AURA Prime me - prajmer ili ti baza za lice - RECENZIJA

By Beauty junkie - 8.9.14

Ćao svima.
Pred vama je još jedan post o proizvodima kozmetičke kuće AURA.
U prethodnom postu sam vam naisala da su mi poslali par proizvoda da ih probam. I ja sam to radila poslednje 2 nedelje. Kao favoit, uz Cover me puder izdvojila se baza PRIME ME!!!





Evo šta proizvođač kaže o ovom proizvodu:
Formulisna na bazi vode, intenzivno hidrira kožu smanjujući vidljivost sitnih nepravilnosti. Lagana i svilenkasta tekstura može se koristiti samostalno za postizanje ujednačenog i blistavog tena ili kao idealna podloga za nanošenje pudera. Pogodna za sve tipove kože.

Proizvod dolazi u tubi od 30ml, što je standardno za ovakve oroizvode.
Poklopac je zaštićen, nalepnicom na kojoj piše "white", što vam pomaže da vidite da li je proizvod bio otvaran i naznačava boju proizvoda na samom pakovanju.

Najveća prednost ovog proizvoda jeste što je na bazi vode, pa je pogodan i za nas sa masnom kožom.
Nosila sam ovaj prajmer svaki dn prošle nedelje i mogu reći da je odličan. Pude sa njim stoji i do 8, tj. 10 sati.
Na slici vidite opis proizvoda i sastav.


Kao što sam rekla baza je bele boje, i potrebna je mala količina da se razmaže. Miris joj je blag, puderast i zaista prijatan.
Najbolje je kad je nanesete u tačkicama po licu, pa razmažete svuda. Jako brzo se upija i nakon toga koža je hidrirana, a na licu nećete imati osećaj kao kod silikonskih prajmera, kada izgleda kao da imate neki tanak sloj na koži, gotovo kao kod peel-off maske. Meni lično taj osećaj smeta i nervira me.


Baza ne dovodi do pojave bubuljica na koži, što je meni jako važno, jer mi je koža, na neke druge prajmere koje možete kupiti u drogeriama, tako reagovala.

Nakon nanošenja baze puder i BB krema traju duže i ne klize sa lica. Lepo ćete ih razmazati, čak i Cover me puder za koji sam već rekla da se teže razmazuje po koži i brzo fiksira, sa bazom klizi po licu.
Baza neće matirati kožu, i neće smanjiti napravilnosti, ja nisam primetila ni da su mi pore smanjene.
Koža ima prirodan sjaj i ujednačen ton.

Ovu bazu bih preporučil svim, bez obzira na tip kože. Moguće je da će onima sa normalnom ili suvom kožom odgovrati više nego nama sa mešovitom, tj. masnom kožom.

Pre nego što sumiramo utiske o ovom proizvodu, želim da vam okažem i dve AURA senkice, koje sam kupila u Lilly-u po ceni od 149 din. Na sniženju su i  nalaze se u onim njihovim stalcima sa šminkom koja se povlači sa tržišta ili je na sniženju.


Ove dve senkice su slatkog pakovanja od po 1g, lepe su boje i lepo pigmentovane. Zelena bolje ostaje na očima od roza. Za nju je najbolje da koristite prste, kako biste dobili željenu jačinu, sa četkicom pigmentacija nije ista. Mislim da su odlične ako želite boje koje ne koristite stalno i ako hoćete da probate nešto novo što je izvan vašeg standardnog izgleda. :) Topla preporuka od mene!
Evo i kako izgledaju na koži.


Da se vratimo bazi PRIME ME.
Konačna ocena:

ZA:

  • dobar kvalitet od domaćeg brenda
  • na bazi vode, za sve tipove kože
  • prijatan miris
  • odlična podloga za puder
  • produžava trajanje pudera ili bb kreme
  • ne dovodi do reakcije kože
PROTIV:
  • Ne popunjava pore

Ovaj proizvod je stvarno odličan odnos cene ( mislim da je 535 din) i kvaliteta.
Volela bih da postoji i verzija za matiranje kože.

Da li ste probali ovu bazu? Kakva su vaša iskustva?
Pišite mi!

Nadam se da će kompanija AURA da nas iznenadi sa još novih proizvoda, iskreno volela bih da vidim bazu za senku i neki mat bronzer, kao i palete sa više senki, sedefastih i mat. :)

U ovom postu toliko.
Pozdrav
Dunja, beauty junkie...

HVALA ŠTO ME PRATITE!



  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Baza je zaista super :)
    Ja sam jakooooooo zadovoljnaa i obožavam "Aura" proizvode. Kapa dole za novitete i samo nek nastave u ovom tempu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se bas svidjaju AURINI proizvodi. Pogotovo u poslednje vreme.
      Cekamo jos novih stvarcica od njih. Cula sam da ce biti jos iznenadjenja, i to uskoro :)

      Избриши
  2. Анониман5. март 2015. 21:20

    Da li se koza posle nekog vremena sjaji,da li se masti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja koža je jako, jako masna. Svako puder se prosija u mom slučaju. Mislim da ova baza to kod mene ne umanjuje. Sve zavisi od tipa kože i slično. Iskreno od kad imama njihov Cover me puder ne stavljam ovu bazu, jer on sam po sebi drži odlično, ali se prosijava posle par sati.
      Za BB kremu ovaj prajmer produži trajanje rumenila i bronzera i ništa ne sklizne sa kože, ali opet počnem da se sijam posle par sati.
      Ne znam jesam li ti pomogla?!
      Cena je niska pa ako želiš probaj je mislim da se nećeš razočarati, jer kod nas nije mnogo baza iz drogeria dostupno, a da su iste cene.

      Избриши
  3. Meni se puder skuplja u borama na celu. Da li ce tu pomoci ovaj prajmer?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj prajmer treba da drži sve na svom mestu. Ako su bore dublje, neće učiniti čudo, ali uz njega puder ne treba da se pomera na licu. Ako do sada nisi koristila prajmere, ovaj je odličan za prvu probu. Zbog bora ti ne preporučujem onaj maybelline Baby skin, jer je silikonski i meni na čelu lako slizne puder sa njega. Ovaj je na bazi vode i bolje drži proizvod na mestu.
      Nadam se da sam pomogla. Hvala za komentar.

      Избриши