Maybelline super stay 24 hours foundation - review!

By Beauty junkie - 8.11.17

I can say for sure that testing foundation is one of the best things I do and feel most excited about when it comes to writing blog. 
Eye shadows and foundations are definitely my thing and I enjoy finding good prices and affordable products that work. In today's post I'll share with you my impressions about new Maybelline foundation - Super stay 24 hours foundation.

Moram priznati da kada pišem blog najviše se radujem ovakvim postovima, jer uživam u probanju novih pudera i uz senke za oči to mi je omiljeni proizvod.
Najviše volim kada pronađem jeftine proizvode odličnog kvaliteta koje mogu da vam preporučim, zato danas sa vama delim utiske o novom Mazbelline puderu koji nosi naziv Super Stay 24 hours foundation.

 

I must say that I haven't try new Maybelline foundation in so long. I even skip trying Maybelline Fit me foundation because didn't feel like it will do good for me. 
But when I saw this one with it name super stay I new I wanted to try it. Also I saw it was on discount so I had to try it and now I'll share my thoughts with you.

This foundation promise: completely corrects visible flaws and imperfections making it the perfect base for a hi-impact make-up look. 
Relentless, all day wear. Lightweight hi-pigment coverage. Flawless transformation.  
It comes in hard plastic bottle with white pump and cap - standard 30ml of product. Foundation is silicone based as you can see in ingredients list.

Moram priznati da nisam probala mnogo Maybelline pudera, čak ne mogu da se setim kada sam poslednji put kupila neki. Prošla sam i onaj trend Maybelline Fit me pudera o kom su svi pisali, a ja ga propustila. Možda baš zato me je jako zainteresovao ovaj puder čim sam ga ugledala u Lilly drogerijama. Pogodilo se da je ovaj puder na odličnom sniženju, pa sam ga platila svega 659din.

Ono što proizvođač kaže za ovaj puder jeste: Formula tečnog pudera bogata pigmentima, koja besprekorno pokriva do 24h*. Rezultat: besprekoran ten... 
Puder dolazi u bočici od jake plastike sa belom pumpicom i poklopcem i unutar pakovanja je standardnih 30ml proizvoda. Puder je formulisan na bazi silikona što možete videti u sastavu samog proizvoda.


Ingredients:

CYCLOPENTASILOXANE, AQUA / WATER, POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, ISODODECANE, DIMETHICONE, C30-45 ALKYLDIMETHYLSILYL POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, PEG-10 DIMETHICONE, GLYCERIN, SILICA, DIMETHICONE/POLYGLYCERIN-3 CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, NYLON-12, PHENOXYETHANOL, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CYCLOMETHICONE, CHLORPHENESIN, ETHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDECOPOLYMER, ALUMINUM HYDROXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL, ISOBUTANE, PARAFFIN, SODIUM CITRATE, TOCOPHEROL, ISOPROPYL ALCOHOL, [+/- MAY CONTAINCI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES] (F.I.L. D195390/1)



In Serbia this foundation comes in 5 shades but online you can find up to 12 shades. Shades are pretty similar but with pink and yellow undertone that is visible just when you apply it. On hand in drugstore and that light all look similar almost the same. Lightest  shade is 10 Ivory and I thought that it is to dark and almost my skin like ( I'm NC25 in MAC foundations ) but I was wrong when it spreads around skin it is much lighter and suitable for light skin tone.

This is not thick foundation. It has texture that is not liquid either but it is watery. 2 pumps are enough for whole face of mine and I use RT sponge to apply it (on the picture above there is one pump on mixing palette). Coverage of foundation is medium to full. I apply one layer on my skin but if you have texture or redness on you can apply second layer. It dries quickly and it is best to work slowly and in parts so you could apply same amount on whole face without dry parts that couldn't smudge. Foundation dries to matte powdery feel and looks really good on skin without setting powder.  

Puder je kod nas dostupan u 5 nijansi, što zasta nije mnogo i sve su jako slične, posebno na svetlu u drogerijama. Kada sam ga probala činilo mi se da su sve njanse istog podtona iako se kasnije ispostavilo drugacije. Najsvetlija nijansa je 10 Ivory i izgledala mi je pretamno i gotovo odgovarajuća mom tonu kože koji je negde NC25 u nijansama MAC pudera. Takođe dostupne nijanse imaju roza ili žuti podton i dok puder ne razmažete na ruci ili licu nećete primetiti podton. I ja sam imala poteškoće sa izborom nijanse,  jer su sve slične na prvi pogled ali kod razmazivanja se vidi razlika, pa vam zato preporucujem da kada probate nijansu izađete na prirodno svetlo i bolje ih pogledate. Ja sam na kraju izabrala nijansu 21 nude beige koja je za moj ton kože previše roza, ali ja uspem da je uskladim i razmažem na koži. 


Puder je srednje gustine i lako izlazi iz pumpice. 2 pumpice su mi dovoljne za celo lice kada koristim RT sunđer, a jedna ipo kada koristim četku (na slici gore možete videti koliku količinu dobijete sa jednom pumpicom). Pokrivenost koju ovaj puder pruže je srednja do potpuno i nanošenje četkom omogućava veću moć prekrivanja.
Puder je moguće nadograditi iako je meni trenutno dovoljan jedan sloj. 

Puder se brzo suši, pa je bolje da radite u delovima i ne nanosite ga na celo lice, jer će se onda neki delovi brzo osušiti i nećete moći da ih lepo sjedinite sa kožom. Završnica koju ovaj puder ima je mat ali sa suvim osećajem na koži koji podseća na puder u prahu.



I wore it in three ways and combine it with different products - on it's own, with setting powder and with primer and setting powder.
Also I tied to apply with Ecotools foundation brush and it works great. Coverage is fuller with brush and finish is the same matte to powdery. Also everything is faster with brush and I think I like it more applied with brush then sponge.
More and more I wore this foundation more I like it. 
Without setting powder this foundation starts to look shiny on my face after 5-6 hours what is pretty good for drugstore foundation. 
I must say that on my oily skin every foundation gets oily after 5 hours - the best ones get shiny after 8 hours but with primer included.
At 6 hour I look shiny but not greasy. After 8 hours foundation gets shiny more but still I think it looks ok and not to greasy. 
Longest I wore this foundation was 10 hours. I can see difference with setting powder on top of it. When I use my RCMA no color powder I get less oily during the day and after 6 hours this foundation has natural finish. After that 6th hour oil comes faster and after 8 hours I look the same. 
Also I wore this foundation under my eyes without concealer and it never gets into my lines. Also This foundation doesn't get into any lines on my face and it doesn't separates on my skin. 
It will wore off from sides of my face after 10 hours but all foundations do ( I think only Revlon and MAC stay put).
With primer I didn't notice any difference and I used OFRA silicon primer that keeps me matte for 8 hours. This could be because this foundation needs to have suitable silicone base primer.

Ovaj puder nosila sam na 3 načina - samostalno bez ikakvog setovanja, sa puderom za setovanje i sa prajmerom i puderom za setovanje. 
Kako ovaj puder testiram duže sve mi se više sviđa i mislim da će postati deo moje svakodnevne rutine i da ću kupiti novu nijansu koja će biti boljeg podtona. 
Svakako je ovo puder koji mogu da poredima sa L'oreal infallible mat puderom koji volim, a cenovno su slični, s tim šti je ovaj jeftiniji i kada mu je regularna cena koja je oko 1000din. 
Tokom ovih 10 dana koliko testiram ovaj puder male razlike se primete ako ga nosim samostalno, sa setujućim puderom ili sa prajmerom. Moja koža je izuzetno masna i nije suva ni na jednom delu, pa spadam u onu manju grupu ljudi koji imaju isključivo mastan tip kože.
Puder se naravno najviše izmast kada ga nosim samostalno. Prosijavanje počinje nakon 5-6 sati, ali nije jako i izgleda prirodno. Nakon šestog sata prosijavanje je jače, ali ne osećam se masno. Ja nikada ne koristim papiriće za matiranje kože, samo maramicu prislonim određeni deo lica i pokupim višak sebuma. 
Kada nosim puder za setovanje - RCMA no color puder u prahu - imam mnogo lepšu završnicu, koja je više mat i lice je manje masno nakon 6og sata. Posle toga situacija na licu je ista, isto se masti, ali smatram da ne moram da koristim ništa dodatno u smislu maramice i sl. jer izgleda prirodno i lepo i nemam osećaj da sam masna. 
Sa prajmerom nisam videla velike razlike iako sam koristila OFRA silikonski prajmer koji me obično drži mat 8 hours. Moguće je da moram da nađem odgovarajući silikonski prajmer koji će se dobro slagati sa ovim puderom.
Puder se ne uvlači u linije i borice na licu ni nakon celog dana nošenja. 
Najduže što sam ga nosila bilo je 10 sati i ono što sam primetila jeste da se nakon tog vremena skine sa obraza, ali to je slučaj sa većinom pudera koje sam probala sem sa MAC i Revlon puderom. 

I must say that overall I really really like this foundation and would give 8/10 for coverage, longevity and how it looks on face. Beautiful foundation that you should try.
This is all in this post. Hope you like it. If you have tried this foundation please share your thoughts with me in comments below.
Till next time and next post...
Buy!
Dunja...

Ukupan utisak o ovom puder je odličaqn, baš mi se sviđa. Ako bih trebala da ga ocenim dala bih 8/10 za trajnost, moć pokrivanja i to kako izgleda na koži. Imate sve moje preporuke da ga probate.
Toliko u ovom postu. Nadam se da vam se sviđa. Ako ste probali ovaj puder pišite mi svoje utiske u komentarima. 
Do novog čitanja... 
Pozdrav! 
Dunja...

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Ovaj nisam probala, jer inače skroz slabo nosim pudere, ali čujem dosta su hvaljeni Maybelline puderi..pa definitivno imam namjeru probati neki :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam isprobala puder mada bi mogla bas mi treba neki novi ;)
    www.kraljicadrameblog.wordpress.com

    ОдговориИзбриши