RT miracle mini eraser sponges

By Beauty junkie - 23.12.16

When it comes to makeup sponges I tried just few. I really like RT miracle complexion sponge so I had to try new mini sponges.
Тhey should be "dope" for Beauty blender mini.
At the same time RT released more sponges, and I  would really like to try diamond shape one.
I have high expectations of this product so let's see if they come true.

Kada govorimo o sunđerim za šminkanje probala sam svega par njih. U poslednje vreme redovno koristim RT sunđer, iako mi se na prvo korišćenje nije mnogo svideo. Sada je utisak potpuno drugačiji.
Zato sam i od proizvoda koji vam pominjem mnogo očekivala i jako se radovala njegovom probanju.
Sunđere sam kupila sa sajta lookfanstastic.com, na sniženju, ali generalno njihovi proizvodi su najjeftiniji na sajtu iherb.com.
U postu ćete videti moje utiske i da li su sunđerčići opravdali očekivanja.


Sponges come in familiar plastic case, like all RT products do. It's hart so sponges wouldn't get damaged. New design is nice and clear, and color of sponges is so like me, because it's purple.
On packaging says that sponges have 6 way of use and on the back you have all the information about shape of product and how to use it.
These sponges are line mini version on big, orange sponge. It could be use to erase, blend and bake.
Haven't use them to erase, but I was using them in other two ways. After week of using These are my impressions and thoughts.

Sunđeri dolaze u plastičnom, tvrdom pakovanju, koje je karakteristično za sve proizvode RT. Čvrsto pakovanje omogućava lak transport bez oštećenja sunđera.
Sam dizajn proizvoda je meni jako primamljiv, jer su ljubičaste boje, koja mi je omiljena, što možete videti i po dizajnu i slovima samog bloga.
Na pakovanju je naznačeno da sunđeri imaju 6 načina upotrebe, da su namenjeni za brisanje i blendanje proizvoda, a ja bih dodala i za tehniku "pečenja".
Na poleđini pakovanja imate sva uputstva i informacije o proizvodu.
Proizvod sam u poslednjih desetak dana najviše koristila za nanošenje korektora u predelu ispod očiju i za proces "pečenja" transparentnim puderom, i evo mojih utisaka.

  

These sponges are great to use wet to bled your concealer or cream foundations. Wet sponge gets bigger in size, and comparing to original sponge it's stiffer. It's easy to wet and to clean because it's small. For cleaning it I use coconut oil, dish wash and mild shampoo or antibacterial soap. 

I like that sponges are stiffer because they absorb so small amount of product. Flat side is great for baking under eyes. 
Pointed side is good for blending concealer or contour shades. 
Small size is good f you have time and you wont to have perfect makeup, but with bigger sponge gets done faster.
For someone who just starts with makeup this is not product you need. You should try big sponge and learn how to work with it, after that this is next step that provides you perfect makeup, and beautiful results.

Sunđerčići su odlični za korektor i njegovo nanošenje ispod oka, kao i za posvetljavajne tog predela lica. Koristila sam ih samo mokre, i to tako što špicasti deo koristim za utapkavanje korektora (bendanje), a ravnu stranu za "pečenje" transparentnim puderom.

Volim što su ovi sunđerčići tvrđi od regularnog, narandžastog sunđera RT, i samim tim pokupe, tj. upiju manje proizvoda.
Njihova veličina omogućava precizno nanošenje i završnicu, koja je potpuno ujednačena i postojana na licu. 
Ovo je alat za šminkanje koji je sigurno potrebniji profesionalnim šminkerima, ili onima koji su vešti u šminkanju i imaju iskusva u tom, dok početnicima preporučujem da prvo probaju veliki sunđer.
Veličina ovih proizvoda može biti i mana ako želite brzno da se našminkate, tada je svakako veći sunđer ili četkica za šminkanje od veće pomoći.

Sunđeri se lako natope vodom i podjednako lako operu. U tu svrhu ja koristim mešavinu kokosovog ulja, tečnosti za sudove i blagog šampona ili antibakterijskog sapuna. 





Pictures you see show wet and dry sponge and captures texture of it.
One sponge is due to change in 3 months so it's good that packaging has two of them.

To conclude this is good product I really like, that can help you have better makeup application and it's suitable for makeup artists and people how have experience with makeup.
Baking with this sponge is probably technique I like the best.

These sponges you can buy online on their site, but also on lookfanstastic.com, feelunique.com and iherb.com. On last site all RT products are the cheapest, and you can use my code for 5$ discount just follow the link.

This is all for today's post. Hope you like it and that you share your thoughts with me in comments.
Till next post...
Buy!

Thank you for reading the blog!
Dunja!!!

Slike koje vidite iznad pokazuju sve strane sunđera, kao i razliku u veličini sunđera koji je nakvašen i koji je suv.
Sunđer treba menjati na 3 mesec, tako piše na pakovanju, pa je pogodno što u pakovanju dolaze dva komada, koja će vam trajati 6 meseci.

Ukupan utisak o ovim proizvodima je odličan.
Jako mi se sviđaju za nanošenje korektora, a posebno za tehniku "baking" (pečenje).

Ako budete hteli da kupite ove sunđere preko sajta iherb.com, koristite ovaj link za popust od 5$.

Toliko u ovom postu. Pišite mi u komentarima svoje utiske o ovom proizvodu ako ste ga probali.
Do novog čitanja...
Pozdrav!

Hvala što pratite blog!
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

5 comments

  1. Odlican post. Ja do sada nisam korisula sundjere u ovom obliku ali su me ovi zaista odusevili. Izgledaju jako korisno. Zaista jako dobra recenzija.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. https://lovely-things-by-coffeeholic.com/sr/products/makeup-brushes/najbolje-cetkice-ikad/
    Nadam se da ce ti se svidjeti i moja recenzija :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na kodu za popust. Preko prijateljice sam sa iherba naručila RT kistove a sad je red da se sama upustim u naručivanje i prvo planiram isprobati RT narančastu spužvicu.

    ОдговориИзбриши