Potrošeni proizvodi...

By Beauty junkie - 30.8.14

Kako se leto bliži kraju, i uskoro me ni ten neće sećati na more i sunce, reših da vam pokažem šta sam sve potrošila tokom ovih par meseci.
Leti uvek potrošim više preparata za telo i kosu, jer se stalno mackam, a zbog soli ili hlora kosa se često pere, pa se šampon, balzam ili neki od proizvoda za negu kose brzo potroše.

Moja "korpa" kozmetike izgleda ovako ( proizvoda je manje nego što mi se učinilo "na prvu loptu" ):




Najbrojniji su proizvodi za kosu. Pored šminke ovo su najbrojniji proizvodi u mom stanu.


1. Batiste suvi šampon - svi znamo koliko je dobar, tako da su sve reči suvišne. Kupiću ga ponovo. Inače ja ga ne koristim samo da produžim trajanje frizure za dan-dva, već i za volumen. Ova verzij oostavlja beo trag na mojoj kosi, ali kada prstima prođem nestane sve, a kosa dobije na volumenu, što je bitno kada kosu ispravljate presom.

2. Double bibble šampon - ovo su šamponi koji prelepo mirišu i odlični su jer je 400ml 250din, a nemaju silikone i druge štetne sastojke, uz to ja navijam za domaće proizvode, pa ću ga sigurno opet kupiti, samo sa mirisom kokosa, jer je predivan.

3. Aussie 3 minute miracle - balzam za kosu, koji ne možete kupiti u Srbiji. Ja ga nabavljam u Hrvatskoj ili drugim EU zemljama. Smaram ljude kad idu da mi to donesu. :) Ovo je sjajan proizvod za sve koji koriste presu, figaro ili se farbaju u plavo. Posle samo 3 minuta kosa je sa ovim proizvodov vraćena u život. Znam da je dosta blogera pisalo o njemu, pa vas ja neću daviti. Imam već novi, tako da ga svima toplo preporučujem,

4. Nivea lak za kosu - ovaj lak nikako nisam mogla da potrošim, jer je katastrofa. I to je eufemizam za ono što bih zaista rekla. Ne drži kosu, lokne mi spadnu posle 2 sata, nikakav efekat nema na kosi, čak ni sjaj za koji je namenjen. Kad je lak za kosu u pitanju, a govorimo o onima koji se kupuju u drogeriama ja glasam za Taft, i to bilo koji, svi odlično drže kosu i ne slepe je.

Sledeća je grupa proizvoda za telo, i to samo par njih.


5. Dove mleko za telo - kupujem samo njihova mleka za telo, odgovaraju mi, jer nisu mnogo masna, bar ne ona sa oznakom "all skin types". Kožu tela mažem mlekom pretežno leti, jer se tada suši, a zimi mi svakodnevna nega nije potrebna, jer mi je koža masna i jaka mleka za telo neće da upije, a zimi teško upija i ova obična.

6. Nivea gel za tuširanje - na ovom polju kompanija NIVEA zna šta radi. Gelovi lepo mirišu i neguju kožu. Tokom letnjih dana se tuširam ovakvim mlečnim gelovima, kako bi koža bila hidrirana, ali više volim one prozirne gelove koji mirišu na sveže.

7. FA pink passion dezodorans - naziv ovog proizvoda odgovara mom odnosu prema istom. Zaista je ovaj dezodorans moja strast. Već sam kupila novi, i obično imam dva kod sebe -  jedan u torbi i jedan u stanu. Uvek mu se vraćam, jer nema aluminium-hidrohlorid koji je štetan za kožu, i kako kažu kancerogen.

Na sledećoj slici su 2 proizvoda koja stalno koristim i koji su  postali moji "must have", kada je nega problematične kože u pitanju i šminkanje.

8. Essenve ajlajner - najbolji koji sam probala - vodootporan, dugotrajan, sjajan. Košta svega 339 din i već sam kupila novi. Ako volite da nosite ajlajner, kao ja, ovaj morate probati. Za moje masne kapke bolji je i od L'oreal ajlajnera u gelu.

9. Manna ulje čajnog drveta - ovo mi je treća bočica. Lako se troši, jer ima samo 10ml, a košta 540 din. Ovo je odličan proizvod za ciljano uklanjanje bubuljica. Potrebno je vreme da se koža navikne na njega, a vi na miris ulja, ali ako volite prirodne proizvode obavezno ga probajte.
Nanosi se štapićem za uši na samu bubuljicu.
Volela bih kada bi ovaj proizvod dolazio u većem pakovanju, jer na internetu možete naći pakovanja od 30 do 100ml.









I za kraj MALA NAJAVA!!!
Kompanija AURA mi je, nakon mog posta o COVER ME tečnom puderu, poslala još dve nijanse Cover me pudera i ostale novitete da ih testiram, pa vas uskoro očekuju recenzije fikastora, prajmera i matirajućeg pudera.
Hvala kompaniji AURA!

U ovom brzinskom postu toliko.
Do sledećeg čitanja
Pozdrav
Beauty junkie Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Imam Double Bubble sampon za normalnu kosu s vitaminom C,i mogu reci da je zaista odlican,bila sam skepticna jer mi je naziv delovao neozbiljno:) ali super se pokazao.Aurin fixator sam kupila,za sada mogu da kazem da je vrlo blag,a za trajnost jos ne znam,nisam ga testirala jos u tom smislu.Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Still šamponi su meni povratili kosu. Sjajni su, a jeftini. Ja testiram trenutno prajmer, a uskoro cu i fiksator.

      Избриши
  2. I ja glasam za TAFT. Trenutno imam sivi,a Nivea je zavrsio u smecu. Blagi uzas,su svi njihovi proizvodi za kosu. Slepljuju i maste kosu. Izmedju Nivea kozmetike za telo i Dove biram Dove...Od Nivea gela se ospem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam moj jedva potrosila, katastrofa. Iskreno, sem Labela i ponekad sredstva za skidanje šminke, ništa drugo od nivee ne koristim, nije se bas pokazala kod moje suve kose i masne kože.

      Избриши