MILANI COSMETICS METALIC LIPSTICKS

By Beauty junkie - 27.12.16

Metallic lips are trend that I really like from the firs lipstick I bought  this summer in Greece. It was Wet N Wild metallic red lipstick.
After I saw video that Taty made about Milani amore metallics lipsticks I ordered them from site beautybay.com. I expected a lot of them because of Taty's review, and these are my impressions after few weeks of using them.

Trend metalik karmmina me je potpuno oduševio kada sam letos probala prvi takav karmin, kompanije Wet N Wild, koji sam kupila u Grčkoj.
Posebno  su me privukli Milani cosmetics metalik karmini, koje sam videla na kanalu kod Tati. Nisu najjeftiniji, ali sam ih kupila na sajtu beautybay.com na sniženju od 20%.
Moja očekivanja od ovih karmina bila su velika, i evo kakvi su utisci nakon dve nedelje korišćenja.


Lipsticks come in a gold packaging that is very nice and elegant looking. Lipsticks have tape around top that insures your lipstick wasn't open before.
I bought two shades - one pink and this one lilac, called 04 cinemattic kiss and 07 automattic touch.
When they are opened lipsticks have nice vanilla, sweet sent and really long wand that is nice for applying product.
Lipstick is in a muss form, easy to apply, and glides on lips. Lipsticks dry to matte finish but have shine and metallic effect.
These two shades act differently on lips.
Both of these shades are not so good when you have dry lips and in a winter time I do have very dry lips but just on the outer line of it.
These lipsticks get in your lines and it is really noticeable, especially with the pink shade.
That's the reason I didn't wear this shade as much as I wonted, but other shade, lilac one, is the one I really enjoy wearing but this one also has it'o own flaws.
Lilac shade doesn't stick to your lines on your lips as much as the other one, it disappears evenly and stays long on the lips. I can wear it all day without touching up.
Only thing that's bothering me about this shade is that stains my lips, and moves around even with lip liner.
It could be because of my dry lips, but all the lines around my mouth get color from this lipstick. I think that other doesn't notice this, but I do.

Karmini dolaze u elegantnom, a jednostavnom pakovanju sa zlatnim detaljima i zlatnim poklopcem. Karmini oko sebe imaju nalepncu koja potvrđuje da niko pre vas nije koristio ove proizvode.
Kupila sam dve nijanse - roza (04 cinemattic kiss)  i ljubičastu (07 automattic touch), kojoj sam se posebno radovala.
Kada se otvore karmini imaju intenzivan miris vanile, sladunjav i privlačan. 
Nisu tečni, već kremste formulacije, više podsećaju na penu. Kada se nanesu na usne suše se kao mat karmini, ali zadržavaju sjaj i metalik efekat na sebi.
Nijanse koje sam kupila se različito ponašaju na usnama.
Oba karmina nisu namenjena jako suvim usnama, a moje su baš takve u ove zimske dane.
Mat završnica koju ovi karmini imaju omogućava im da se uvuku u svaku liniju usana, a to je posebno vidljivo kod roza nijanse. Moja usta su uglavnom suva na ivicama, i ovaj kamrin se na njima ne ponaša lepo, vizuelno, iako ne klizi, ne pomera se i gotovo se ne oseća na usnama.
Ljubičast karmin je potpuno drugačiji na usnama. Takođe ima mat zavšnicu, ali zbog boje uvlačenje u linije nije toliko primetno.
Boja ovog karmina je prelepa. Izuzetno je laskav na usnama, a tome se nisam nadala. 
Karmini su izuzetno postojani i ravnomerno nestaju sa usana, i to ne izgleda kao da ste deo karmina pojeli. Mogu da ih nosim ceo dan uz samo jedno doterivanje ili ne.
Ljubičasta nijansa takođe ima jednu manu, jer se pomera sa usana, čak i sa olovkom. Ipak ovo je možda i posledica mojih ispucalih usana, jer se ne ponaša svaki put isto.
Aplikator ovih karmina je izuzetno dugačak i šiljast pri vrhu. Jako lapo nanosi proizvod i nije tvrd, ni čupav, već prijatan i praktičan za nanošenje karmina.

 
For bout shades I must say that they are very lite on lips, you don't feel them; they are long wearing and very flattering.
Applicator is nice, they have long wand that gets thinner on the top and the sent of these lipsticks makes you want to eat them.
On the picture below you can see swatches of both shades.
They are as beautiful live as they are on these swatches on my hand.
OVERALL IMPRESSIONS:
I must say that I do like these lipsticks and can't wait for my lips to get better so I could wear them all the time. Lilac shade is beautiful and I  can't believe how good it looks on my lips.
Even thou they are not perfect and not so cheep ( 8,4 euro / 8,8 $ ) I would buy more of them if I had chance, but they are sold so quickly online. Be aware of that if you decide to buy them.

Ukupan utisak o karminima:
Moram reći da mi se ovi karmini jako sviđaju i da pored nekoliko mana naznačenih jedva čekam da mi usne budu u malo boljem stanju da ih nosim stalno.
Prednosti ovih karmina su što traju jako dugo na usnama, gotovo ih ne osetite. Boje i sama završnica su izuzetno laskavi i lepi, i kupila bih još ovih karmina, čim mi se ukaže prilika, jer na sajtu beautybay.com Milani proizvodi brzo nestaju.
Cena im nije mala, koštaju 8,4 evra, ali smatram da vrede, i da svakako treba probati nešto drugčije, a ovi karmini to jesu.

Na sici ispod videćete nijanse karmina na mojoj  ruci, i moram reći da nijanse podjednako lepo izgledaju uživo, kao i na slikama.


Have you tried these lipsticks? What's your thoughts about them? Write me in the comments below.
That's all for this post. Last post in this 2016. year.
I wish you all to have nice holidays and spend them with people you love. Have a great time, and see you in my next post... Till next time and next post...
Buy!

Dunja!
THANK YOU FOR READING THE BLOG!!!

Da li ste probali neke metalik karmine, ili možda baš ove? Pišite mi svoje utiske.
Ovo je ujedno poslednji post u 2016. godini.
Hvala vam što čitate blog i što mi pružate podršku i omogućavate bezbroj divnih trenutaka i prilika.
Želim vam  mnogo sreće u novoj godini i da je provedete sa ljudima koje volite.

Do novog posta i novog čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Prelepo izgledaju, uvek imaš savršen odabir :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Za taj novac mogu da se kupe kvalitetniji karmini u drogerijama. Pakovanje im je uzas kao pijacarski. Boje su lepe. Minja

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Minja za komentar. Pakovanje je stvar ukusa, a cenom su kada sam ih kupila sa popustom bili dosta jeftiniji od nekih poznatih drogerijskih brendova. Svakako je lepo probati nešto novo, a slažem se sa tobom da po regularnoj ceni mogu mnogi karmini da se nađu, pa čak i bolji kupe za manje pare.

      Избриши