Avon naturals rose water

By Beauty junkie - 26.11.16

Još jedan post je pred vama. I  ovaj put pričam o proizvodima kompanije AVON, posebno o onima za negu kože lica.
Do sada nisam često pisala o njihovim proizvodima, jer sam bila okrenuta kupovini drugih brendova i nekim proizvodima koji nisu dostupni u Srbiji i okruženju.

Post koji je pred vama govori o proizvodu koji je vrlo povoljan, a odičan za kožu, koji korisitm svakodneno, jer mi je u zimskom periodu potrebna dodatna hidratacija iako je moja koža masna.


Ružina voda je proizvod koji je u poslednje vreme privukao veliku pažnju. Ovo je proizvod koji može imati više namena, ali je u osnovi tonik za hidrataciju kože, ali njim možete i skidati šminku.
Proizvod je bez alkohola i pogodan je za sve tipove kože.

Proizvod dolazi u jednostavnom, plastičnom pakovanju, sa jako dobrim poklopcem, koji je čvrst, ali se lako otvara.
Cena proizvoda varira od kataloga do kataloga, i ne možete ga naći u svakom. Ja sam ga patila 179 din, a mislim da je u aktuelnom kataogu 269 din, za 150ml proizvoda. 

Ovo je voda sa dodatkom ruže, koja je blagog mirisa i ja je koristim samo ujutru, posle umivanja da blago nahranim kožu, osevežim je i pripremim za nanošenje kreme.
Nisam ljubitelj mirisa ruže, ali ovaj mi ne smeta, jer je blag i ne osetim ga na koži, već samo u pakovanju.
Za tri nedelje koliko koristim ovu vodicu nisam imala nikakve neželjene reakcije na proizvod, niti su mi se pojavile bubuljice i sl.
Koža nakon nje je sveža i nahranjena, jer upije proizvod. Čini mi se da je ovo proizvod kojim postižem balans kože u ovim hladnijim danima, jer nemam suve delove kože, i volim osećaj koji imam na koži ujutru, kada me ova voda razbudi, jer je sveža i hladna.





Mislim da je ovo proizvod koji će odgovarati većini, jedina mana može biti postojanje parfema u proizvodu, na koji osetljiva koža može da reaguje.
Ako imate problema sa suvljim delovima kože, probajte ovaj proizvod. 
Takođe ovo je proizvod koji super skida mat tečne karmine. Nanesite ga na tufer i ostavite da deluje na usnama koji sekund i svaki karmin skida u jednom potezu. 

Jeste li već probali ovaj proizvod?
Pišite mi u komentraima koji su vaši utisci ako jeste.
Novi post vas čeka na blogu, svaka 4 dana.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Koristim ga vec mesecima posle pranha gelom kad skidam sminku.Obavezno ga spiram sa luca vodom. Moje misljenje o njemu...pa sta znam onako. Sto kaxu koliko para toliko muzike :-) Muslim da tu nema r od ruže. Čista hemija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguce da je hemija, ja se ne razumem u sastojke, ali uspela sam da provalim da je ruzina voda negde pri kraju popisa. Ne znam da li ce imati nezeljenih efekata na duzi period, ali sada mi bas odgovara.
      Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Nisam ljubitelj ovakvih 'vodi' za lice i telo, ne znam zasto. Mada s obzirom na to da imam suvu kozu ovakav proizvod bi mi bas dobrodosao. Od micelarnih voda koristim samo Vichy, koja jeste skupa, ali jako dobra i kvalitetna, tako da bih iskoristila ovu priliku u preporucila je tvojim citaocima. Mada slagala bih ako bih rekla da me ovaj post nije odusevio, sta vise, kao sto rekoh razmisljam da bas ovaj proizvod obezbedim sebi, jer ocigledno i pored hidratacije koze, ima mnogo drugih primena. Tebi hvala na predlogu i ovako dobroj recenziji.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam ovu ruzinu vodicu i nije mi odgovarala. Imam masnu kozu koja inace nije osjetljiva i nemam problema s nepravilnostima ali ova vodica mi je cepila pore pa sam ju morala prestati koristiti. Ostatak vodice sam iskoristila za DIY primer kojim prskam lice nakon nanosenja make upa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam prestala da je korstim, jer sam imala problema sa kozom, nevezano za upotrebu nje. Cula sam da dosta njih pravi taj rajmer, tako da ga i ja moram probati.

      Избриши