Still bio maska za kosu!

By Beauty junkie - 22.11.17

Svoju kosu negujem poslednjih 9 meseci isto koristeći jednostavne proizvode - šampon, masku za kosu i ulje za kosu.
Osnova moje nege kose u poslednje vreme postao je Olaplex koji koristim prilikom svakog farbanja. Uz ovaj tretman kosa mi je postala mekša i lepša i mnogo sporije se lomi ili istanji, a nije joj potrebna ni preterano intenyivna nega. Zato koristim proizvode koje sam već probala i trudim se da kosu negujem što prirodnijim preparatima koji moju kosu neće otežati ili izmastiti.
Upravo zbog toga izbor maske za kosu je postao jako bitan, jer sam navikla da koristim maske koje su jače i koje će suvu kosu u kraćem vremenskom periodu bolje nahraniti, a sada mogu i slabije maske da koristim.


Upravo ovo su razlozi zbog kojih sam uzela Still bio masku za kosu. Na pakovanju je naznačeno da sadrži prirodne sastojke, da je bez parabena i parafina i da je za veoma suvu i oštećenu kosu.
Still proizvode veoma volim i njihova Buble kolekcija šampona mi je bila omiljena i baš mi smeta što ju je teško pronaći, jer verujem da bi mi to i dalje bili omiljeni šamponi za kosu da ih ima u mojoj okolini.
Masku sam kupila u DM drogeriji na sniženju po ceni od oko 350din. U pakovanju je čak 500ml tako da dobijate mnogo više proizvoda nego kod drugih proizvođača. Bonus za mene je svakako što je u pitanju domaća kompanija, a ja iskreno volim da koristim domaće brendove i podržim njihov rad, jer u moru noviteta iz inostranstva teško je izboriti se sa konkurencijiom. 


Na pakovanju ćete videti da maska u svom sastavu ima argan i aloe veru i da je namenjena veoma suvoj i oštećenoj kosi - potpuno suprotnog od onoga što sam rekla da tražim od maske, ali to je valjda stvar navike kojih se teško lišavam.
Kada otvorite masku ona je narandžaste boje i jako je gusta, sigurno jedna od najgušćih maski za kosu koje sam probala ( uporedila bih je sa Garnier ulta duex maskom sa uljem avokada, od koje je ova još gušća).
Miris je lep, svež i voćni, ali nažalost ne zadržava se na kosi. Čim sperete masku nestaće. 
Preporučeno je da se maska drži do 20min, ali ja nemam strpljenja za to, pa je uglavnom držim do 5 min. 
Od kako sam je kupila koristim je pri svakom pranju i mogu reći da sam prijatno iznenađena učinkom ove maske na mojoj kosi.



Nakon korišćenja ove maske kosa mi je mekana i jako lepšava (možda i previše za moj ukus). Jako lako je osušim i delimično izravnam uz pomoć obične četke za kosu.
Moja kosa je neukrotiva, oštra i talasasta, pa je feniranje prava muka tako da kosu najčešće nosim vezanu ili koristim presu za kosu ako ne idem kod frizera - sa ovom maskom čini mi se da je kosa lakša za oblikovanje, iako je držim samo 5 minuta. Ono šta sam takođe primetila jeste da mi se kosa malo brže masti od kad je koristim, što onima koji imaju baš suvu kosu može biti bitna informacija jer znači da maska dobro nahrani kosu.
Kao ni jedan drugi proizvod na ovom svetu ni ova meska vam neće nahraniti ispucale krajeve i popraviti ih, jer je to nemoguće, ali možete uživati u njenom korišćenju, mekoj i sjajnoj kosi koja baš izgleda lepo.
Mislim da me upravo taj izgled kose, bilo ona vezana ili ne, ono što mi najviše prija kod ove maske, jer mislim da je kosa sjajna i izgleda zdravo i čisto, a ponekad je to sve što mi treba.

Toliko u ovom postu. Bio je kratak, ali nadam se da sam vam bar malo približila šta možete da očekujete od ove maske. Mislim da za dati novac dobijate odličan proizvod i da maska može da ispuni očekivanja i onih sa jako suvom kosom. 
Pišite mi obavezno svoje utiske ako ste probali ovu masku. 
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!



  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. Really interesting product, look so useful! I didn' try it but I'd love!
    Great review darling, lovely photos.
    So nice and interesting post!
    Like it so much. Have a nice day!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Izgleda mi da je proizvod dobar. I ja imama talasatu kosu, i tesku za feniranje.
    Isprobacu je.

    http://glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo sam je kupila javicu vam moje iskistvo

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam tu masku jako je dobra kao i balsam ������

    ОдговориИзбриши