Wycon eye pencils - review!

By Beauty junkie - 18.9.17

New bran came in this year in Serbia. It comes from Italy and as always Italy brand means high standard, good quality products and good price regarding quality of product.
New brand is called Wycon and it is cruelty free brand that was found in 2009 and now spreading around Europe targeting firs east countries but also available in Switzerland, Belgium and France.

U poslednje vreme na tržištu Srbije su se pojavila dva nova brenda poreklom iz Italije i privukli značajnu pažnju. I sama sam bila zaintrigirana ponudom i želela sam da se bolje upoznam sa njihovim proizvodima i kvalitetom istih, jer kod nas, a i u svetu, kada proizvod dolazi iz Italije prvo što pomislite je kvalitet i cena koja uvek odgovara kvalitetu koji je pružen. Isti je slučaj i sa brendom Wycon koji kod nas možete naći u Knez Mihailovoj ulici i u Delta City-u.  



Till now I haven't found a review that will have some information about products and their range. On the display in their store I found a lot of interesting things and their single eye shadows and magnetic palettes really cough my eye but I decided not to spend that much and just try few pencils so I could have image how it works and what to expect when it comes to brand quality and price tag.

Do sada na internetu nisam našla dovoljno recenzija ovih proizvoda pa nisam smela da se upustim u veliku kupovimu, ali sam obigravajući oko štanda odlučila da igram na sigurno i kupim 3 olovke za oči koje su bile na sniženju. Moram priznati da me najviše zanimaju pojedinačne senke koje se mogu smestiti u malu namagnetisanu paletu i podsećaju me na Makeup geek i Colourpop senke.
Posebno me je oduševilo to što proizvod nije testiran na životinja, jer mnogo više volim da kupujem ovakve proizvode.


I bought 3 pencils that were on special offer and all tree costed around 5 euros that is really good price.
I decided to try basic ones like creamy vanilla color and black but also a green one because i really like using that color on the lower lash line. Pencils are regular wooden ones with clear cap. Didn't know what to expect from this products but I knew that they are creamy and that they smudge so can be easily use under the eyes. Shades I got are under the numbers: 12 nero, 02 burro and 16 ottanio.

Kupila sam 3 oloke za oči koje su zajedno koštale 649 dinara sto je zaista povoljna cena. 
Olovke su me zaista iznenadile, jer su super pigmentovane i kremaste. Moguće ih je jako lako razmazati, a opet su postojane na očima. Boje su baš onakve kakave su na spoljašnjosti pakovanja.
Olovke su klasične, drvene i zarezuju se. Nijanse koje sam kupila su 12 nero, 02 burro i 16 ottanio.
Ovo su olovke za oči koje su osnovnih boja, crna, boja vanile i zelena ili tirkizna boja. Sve tri se odlično kombinuju sa različitim tipovima šminke i zaista lepo izgledaju naočima. Koristila sam ih i na sebi i na drugima i nisu se pomerile ceo dan, a opet sa četkicom mogu lepo da se razmažu u predelu donjeg kapka.



These pencils really surprised me. they are super creamy and pigmented. They blend well and last whole day on the eyes.
Colors are the same as the one that is show on the outside of pencil and I really like them. I am not a person that wears pencils a lot usually I use eyeliner and eye shadows for lower lash line but these were creamy enough to blend them with brush and top them with eye shadow. It's something that I usually do because I have oily eyelids.

Ja ne koristim često olovke za oči, više sam okrenuta crnom ajlajneru koji koristim skoro svakodnevno izuzev leti, ali ove olovke su me iznenadile i sada ću sigurno probati još koji Wycon proizvod, jer mislim da su ove olovke pun pogodak i imaju odličan odnos cene i kvaliteta. Uhvatite ih dok su još na akciji, inače je cena jedne 400din. 



After buying these I will definitely buy more stuff to try and next on my list are those single pan eye shadows. Have you tried anything from this brand? Do you have any recommendations?
Till next post...
Buy!
Dunja!!!

To je sve u ovom brzinskom postu. Da li ste probali nešto od Wycon kozmetike? Imate li neke predloge šta sledeće da probam?
Do novog posta...
Pozdrav!
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments