because on site they don't look that red and warm but somehow I manage to make one really good mini palette of 4 eye shadows and today I'll show you how they perform on the skin and what do I think about these 4 because I've been testing them for more then a week and you can see on pictures that I used them.

U porudžbini su bile i ove 4 senke koje vam danas predstavljam. Kada sam poručivala, nisam očekivala ovako tople, crvene nijanse, ali ispalo je da sve 4 senke imaju topao i gotovo crvenkasti podton i to ćete videti u svočevima na ruci. Uz njih sam naručila i malu namagnetisanu paletu, jer imam već jednu i obožavam ih, iako su bele i lako se prljaju, ove palete su odlične.
U postu ću vam predstaviti nijanse i opisati kako se ponašaju na očima pa možda i neko poređenje.
Videćete na slikama da ovaj post nastaje nakon korišćenja ovih senki i par "ožiljaka" na njima.:) 




Also I put eye shadows firs in small 4 pan empty palette you get for free from Colourpop but this palette has so strong magnet and I had to pull out shadows so my nails ruined them all. Just to know if you are using this palette or getting them with order - it has strong magnet and you can take off this layer with holes and use this palette as a regular magnetic palette. It will hold up to 10 eye shadows. 
Empty palettes on their site are 7$ and 10$ and they are great, nicely done and durable. 

Prvobitno sam senke stavila u malu namagnetisanu paletu koju dobijate  gratis na sajtu za 4 kupljene senke. Ova paleta je super, jer možete da nosite sa sobom senke i menjate ih, ali ova paleta ima jak magnet pa mi je bilo teško da izvadim senke iz nje i oštećenja su tako nastala. Ujedno treba da znate da gornji sloj sa rupama može da se skine i dobijate namagnetisanu paletu u koju može da stane oko 10 senki (nisam probala još). Ja vam senke pokazuje i u namagnetisanoj paleti koju sam kupila na sajtu, i koja košta 7$, veća paleta je 10$ i stvarno vrede svakog centa / dinara.

Now something about colors. As you can see all 4 colors have warm and red undertones. All are very soft under the fingers but they don't act the same on eyelids. 
First color (wake up call)  is subtle cream color that has slightly rose tone to it and it is visible on the eyes and on swatch. It is soft and blends perfectly. It is good crease colorful for purple but also brown eye looks. 
Second color is most pigmented of all. I just love this color. Stay golden is real berry color pink and red at a same time. I just love how this is so soft, bendable and creamy eye shadow. It looks the same on the eyes as it looks in pan. 
Going steady - third color is not so pigmented as you can see on swatches and it acts differently on eyes. It's a little bit hard to blend it and it doesn't transfer the same on lids it's patchy. Color in the pan is beautiful but I  would like if this eye shadows transfer better on eyes and color is the same es it is in the pan.
Cute alart is the same shade as MUG Cherry Cola but this one is easier to blend and work with. I have Cherry cola but over the time it gets to dry and swatches terribly. This one is soft pigmented and blends so well and gives your brown a deep cherry look and I love using this shade instead of regular brown color.
Swatches are in pictures below.

A sada nešto o samim nijansama i kako se nanose na oči.
Prva i najsvetlija nijansa - wake up call - je prelepa svetokrem nijansa sa primesama roza, što se vidi kada nanesete senku na oči ili na svočevima. Ovo je odlična prelazna nijansa, jer se odlično stapa i sa ljubičastim i sa toplim braon-crvenim tonovima. Jako je pigmentovana i prelepo se blenda na očima i lako sjedinjuje sa ostalim senkama. 
Druga nijansa - Stay golden - je prava boja maline. Prelepa i super pigmentovana senka koja me je oduševila, jer to nisam očekivala. Na očima je boja ista kao na slici  i senka se jako lako blenda i nanosi i ne ostavlja trag koji je nejednak. Oduševljena sam.
Sledeća nijansa - Going steady - je bila razočaranje ove kupovine. Nijansa je prelepa u pakovanju i izgleda kao savršena kombinacija roza, ljubičaste i bordo boje, ali nažalost nije dovoljno pigmentovana, malo je suvlja i jako teško se nanosi. Ostaviće nejednak trag na kapku.
Poslednja nijansa - Cute alart -  je potpuno ista kao MUG Cherry Cola. Imam i MUG senku, ali je vremenom postala mnogo suva i ne može lepo da se nanese na ruku kako bih vam uporedila kako izgledaju. Ono što mogu reći jeste da je ova nijansa prelepa, a sama senka je mnogo mekana i puterasta, kao i prva i druga nijansa, i po teksturi mnogo bolja od MUG (ovo nisam mislila da ću reći).
Meni su ovakve nijanse supler da napravim malo drugačiji look od korišćenja klasične braon senke, jer ova ima primese crvenog. Lepo se blenda i nanosi na kapak i mnogo je volim i koristim.




I must say that I get more and more in love with colourpop eye shadows. I think that they are comparable to MUG shadows. I use them on me and other. They don't move and do not fade, they are just beautiful for money that you are paying for them and that is only 4$.
I can't wait Black Friday offers and I will buy more of these maybe some palettes that they have also. I definitely like these shadows more that original ones just because they are practical and easy to take with you.

Till next post...
Buy!
Dunja!!!

Ukupan utisak je mnogo bolji od očekivano. Sve mi se više sviđaju colourpop senke. Kvalitet je odličan za cenu od 4$. Mislim da kompanija mnogo napreduje iako svakodnevno izbacuju nešto novo. Verujem da ću kupovati još njihovih senki i jedva čekam da vidim kakve će akcije biti za Black Friday.
U ovom postu toliko. Pišite mi i pratite me...
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Ajoj, predivne senke, draga Dunja! Ja sam neko ko obozava da eksperimentise sa sminkom tako da se neretko odlucujem za ovakve boje! Meni izgledaju jako interesantno! Drago mi je sto sam cula tvoje misljenje, sjajna recenzija draga!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши