Burra noćna krema - moji utisci!

By Beauty junkie - 1.11.17

Dnevna i noćna nega kože su mi jako bitne i trudim se da moju kožu negujem što bolje kako ne bih opet imala problema sa bubuljicama i nepravilnostima na koži. Dugo već koristim Burra kozmetiku i to njihovu kremu za dnevnu negu kože, a već par meseci testiram i probam i njihovu noćnu kremu.
Kako dolazi hadno vreme mojoj koži je potrbna veća hidratacija tako da je ova kreme dospela u moje ruke u pravom trenutku.



Burra kozmetika ima mali asortiman proizvoda koji je jako dobro ispitan i o kojima se vodi računa. Tokom druženja koja sam imala sa ovim brendom uverila sam se koliko pažnje kompanija Essensa posvećuje svojim proizvodima i činjenica da ne izbacuju malo-malo neki novi proizvod za negu govori o tome da se o svakom proizvodu misli, vodi računa i da je svaki proizvod posebno ispitan. 

Moje oduševljenje BURRA dnevnom kremom najbolje ćete videti u postu koji je posvećen baš njoj. Tada sam analizirala i sastav ove kreme na jednom od poznatih sajtova koji se time bave i ona nije imala nijedan štetni sastojak. Upravo to i posvećenost kompanije njihovim proizvodima ubedila me je da im se stalno vraćam i da probam gotovo sve iz njihovog asortimana.

BURRA noćnu kremu sam dobila kao besplatni uzorak pri kupovini sa sajta Apoteka srbotrade gde je ujedno najjeftinija cena ovih proizvod i noćna krema košta oko 1500 dinara.
Krema dolazi u prepoznatljivom BURRA pakovanju, u teglici sa 50ml proizvoda koja za razliku od dnevne kreme ima ljubičasti poklopac, kao što vidite na slikama. I sama ambalaža, tj. kutija u kojoj krema dolazi ima ljubičaste detalje, dok dnevna krema ima kutiju sa plavim dizajnom. 

Sastav kreme je drugačiji kao i sama gustina i struktura.

noćna krema
dnevna krema

Iako to ne možete videti na slikama jasno noćna krema ima puniju, gušću i masniju strukturu od dnevne kreme. Kada ih uporedite mogli biste reći da dnevna krema više spada u gel kreme koje se lako upijaju i nisu suviše masne pa su zato pogodne i za masnu kožu, dok je noćna krema gušća i jača na licu, ali ne previše teška i masna kao neke noćne kreme koje sam viđala.
Burra noćna krema ima jako lagan osećaj na koži i jako brzo se upija ne ostavljajući težak osećaj na licu. 
Kako tokom hladnijih dana moja koža u pojedinim delovima postaje suvlja, posebno na obrazima, oko nosa i ponekad na bradi noćna krema mi je postala omiljene upravo za negovanje kože pre spavanja. Tokom noći ona u potpunosti nahrani suve delove kože, a opet moje čelo i ostali delovi lica ne budu masni i sjajni ujutru. Bitno mi je da mi ten izgleda ujednačen i da se ne vide suvi delovi, a to svakako dobijam upotrebom ove kreme. 
Ujedno primetila sam da mi koža nije umorna, iako ja često jesam, na njoj se to neće toliko prikazivati.
Burra kreme su namenjene svim tipovima kože, a možete se uveriti da će vam odgovarati, jer su pravljene na bazi ulja i dve kiseline koje odgovaraju i suvim i masnim tipovima kože. Linoleinska kiselina je u ulju marule koje je sastavni deo ove kreme i zato je pogodna i za nas masnikošce. Ulje argana koje je deo ove kreme odgovara svima, a hijeluronska kiselina pomaže da vlaga dopre do kože i nahrani je.

gore: noćna krema - dole: dnevna krema


Iz posta sigurno zaključujete da mi se ova kreme jako svidela. Iako sam mislila da će biti teška za moju kožu pokazalo se potpuno drugačije. Krema je odlična za moju masnu kožu u ovim hladnijim danima kada mi treba više nege i hidratacije. Verujem da će na leto biti previše masna za mene, ali za osobe sa normalnom ili suvom kožom ovo je odlična proizvod.
Obavezno probajte nešto iz asortimana Burra kozmetike i podržite domaće proizvode koji zaista mogu da pariraju mnogim svetskim brendovima, a često su bolji od njih. Znam da ovo nije najjeftinija krema koju možete pronaći kod nas, ali verujem da su Burra kreme one koje imaju najbolji sastav u odnosu na cenu i u odnosu na ono što vam druge kompanije mogu ponuditi.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!



  • Share:

You Might Also Like

7 comments