PRVI UTISCI - STILL double bubble šampon MALINA i maska za kosu sa KERATINOM

By Beauty junkie - 14.9.14

Danas je prilika da vam predstavim STILL preparate za kosu koje sam probala.
Nekako se potrefilo da sam kupila novi Stilov šampon za kosu, od maline, za revitalizaciju kose, protiv starenja vlasi i masku za kosu sa keratinom. 
Šampne Double Bubble najlakše ćete naći u Aman marketima, cena im je ispod 250 din. Masku za kosu možete kupiti u svim drogeriama, cena joj je 149 din.




Da kažemo nešto o šamponu.
Koristila sam ga po prvi put i evo mojih utisaka.


Ako me pratite videćete u mojim prethodnim postovima (ovde) da ove šampone koristim od oktobra prošle godine.
STILL kompanija pravi proizvode za kosu koja je specifična na našem podneblju.
Od prvog trenutka kada sam na sajtu Stevan still pročitala ovo imalo je smisla.
Kosa je uvek važan atribut ženske lepote, a njena nega je meni lično jako važna.
Šampon od maline je treći koji koristim. Prethodno sam probala šampon sa medom i čokoladom i šampon od kokosa.
Plan mi je bio da ponovo kupim šampon sa kokosom, ali mi je miris novog šampona privukao pažnju.
Svi Double bubble šamponi imaju prelep miris, koji vam ne mogu opisati. Šampon od maline miriši sveže i prirodno, kao i svi prethodni koje sam potrošila.
Teksturom ovaj šampon nije isti kao prethodni, malo je tečniji, i ne peni kao šamponi od meda i čokolade ili kokosa.

Na ovoj slici vidite teksturu šampona 

Prethodna dva šampona su namenjena suvoj kosi, kakva je moja, dok je ovaj šampon za sve tipove kose.

Evo šta proizvođač kaže: Šampon za sve tipov kose sa prirodnim ekstraktom sveže maline... Kada redovno koristim ovaj šamon produžavam mladost svojoj kosi, dajući joj vitalnost i sjaj.

Sastav: Aqua, Mathylparaben, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Palmitamidopropyltrimonium Chloride, Hydroxypropyltrimonium Chloride, Helianthus annuus (sunflower), Seed oil, Rubus Idaeus (raspberry), extract, Parfum, Citric acid, Sodium Chloride, CI 16255

Sa ovim proizvodom kosu moram da šamponiram dva puta, što obično i radim, ali kada sam koristila prethodne dve vrste penili su bolje i kosa bi nakon samo jednog šamponiranja bila dovoljno čista.
Kada sam u žurbi ili kosu perem češće od 2 puta nedeljno, ne šamponiram je dva puta, pa mi to malo smeta kod ovog šampona.
Ovakav šampon je bolji za suvu kosu, jer znamo da pena može kosu da isuši, i obično šamponi za masnu kosu više pene od onih za suvu kosu. U tom smislu ovaj šampon je nežniji za vlasište.
Kosa je posle ovog šampona čista i nije glatka, ali to je potrebno, jer ovi šamponi ne sadrže SILIKONE, koji glade kosu.
Ujedno STILL šamponi su pogodni za uklanjannje svih silikona sa kose, koje ste naneli drugim preparatima.
Šamponi koji poseduju silikone učniće vašu kosu momentalno glatkom.
Kod šampona poput STILL-ovih kosa je slamasta, i neophodno je da nakon njih koristite neki balzam za kosu ili masku.
Ovo ne sme da vam bude prepreka za korišćenje šapona bez silikona, baš naprotiv!
Silikoni mogu da vam zasite dlaku i da uspore rast kose. Kada koristite šampone bez silikona kosa će delovati mnogo čistije i škripaće pod rukama. (Sećate li se Pantene reklame za kosu na kojoj se mogao čuti taj zvuk)

UKUPAN UTISAK:

ZA: 
Šampon je prelepog mirisa, koji ostaje na kosi.
Lepo čisti kosu i skida sa nje sve nečistoće i ostatke drugih preparata.

PROTIV:
Slabo peni.
Tečniji od standardnih šampona, ali i drugih STILL šampona koje sam probala.

Ovo su samo moji utisci. Verujem da nekima tečniji šamponi odgovaraju.
Pišite mi ako ste probali neki Still šampon, ili neki drugi njihov proizvod i kako vam se sviđaju.

Sada nešto o maski za kosu sa keratinom.


Na slici možete da vidite šta piše o njenom uticaju na kosu i njenoj nameni.
Naravno pocepala sam je sa donje strane i pocepala deo gde piše sastav maske.

Pošto maska sadrži keratin, piše da je namenjena jačanju kose. Kupila sam je, jer na pakovanju kažu da se drži 10 do 20 minuta, što znači da je za dubinsku hidrataciju.
U svakodnevnoj nezi kose ja nemam vremena da stavljam bilo šta što je na kosi potrebno držati duže od 2-3 minuta. Jednostavno mrzi me, jer kosu perem pod tušem, nikada odvojeno, jer sam još davno čula ili pročitala negde da je kosu najbolje prati u položaju njenog prirodnog pada, nikako obrnuto.

Maska je za jedno korišćenje i svakako upotrebite celu, jer je za dubinsku hidrataciju potrebno da, kako ja kažem "naćapate" proizvod na kosu, da se bukvalno cedi. Ako vam je kosa baš kratka verujem da ovu masku možete upotrebiti 2 puta.
Dubinsko hranjenje kose radite jednom mesečno.
Nakon pranja, iscedila sam kosu i nanela masku obilno. Kosu sam uvila u običnu kesu, a zatim u peškir. Višak vode peškir će upiti, ako ga ne stavite moguće je da će vam vrat biti mokar.

Maska je svetloplave boje, što se na slici baš ne vidi.


Gustina je srednja, što ja više volim. Maske koje su jako guste se teško razmezuju po mojoj gustoj kosi, i veći deo spadne sa vlasi nego što ostane na njoj.

Imajte uvek na umu da i kod korišćenja kozmetičkih preparata ili šminke važi modno pravilo "MANJE JE VIŠE!"

Posle pola sata maska je fino nahranila kosu, ali moram reći da je češalj na pojedinim delovima kose zapinjao. Kod moje kose to se dešava sa svim proizvodima, u predelu iznad ušiju. Moj problem je što mi se gornji sloj kose uvek lako ošteti i zato raste sporije od ostalih slojeva.
Pravi utisak o maski sam dobila nakon sušenja kose. Ono što sam primetila jeste da je kosa glatka i laka za oblikovanje, a dobila je i pristojan volumen. To se posebno primetilo kada sam počela da peglam kosu. Presa obično slepi kosu, ali sada je izgledalo kao da je fino izdignuta iz korena, što mi se baš svidelo.

UKUPAN UTISAK:
Ova maska je pogodna za povremenu upotrebu, pogotovo ako vam treba volumen. Ne očekujte čudo, nećete ga dobiti. Kosa će dobiti sjaj, biće glatka i nahranjena, ali ništa spektakularno.

Svakako ću probati i ostale maske u kesici, videla sam da ima za oštećenu i za farbanu kosu.
Ovo je jednostavan način da dobijete dubinsku negu jednom mesečno za malo novca.
 Isto možete postići i sa dugim maskama, koje nisu jake, poput PACENTA maske koja košta ispod 400din, a dobijate 1kg proizvoda. O ovoj maski više ovde.

Za kraj evo i slike kose nakon jučerašnjeg tretmana! :)


Korišćeni proizvodi:

  • Still šampon malina
  • Still maska za kosu u kesici - keratin
  • Amika live-in krema za kosu
  • Amika presa za kosu
  • Schwarzkopf GOT2BE sprej za zaštitu kose od toplote
  • Macadamia ulje za kosu

Kako vi negujete kosu? Imate li predlog, savet, šta još probati?
Očekujem vaše komentar.

Do sledećeg čitanja
Pozdrav
Dunja!!!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Nisam koristila nikad njihove proizvode i iskreno nesto me ne privlace. Meni su zakon Garnier samponi i njihove maske, na to sam navikla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka kosa drugačije reaguje na kozmetičke proizvode. Meni lično samo Garnier maska za kosu odgovara, ali opet od nje mi je bolja PLACENTA. Već skoro godinu dana koristim Still i ne mogu da zamislim da perem kosu nečim drugim. Izgleda da je i kod mene to navika.

      Избриши