Best drugstore products under 10$/1000 din

By Beauty junkie - 4.12.16

As the name of this post says this is my pick of best makeup products from drugstore under 10$.
Just one thing from this list is over 10$, but I think that's worth it, so read the rest of the post to see what it is and why all of these products are best from drugstore.

Kao što samo ime posta kaže, danas pričamo o najboljim proizvodima iz drogerija u kategoriji ispod 1000  dinara. Proizovodi koje vam preporučujem su na slici, a samo jedan od  njih je malo skuplji, a našao je svoj mesto u postu, jer smatram da je vredan novca, i možete ga kupiti na ovim novogodišnjim rasprodajama po ceni ispod 1000 din.


Don't know how and where to start.
First we will talk about products that are available online and all over the world.

First thing that is worth your money is RT miracle complexion sponge, that costs 6$. This is the best drugstore sponge that is good for applying foundations, concealers and baking on your face.
Now you can buy sets of 2 or 4 of them. They can easily tear off if you are not careful but if you use coconut oil  to wash them they last longer.

Next thing is ARTDECO eye shadow base. This is the best drugstore base I have, and I  used three or four of them. This pot lasts a long time but can get dry if you are not using the product frequently.
However I buy it all the time because eye shadows stay put on my lids all the day.

NYX blushes is the next product on the list. Now they have new packaging, this one is from last year or so. New blushes are called HD blushes and they are very pigmented, long lasting and you can't use all of product if you use it by yourself.

Best mascara under 10$ is Maybelline lash sensational. This is mascara that makes your lashes look natural, but long and beautiful. It's hard to remove it because it's real black, but I like that stays on my eyes even when they are watery.

I have two setting powders that I think are the best in drugstore rang.
First one is well known RIMMEL stay matte powder. It makes your skin super matte for a long time. I use it all over the face.
Second one is ESSENCE all about matte powder. This powder is less then 5$ and for me it is so good for backing under the eyes. It's translucent and doesn't leave white on your face.

Last one in this all over the world category is Colourpop satin lipstick in shade November. These lipstick are nice on the lips, very pigmented, and long lasting. I haven't tried matte ones I just ordered them, but these ones are so soft end beautiful on the lips that I need more in my makeup bag.

Ovaj post ćemo početi proizvodima koji su svuda dostupni, a opet pristupačne cene i odličnog kvaliteta.
Prvi proizvod koji vam predstavljam je RT sunđer za šminkanje. Cena mu je oko 650din, i najjeftinije ga je kupiti na sajtu iherb.com. Ovo je najbolji drogerijski sunđer za šminkanje, koji odlično nanosi puder,korektor ili se može koristiti za "pečenje" predela ispod očiju, popuarni postupak "baking".

Sledeći proizvod na listi je ARTDECO baza za senku. Za mene je ovo najbolja baza za masne kapke. Cena joj je oko 1000 din, ali se može naći i na sniženju. Sa ovo bazom moje senke nikada ne mrdaju sa očiju, čak iako su slabijeg kvaliteta.
Znam da o ovoj bazi postoje različita mišljenja, jer u sebi ima sitne šljokice, ali za mene je odlična. Jedina mana joj je što se osuši ako je ne koristite, ali meni se to dešava kada stignem do dna, i kada sam većinu proizvoda već iskoristila.

Još jedan dragulj iz drogerija su poznata NYX rumenila. Promenjeno im je pakovanje i naziv, sada su HD rumenila. Ovo rumenilo je jako pigmentovano i izuzetno postojano, teško ćete dotaći dno ovog proizvoda i potrošiti ga.

Jedna od najboljih maskara koju sam ove godine probala jeste Maybelline Lash Sensational. Ovo je maskara neobične četkice, koja daje prirodna izgled trepavicama, ali ujedno dobijaju dužinu i gustinu. Posebno mi se sviđa što je jako crna i što ne mrda sa očiju čak ni kada su one vlažne.

U ovom postu imam i dva podjednako dobra matirajuća, kompaktna pudera. Prvi je opšte poznat RIMMEL stay matte puder koji ja koristim za matiranje celog lica, i koji omogućava da se moja masna koža ne prosija odmah. 
Drugi je ESSENCE all about matte. Ovo je puder koji je transparentan, i koji ne ostavlja beo trag na licu. Odličan je i ako hoćete da probate "baking" tehniku.

Još jedan od sjajnih proizvoda po pristupačnoj ceni, koji nažalost nije dostupan kod nas, već ga morate kupiti online jeste Coloupop karmin satenske završnice, u nijansi November. Ovi karmini su savršeni. Ne suše usta, imaju odličnu pigmentaciju i dugo stoje na usnama. 


Next on the list are the products that can be bought in Easter Europe. Some of them are my favorite products and I think that everyone should hear and try them.

First I will talk about foundations. Two on the pictures are really good ones.
First one is my favorite foundation with full coverage - AURA cover me foundation. It is made in Serbia and it's one of the best I tried. It last all day, has full coverage, blends well into skin and it's hypoallergenic. Also it has SPF 20.
Next one is from Golden Rose company. There's matte longstay foundation comes in glass jar and has luxurious feel to it. Leaves your skin soft and matte for a long time, and has full coverage, but liquid form.

Between these favorites I have more from these two companies.
One of them is GR concealer palette, that has 5 shades of concealer and one setting powder. It great for all skin types, and setting powder is beautiful, soft and long wearing.

Second product from AURA company is their highlighter. This one is in old packaging but what's inside is important. It's soft, nice and sparkly highlighter that look beautiful on skin.

Listu najboljlih proizvoda ispod 1000 dinara nastavljamo popisom onih proizvoda koji su dostupnni u našim drogerijama.

Listu omiljenih proizvoda po ceni ispod 1000 dinara nastavljamo popislom onih proizvoda koji su dostupni u našim drogerijama
Omiljeni proizvodi među njima su mi dva pudera sa slike.
AURA cover me puder pominjem toliko dugo i često i još ga niko nije nadmašio o tome koliko je dobar. Ima potpunu moć prekrivanja, ne izaziva reakcije na mojoj koži, ima malo čudan miris, ali na koži je savršen i pogodan za sve.
Drugi je GR longstay mat puder, koji je u staklenoj bočici, luksuznog pakovanja, vodenaste strukture i mat završnice.
Odlično prekriva sve nepravilnosti i sjajno izgleda na koži. Jedan od apsolutnih favorita GR kozmetike.

Pored ova dva pudera na slici su još dva proizvoda istih kompanija.
U pitanju je GR paleta korektora, o kojoj sam već pisala. Po slici vidite da je baš korišćenja, i voljena. Svi korektori su  kremasti i postojani, a u paleti ih je 5. Uz to tu je i setujući puder, koji je sjajan, i smatram da se ovakav puder treba naći posebno u ponudi GR.

Iako ima mnogo Aurinih proizvoda koje voli, izdvajam AURA hajlajter. Sada su u novom pakovanju, ali bitno je ono što je unutra, a to je suptilan, pigmentovan i trajan odsjaj na koži, koji će vam se sigutno svideti.



Last product that I will talk about is Sleek makeup highlighter palette. This is only product that is more then 10$, but you can buy it on sale. When you log in to their site you get 10%  discount so this palette is 10,49$, and I bough it for something over 8$, so it could be part of this post.
This is the best thing you will find in this price range. I just love all the shades and I use it every day. It's just that beautiful. 

Poslednji proizod koji vam preporučujem jedini je cenom iznad 1000 din. Cena mu je 10,49$ na sajtu Sleek makeup, a u  pitanju je njihova paleta hajlajtera. Najpovoljniji način kupovine njihovih proizvoda je sa sajta, jer na njemu dobijate popust od 10% kada napravite svoj nalog, i sa tim popustom cena ove palete je 10,49, inace je oko 12$.
Ja sam paletu  kupila na popustu i platila sam je oko 8$, tako da može da se nađe u ovom postu. 
Ovo su najbolji hajlajteri koje možete kupiti u ovom cenovnom rangu. Stvarno su savršeni, a više informacija o njima možete naći u postu koji sam pisala.

That's all in this post.
Write me in the comments what are yours favorite from drugstore under 10$.
Next post will be in 4 days. 
Till then follow me on FB and Instagram.

Thank you for reading the blog.
Buy!
Dunja!!!

Toliko u ovom postu.
Pišite mi u svojim komentarima vaše favorite iz drogerija, koji koštaju ispod 1000 dinara.
Novi post vas čeka za 4 dana.
Do novog čitanja...
Hvala vam što pratite blog!

Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. Dunja draga, odlican post, zaista mi je drago stosi pisala na ovu temu. Vecinu ovih proizvoda do sada nisam koristila ali si ni dala odlican predlog i ideju da ih u buducem periodu nabavim.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Ta Sleek paleta mi je odavno na wishlisti :) Prelepo izgleda :) Ja sam jedna od retkih kojoj Artdeco baza ne odgovara. Neki od mojih favorita iz drogerija su definitivno Moda mono senke, Make up revolution highlighter, Aura olovka za usne, Ingrid puder :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlozima, nikako da nadjem te Moda senke, a dugo zelim da ih probam i Make up revolution mi je na listi zelja.

      Избриши
  3. Maybelline maskara je savrsena. Koristim je vec godinu i mogu reci da je najbolja.

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, volim i koristim većinu ovih proizvoda tako da se slažem :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Probala sam maltene sve iz posta :), a Cover Me nikako da probam.. Artdeco baza je zaista dobra, kao i Maybelline maskara, ali Stay Matte me ne matira onako dugo kao pre ( koza mi je postala masnija pa je mozda i do toga ). Rado bih probala taj GR tecni puder ali ga nisam pronasla ovde u Nisu ( pitala sam u Liliju, kazu da ga nemaju, bezveze ). Moje preporuke idu onim novim GR maskarama i tecnim ruzevima, kao i Deborah ruzevima ( sve je ispod 1000 din ). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru Kristina. Ni kod mene u Lilli drogeriji nema tog pudera, ne znam zasto. GR maskare su super, a oko 200din su, Deborah ruzeve nikako da probam, moracu.

      Избриши
  6. Moraću da probam tu paletu korektora. Imam izrazito suvu kožu na delovima gde mi je potreban, a već neko vreme tražim nešto adekvatno. Hvala na divnom postu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru. Proba slobodno tu paletu. Nije najjeftinija, ali radi posao odlicno, posebno ako ti je predeo oko ociju suv.

      Избриши