Black Friday haul!!!

By Beauty junkie - 13.12.16

Hello! Hello.
I'm so happy for writing this post.
I will share with you what I have bought for Black Friday sale.
It's not much but I was able to buy all the stuff that I look for some time and that I have high  hopes.
All the product were bought from site feelunique.com, lookfantastic.com and beautybay.com.
Hope that you will like my choice and that you continue to read this post.

Pozdrav!!!
Jako sam srećna što sa vama mogu da podelim ovaj post. Radujem se pisanju i baš sam dugo iščekivala sve ovo proizvode, koje ćete videti ako nastavite sa čitanjem.
Kao što samo ime posta kaže pričaćemo o mojoj kupovini proizvoda tokom popusta povodom Balck Fiday-a.
Nisam kupila mnogo, ali sam prezadovoljna što sam uspela da uzmem proizvode koje već dugo želim da imam. Jedva čekam da ih probam i da sa vama podelim utiske.


As you can see in the picture above these are all the products that I have bought.
So let's get started and look what is in here.

First I will share with you products that I have high hopes for and that I really wanted to try for some time.
Lets talk about setting sprays. I bought two of the - Gerard cosmetics Slay all day setting spray (cucumber sent) and Urban Decay all nighter both in small, travel size packaging (30 ml).
Bout of them are well known in YT community, and I can't wait to try them, especially Gerard Cosmetic one because it is meant to be good for oily skin.

Na slici iznad imate sve proizvode koje sam kupila.
Prvo ćemo pričati o proizvodima koje dugo želim da probam i koje sam konačno uspela da kupim.
Prvi među njima su sprejevi za završnicu - Gerard Cosmetics Stay all day (miris krastavca) i Urban Decay all nighter.
Oba spreja imaju dobre kritike i komentare na društvenim mrežama, YT i blogovima, pa ćemo videti kako će se pokazati na mojoj koži.
Posebno se radujem probanju Gerard Cosmetics spreja, jer je namenjen masnoj koži.
Oba spreja sam kupila u manjim pakovanjima od 30 ml, a koštali su 9$ za Gerard i 11$ za UD.


Next thing in this haul is the best known highlighter. It is The Balm Mery-lou manizer. I got it for just 15$, and I hope it will be so good on me like on the other girls that have write or make video abou this product.

Sledeći proizvod koji sam jedva čekala da probam jeste The Balm Mery-lou manizer - najpopularniji hajlajter na svetu, mislim. Nadam se da su sve recenzje ovog proizvoda istinite i da će i na mene ostaviti "wow" utisak kao i na sve ostale. Platila sam ga samo 15$, što je mnogo manja cene od one koja je standardna i negde od 20 do 24$.


I have high hopes also for next product, thanks to Tati from YT has video about. It's Milani Cosmetics metallic lipsticks.
I don't have anything like this in my makeup bag, except one lipstick form Wet N Wild, Also this purple color is just so, so beautiful.
Hope they are good. We will see, I will write about them for sure.

Proizvod od kojeg takođe mnogo očekujem svakako su i Milani Cosmetics metalik kramini.
O njima sam slušala od Tati sa istoimenog YT kanala, i jako sam bila srećna što je ova ljubičasta nijansa bila na stanju kada sam kupovala proizvode. Mislim da će biti odlični u ovom periodu i super za postizanje drugačijeg izgleda od standardnih mat usana koje često nosim.


Last in this post are two product, one for hair and one makeup tool. 
I haven't try some new hair care product so I got Wella hair oil. I heard a lot of got reviews about this brand and I wanted to try something from them. I got set of hair oil and two minis of shampoo and conditioner.
We will see if the reviews are true and how it works on my dry hair.

In this picture is also Real Techniques mini sponges. I wanted to try them to see how they applay concealer and cream contour or is it possible to set your under eye makeup with them. I love their big sponge, orange one, and I use it everyday. 

Poslednja dva proizoda koja vam predstavljam su za negu kose i jedan "alat" za šminkanje.

Dugo sebi nisam kupila neki luksuzni proizvod za negu kose, pa sam ovaj put rešila da probam Wella proizvode.
Čula sam dosta pozitivnih komentara o proizvodima ove kompanije i za sebe sam izabrala Wella ulje za kosu, koje dolazi u setu sa mini šamponom za kosu i balzamom.
Videćemo kako će se pokazati na mojoj suvoj kosu. Ovi proizvodi su namenjeni upravo ovom tipu kose i treba da joj vrate sjaj i vlažnost. 

Drugi proizvod na slikama su RT mini sunđeri za lice. Ovo su sunđerčići koji su namenjeni za predeo oko očiju, nanošenje korektora, setovanje i nanošenje kremastih proizvoda za konturisanje.
Nadam se da su dobri kao njihov originalni sunđer koji jako volim i svakodnevno koristim.


That's all for this post.
Hope you like it.
I wait for two more orders form Colourpop and Iherb, and I will talk about them on my Instagram, so follow me.
Till next time...
Buy!

Dunja!
Thank you for reading the blog!!!

To je sve u  ovom postu. Nadam se da vam se svideo.
Čekam još dve porudžbine sa sajtova Iherb i Coloupop o kojima će biti reči na mom Instagram profilu, pa me zapratite.
Komentare o postu obavezno pišite.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!
HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!

  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. Baš si dobre stvari kupila! I meni je želja da probam taj hajlajter. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uživala sam gledajući fotkice, odličan odabir si napravila. Jedva čekam recenziju metalik karmina, i meni su počeli da dosađuju mat.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno za komentar. Karmini su međiu prvima na listi za novi post. I ovaj gerard setting spej je pun pogodak.

      Избриши
  3. Dunja draga, jako sobar post. Malo je reci da sam odusevljena ovim stvarcicama. Vecibu njih nisam probalani korisila do sada te mi je drago da sam se sa njimapo prvi put susrela bas na tvom postu. Uzivala sam u citanju i slikama, jedva cekam post na temu metalik ruza.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar si ti šoping obavila uz baš odlične cijene. Ove godine black friday neće ni mene zaobići samo da bude dobrih ponuda.

    ОдговориИзбриши