Novi GR proizvodi za usne

By Beauty junkie - 24.9.17

Post koji je pred vama govor o svim novitetima iz GR linije za negu usana, to linije karmina. Putem Instagrama i FB stranice pokazala sam vam mnoštvo slika o svemu što sam dobila od kompanije Golden Rose i Danijela commerce kao PR paket. O tome sam pisala i ovde.
Od svih dobijenih proizvoda, karmini su me najviše zainteresovali i jedva sam čekala da ih probam.

Testirala sam ih duže vreme i danas vam prenosim svoje utiske o svim novim i starim proizvodima koje nudi kompanija GR. Sigurna sam da ste za njih čuli, jer u poslednje vreme proizvodi koje nude su odlični ' povoljni, vrlo kvalitetni i konstatno proširuju svoju paletu proizvoda.
U ovom postu delim sa vama nove nijanse mat karnima u olovci, mojih omiljenih tečnih mat karmina i nove stvarčice, kao što su smart lips (hidratantni karmini u krejonu) i lip marker koji podseća na fluorescentne markere koj smo svi koristili u školi i još ih koristimo.


Počećemo upravo sa tim markerom, koji je stvarno odličan i postojan proizvod. Jako lako se nanosi i boja je savršena, a skida se teško. Do kraja dana će se potpuno skinuti, ali neće ostaviti na usnama trag, a pri tom se skida jednako na ostavljajući neke prazne delove i boja je zaista lepa. Možete ga na usnama videti ovde.
Oblik markera je odličan za precino nanošenje i uz njega vam nije potrebna olovka za usne, jer se ne razliva van ivica usana.

Šta reći još o mat tečnim karminima, nove nijanse su prelepe i naravno broj 26 i 25 su mi se svidele odmah. Broj 23 je jako sličan popularnoj nijansi 10, samo je više ljubičasti i mislim da će biti popularan kao i br. 10. Tekstura karmina je kremasta, što bi se reko mussy, s tim što su tamniji karmini gušći. Nedostatak broja 25 i 26 su što se jako lako skidaju sa unutrašnjosti usana, a broj 26 se meni kruni sa usana, što nisam iskusila ni sa jednim prethodnim GR tečnim mat karminom, tako da je moguće da je samo moj takav (ako ste probale ovu nijasnu obavezno mi pišite da li se i vama to desava).

Mat karmini u olovci su najprijatniji mogući polu mat karmini koji su tako dobri za svaki dan i idu baš uz sve, uz to njihova cena od svega 200 - 250 din je više nego povoljna i ove karmine morate probati ako već niste. Odlični su da ih nosite sa sobom u torbi, na putovanje, gde god, samo je potreban zarezivač za njih. Boje 27 i 28 su divne, neutralne nijanse koje će pristajati svima.


Za kraj ostavljam priču o potpuno novim hidratantnim karminima u vidu krejona - smart lips.
Moram priznati da ovakve karmine jedva nosim, jer mat karmini mnogo duže ostaju na usnama i ne skidaju se što je ogromna prednost koju je teško zanemariti i teško ju je sustići, ali ovi karmini su potpuno suprotni od očekivanog.

Karmini su negujući i jako postojani na usnama. Boje su baš kao na pakovanju. Krejon je velik i karmini se odvrću, ne zarezujete ih, što olakšava sve. Mogu da se nanose bez olovke za usne, ali ja je ipak koristim. Svi su izdržali pola dana na usnama i piće - jelo neće izdržati. Jako lako i ravnomerno se nanose, a jednim pritiskom gornje i donje usne možete smanjiti sjaj koji ovi karmini imaju.
Karminin su dostupni u čak 24 nijanse i vredi pobati ih.
Jedini nedostatak ovih karmina je što se broj nijanse nalazi na samom poklopcu pa ako skinete nalepncu nećete znati nijansu, ali dobro je sto se kraj krejona i poklopac slažu u boji pa je lako prepoznati nijansu.

Za kraj par slika samih karmina i svočevi svih nijansi. A klikom ovde i ovde možete videti i ove nove smart karmine na usnama.


Da li vam se sviđa post? Mene su svi karmini oduševili, posebno Smart lips, a možda me je samo broj 26 malo razočarao, ali probaću da ga nanosim u tankom sloju i četkicom za usne, pa možda ne bude mrvljenja i skidanja sa usana.
Pišite mi u komentarima jeste li nešto od ovih novih GR karmina probal i kakavi su utisci?
Uskoro vas očekije i novi pos o Colourpop karminima koje sam kupila i drugim novitetima. 
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

Ostali postovi o GR proizvodima:

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Ne upraznjavam bas tako cesto ovakve olovke i ruzeve, ali se uvek obradujem posotvima poput ovog! Divna recenzija, jako simpaticne boje i nijanse.

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Nista od navedenog nisam probala (jos uvek), ali Smart Lips su me bas zaintrigirali. Hvala na prenesenim utiscima. Kristina

    ОдговориИзбриши
  3. Posedujem famoznu nijansu 10 kao i još neke nijanse iz njihove kolekcije tečnih mat karmina, a rado ću isprobati karmin u nijansi 23 jer deluje jako interesantno. Takođe sam probala karmine u olovci, kako ih ja zovem, i potpuno su me oduševili. Na listu za kupovinu sam dodala GR lip markere, ne sumnjam da su savršeni. ☺

    Novi post i Q&A na Misseslandy

    ОдговориИзбриши