Mazalice za usne

By Beauty junkie - 22.8.14

Ćao svima!!!

Pomama za BABY LIPS od Maybelline me je navela na pisanje ovog posta. Kao i svi i ja sam podlegla marketingu i kupila jedan Baby lips sebi.  Kupovala sam po boji, i odabrala zeleno ljubičasti, koji ima ukus mente, ali ne ostavlja boju na usnama što mi je bilo jako bitno. Drugi kriterijum za kupovinu ovog proizvoda bio je zaštitni faktor koji mi je neophodan u poslednje vreme, jer vidim kako sunce utiče na kožu usana i oko njih. Do prošle godine nisam imala taj roblem.
Mackala sam se ovim proizvodom par dana i umesto da napišem recenziju istog odlučih se da vam pokažem moje mazalice za usne.





Problem koji se javlja sa mojim usama ne odnosi se na same usne, već na kožu oko usana, tako da moram da mažem izvan okvira, a ne volim balzame u boji, jer se vidi kako ih mažem i uglavnom izgledam umazano.

Pa da počnemo!
Moje mazalice vidite na slici gore. Nema ih puno, a na slici je i jedan potpuni promašaj što se mene tiče.

Počeću sa omiljenim mi balzamom, pod brojem 1.
To ja BLISTEX. Ima ga samo u DM-u. Ova stvar je odlična ukoliko vam usta često pucaju ili se suše. Meni je sjajan za zimu, tad ga najviše koristim, a cena mu je oko 230 din. Moja verzija je Classic, ali postoji još, i jedva čekam da ih probam.
Tokom leta za ovom mazalicom i nisam mnogo posezala, jer je masna i jako hidratantna, i baš zato je savršena za zimu i moj problem ispucale kože oko usana, pogotovo iznad gornje usne.

Moj favorit br. 2 nema da se kupi u Srbiji - Gle čuda?! Kupuje se na aerdromu i košta uvek 5 eura, a ima 15 ml proizvoda.
U pitanju je Agatha Ruiz de la Prada grožđana mast. To je njbolji opis ovog proizvoda, jer je po teksturi tome najsličnija. Ova mazalica miriše tako dobro da biste je pojeli. Moj miris-ukus je PASSION FRUIT. Pakovanje vas odmah privuče, ali je ono komplikacija kod ovog proizvoda, koji će vam trajati 100 godina. Teglicu morate malo da iskrivite. Metalna je i ako je zatvorite do krja nikada više nećete doći do proizvoda. I sama sam je par puta otvarala šrafcigerom. Masna je i lepo klizi po usnama. Malo je komplikovana za nanošenje, ali ja obično napućim usta i razmežem je na sve strane. Izgleda sešno, ali ne mogu da je nanosim prstima.

Treća mazalica, mi je samo pri ruci. To je LABELLO Hidro care.
Ovu verziju Labela sam kuila misleći da će mi povratiti isušene usne, ali meni najviše odgovara labelo sa maslinom. Miris tog labela je prelep i neguje usne više nego labelo koje trenutno imam. Svakako LABELLO je "must have", jer ima tradiciju i dugo je prisutno na našem tržištu. Nama starijima je sigurno Labello Classic bila prva mazalica za usne, koju nam je mama kupila ili smo je kupile same. :)

Broj 4. je Maybelline Baby Lips u varijanti Mint Fresh.
Ukus mente uvek daje svež i rashlađivajući osećaj na usnama, koji kod vog proizvoda nije prejak Lepo se razmazuje, ali od proizvoda koji je toliko hvaljen po YT i stranim blogovima očekivala sam više. Dobra stvar je što većina ovih mazalica ima SPF 20, koji je odličan za leto. Cena mu je pristupačna, 229 din. ali sumnjam da će ovaj proizvod biti pogodan za hladnje vreme, jer ne primetim poboljšanje na usnama nakon nanošenja, iako se brzo upija i sjaj ne traje dugo, jer ga usne apsorbuju.

Peta stvarčica je tu samo jer zaista nije ništa posebno, pa nemojte trošiti pare na to.
Kupila sam je zimus i nisam potrošila, niti planiram.
To je Rosal balzam za usne kamilica. Ovo čudo se jako brzo troši, ili sam ga ja često mackala. Sam osećaj na usnama je "onako", ništa specijalno, nije glatke strukture, već brašnjave. Ne hidrira i ne popravlja stanje usana. Zaista nije imao svrhu kada sam ga koristila. Možda neko ima bolja iskustva i zaista bih volela da ih čujem.

Pišite.

Da sumiramo.
Redosled mazalica vam govori koji su moji favoriti. Ako gledamo šta se može kupiti kod nas to su BLISTEX, LABELLO, pa BABY LIPS.
Svi balzami se nalaze u mojoj torbi, nosim ih stalno, i neizmenično koristim.

Koje mazalice za usne vi koristite?
Pišite, podelite iskustva i upoznajte nas sa nekim novim proizvodom.

U sledećem postu pišem vam o AURA COVER ME tečnom puderu, koji upravo testiram. ;)

Pozdrav
Dunja ;)

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Blistex i ja volim koristiti tokom zime..nedavno sam kupila neke voćne ali ih nisam još isprobavala :D Agatha Ruiz de la Prada grožđana mast mi izgleda tako primaljivo.
    Labella ne volim, ali uvijek imam neki u torbici je stalno gubim takve stvari :D
    Baby lipseve imam sve koji se nude kod nas i u ovom ljetnom periodu su mi super kada mi ne treba dodatna njega.
    Super post i drago mi je da sam otkriva ovaj blog :)
    Chickfreak

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno za komentar.
    Sve mazalice Agathe su odlicne i divno mirisu. Ako budes u prilici da putujes avionom u svakoj Duty free prodavnici se nalaze kod kase, uglavnom kod sekcije gde su parfemi.
    pozzz ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Probala sam Baby lips i Labello Hidro care,i oboje obozavam! Baby lips imam sve zato sto sam jednostavno luda za njima! :D Inace super post! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru. Ako volis balzame za usne probaj i blistex, ima calsik i sa ukusima. Jako je hidratantan i svidece ti se.

      Избриши
  4. Cao, ovo je moj blog, skoro sam ga napravila, pogledajte i javite mi ako vam se dopadne. http://milenafashion123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши